Murat'tan.....
Buradaki işlerimiz her geçen gün karmaşıklaşıyordu.
Ama sonuçlar yazılmaya başlanmıştı.
Staj öğrencileri tezlerini yavaş yavaş bitirirken bizim işlerimiz hızlanmaya çalışıyordu.
Burası Adana'ya göre çok daha sıcaktı. Tabiri caizse zenciye dönmüştüm.
Arapların kültürleri çok farklı yerlere dayanıyordu.
Onlar ile konuşarak soruları cevaplamak Arapçamıda baya geliştirmişti.Bu günlük işimiz bitince yemek için restoran gibi bir yere geldik.
Kadınlar ayrı masaya bizler ayrı masaya geçmiştik.
Buraya geldiğimden beri çok farklı şeyler yemiştim.
Yani deve eti bile yemiştim.
Türkiye'de verdiğim kiloları burda geri almıştım. Ama vücudum yeterince sağlıklıydı.
Terlemekte fazla kilo almama engel oluyordu."Murat duymuyor musun ?"
"Efendim"
"İki saattir sana sesleniyorum"
"Tamam anladık söyle ne oldu ?"
Gözleri ile garsonu gösterince hemen menüye baktım.
"13 numaradan olsun"
Garson yanımızdan ayrıldığında diğerleri konuşmalarına devam etti.
Ben ise düşüncelerim ile boğuşmaya devam etti.
Kübra, Kübra'm
Sosyal medyadan istek atmıştı.
Tabi tripli olduğum için 1 gün sonra kabul etmiştim.Bende ona istek atmak istemiştim.
Ama yapmadım. Biraz sinirlenebilirdi bana ama hak ediyordu.Kafam yine karışmıştı.
Daha yeni karar vermiştim onu bırakmak umursamamak için.Şimdi yeniden yüzümü ona çevirmeye başlamıştım.
Dönüşümüze en fazla 1 ay vardı.
Ama bu olanlar yüzünden işi hızlandırmak için elimden geleni yapacaktım.Kübra'dan.....
Artık huzurlu uykular çekebiliyordum.
Yeniden onun hayali ile ve fotoğrafları ile uykuya dalıyordum.İsteğimi kabul etmesinin beni mutlu ettiği gibi bana istek atmamasıda etti. Çünkü fotoğraflarımı görmesini istemiyordum reddetseydim sinirlenirdi heralde ama buna gerek kalmadı.
"Dayımı düşünmeyi ne zaman bırakacaksın"
Kafamı çevirip Nil'e öldürücü bakışlarımı gönderdim.
"Konuşmada yürü çok acıktım."
Bu gün müstakbel görümcem ile en sevdiğim yemek olan tavuğu yemeye gidiyorduk.
"Kübra sana her gün tavuk alsam yer misin ?"
"Yerim ama yemem"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADANA'da HAYAT
ChickLitHayatımın değiştiği günün ertesi sabahı uyandığımda yüzüme çarpan o sıcak hava... Güneş ve nem Hayaller başkaydı gerçekler başka Ben Kübra , Kübra Durmaz Yeni arkadaşlar yeni komşular Ve.......ve birisi gelir en ummadığın anda senin ondan haberin...