Özgür karşısında bıraksalar kendisini parçalayacak oğlanın öfkeli gözlerine bayık bayım bakıyor ağzı dili tutulmuş gibi hiçbir cevap veremiyordu.
Kelimenin tam anlamıyla boka batmış, mahvetmişti her şeyi. Gerginlikten dolayı yeni yeni kendine geliyor ağzını açıp açıp kapatıyordu ama ne diyeceğini de bilmiyordu.
"Ne arıyorsun lan sen burada?"
Karşısındaki ülkücü sessiz ama bir o kadar da öfkeli bir sesle yüzüne doğru konuşurken Özgür'ün tek düşündüğü oğlanın yakından güzel koktuğuydu. Aynı şampuanı kullandıklarını saçından gelen kokudan anlamış çaktırmadan burnunu havaya kaldırıp emin olmak istemişti. Halbuki leş gibi ter koktuğunu falan düşünüyordu uzaktan.
"Bıraksana lan yakalarımı."
Tane ve yayvan şekilde ilk defa ağzından çıkan kelimelerle karşısındaki adam yüzünü buruşturdu.
"Leş gibi bira kokuyorsun amına koyayım. Ne işin var burada?"Özgür sırıtıp bu kez sesli bir şekilde kokladı sinirli adamı. "Sen de benim gibi kokuyorsun. Şampuanımız aynı herhalde. Clear mı kullanıyorsun benimki o?"
Alphan bir saniye kadar ciddi mi diye ona bakarken Özgür hâlâ sorunun cevabını almak ister gibi gözlerinin içine bakıyor.
"Sabır ya rabbim. Oğlum bela mısın sen bana? Ne arıyorsun burada diyorum? Niye sapık gibi beni gözetliyorsun?"
Özgür aklına yakalanmadan önceki anı tekrar getirince oğlanın ellerini kendinden beklenmeyecek kadar sert bir şekilde tutup yakalarında aşağı indirdi. Zaten sarhoş değil sadece hafif çakırkeyifti.
"Ne gözetleyeceğim seni sikik herif? Geçiyordum kulak misafiri oldum işte."
Alphan sakallarını sertçe sıvazlarken söyleniyor Özgür onun ne dediğini anlamıyordu. Gözleri hafif nemli dağınık saçlarına takılınca yeni duş aldığını anladı. Muhtemelen aynı şampuanı kullanıyorlardı.
"Delirtmeye yemin etmişsin bugün belli. Madem gözetlemiyordun niye buradasın?"
Özgür sırıtıp ellerini cebine koyarken onu delirttiği için son derece mutlu olmuştu. Bu adama rahatsızlık vermek ekstra mutlu ediyordu onu.
"Geçerken öyle gözüm takılmış diyorum ya Abdullah Alphan'cığım."
Alphan duyduğu ilk ismiyle gözlerinden ateş çıkarmış gibi karşısındaki oğlana bakarken dişlerini kıracak gibi sıkıyordu. Katil olmamak çok zordu.
"Oğlum senin o gevşek ağzını yüzünü sikerim. Amacın ne lan senin?"
Tekrar yakalarına yapışınca Özgür bu kez sırıtarak ona bakmış dilini dişlerinde gezdirmişti. Yüzleri şu an daha yakındı ve Özgür aynı şampuanı kullandıklarından emin olmuştu.
"Hah şöyle göster gerçek yüzünü. O ahlaklı ağır mahalle abisi ülkücü tavırların bana sökmez. Ne bok olduğunu gayet iyi biliyorum ben."
Alphan sinirle birkaç adım atıp Özgür'ün sırtını duvara yasladıktan sonra koloni boynuna dayamış "Gebertirim oğlum seni burada. Leşin çıkar kapat o çeneni." diye tıslamıştı.
Özgür hiçbir şekilde korkmuyor her seferinde daha da gülüyordu mümkün gibi. Tam da istediği gibi gidiyordu her şey. Tek bir hamleyle ona saldırmasını bekliyordu. Son kozunu da oynamaya karar verdi o an.
"Yalnız sende de iyi mide varmış ha. Kuzeninin sevdiği kızla nişanlanıyorsun gece gece buluşup öpüşüyorsun falan."
Eğer bir insan gözleriyle birini öldürebilecek olsaydı Alphan o an Özgür'ü öldürmüş olurdu. Kolunu kaldırıp yüzüne yumruğu indirirken "Öldürürüm lan seni şerefsiz!" diye bağırdı. Kendini tutamamış gece olduğunu bile unutup bağırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlük Ağıtları (bxb)
Aktuelle Literatur*solcu- ülkücü "Sen cumhuriyet çocuğusun da biz orospu çocuğu muyuz?"