bölüm29|kaybet ve ara kendini

22 2 0
                                    


Chase Atlantic-Beauty in Death

Aklımı başımdan alanla yerine getiren aynı kişiydi.

"Öpeyim bir kere." Beni kucağından indirdiğinde altımdaki zemini yoğun bir suya dönüşmüş gibi hissederek üstünde dalgalandım. Baykan'ın kolları beni öyle uğraşsız, öyle kolay tutuyordu ki ona hayran oluyordum.

"Yere ne oldu ya?" Ayaklarımı ittikçe daha derine iniyorum sandım, Baykan gittikçe yukarıda kalıyor ve ben alçalıyordum.

"Düzgün bas yere, dizlerini dik tut." Bir gazete kağıdının düşen yaprağıymışım gibi sarsıp dikeltti beni.

"Çok güçlüsün." Mide bulantım geri gelmişti çünkü adamın kokusunu alamaz hale gelmiştim.

"Yavrum sağlam bas şu yere."

Barın soğuk tuvaletindeki ışıklar uzun süre kullanılmadığı için cızırtıyla gidip geldiğinde Baykan sihirli bir adamdı da karşımdan kaybolacaktı sanmıştım. Kolları beni ondan uzaklaştırıp dik tutmaya çalışsa da başımı göğsüne yasladım.

"Sakın kaybolma tamam mı?"

Baykan cevap vermedi, yüzünü görmek istiyor ama başımı kaldıramıyordum. Buz gibi bir suyu yüzümün her yerine yedirdiği an nefesim kesilmiş ve midemi püskürtürcesine kusmuştum. Beynim durmuştu, yalnızca her zerremle yardım çığlıkları attığımı duyuyordum.

Allahın belası alkol kötülüklerin anası olduğu için kocamın yanında kusmama sebep olup rezil etmişti beni. Daha da kusmak istedim ama tutmaya çalıştım kendimi.

"Hala bulantın var mı?" Öyle sesli nefesler aldım ki göğsüme dolarken çıkan ses bile gürültü çıkarır oldu. Başımı iki yana salladım. Hemen aynı buz gibi suyla yüzümü ıslatmaya başlamıştı. Sesim çok uzaktan geliyordu ve onunki de öyleydi. Yaşadığım şey, yaşadığım rüyadan daha fazla rüya gibi hissettiriyordu.

Ellerini tuttum sudan korktuğum için. Nefes almam için bana izin verdiğinde ellerini ellerimden çekip beni düşmemek için belimden tuttu.

"İğreniyor musun benden?"

Yüzü de sesi gibi çok uzak geliyordu, ışık işe yaramaz kabuslarda ortama gizem katar loşluktaydı. Uzun süredir bu rüyadaydım fakat ilk kez rüyama hakim olabileceğimi hissediyordum, uçabilir, dışarı koşabilir, dünyayı alt edip diktatör olabilirdim. Kötülüklerin anası alkoldü ama babası da benim rüyamdı galiba.

KIRIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin