Violet
"N-ne, ačiū,"
"Kodėl? Bus linksma! Nebūk toks nuobodus, kaip Vio," Elle pasakė valgydama savo pietus. Turėčiau būti įsižeidusi, bet nesu.
Aš laiminga, kodėl? Nes Harry ką tik atsisakė eiti į vakarėlį su Elle ir Jay. O kodėl esu laiminga dėl to? Nes aš nevienintelė nemėgstanti eiti į vakarėlius."Aw, ačiū, dabar aš nuobodi" sarkastiškai nusišypsojau jai ir ji pavartė akis.
"T-turiu planų," pasakė Harry.
"Kokių planų?" Elle paklausė. Jis pažvelgė į mane pagalbai, tuomet atgal pažiūrėjo į ją.
"Dailės projektas."
"Oh, nagi, Harry!" Ji vis dar kalbino jį, aš sukikenau. Jam nepavyks išsisukti, užuojauta jam.
"Elle, tiesiog palik jį ramybėje." pasakė Jay juokdamasis. Ji papurtė galvą ir Harry atsiduso.
"Gerai, j-jei Violet eis." jis pasakė. Mano akys išsiplėtė. Aš niekada neinu į vakarėlius.
"K-ką?" paklausiau ir jis nusišypsojo. Elle ir Jay buvo išsišiepę.
"Tu sapnuoji, Styles. Ji niekada neis." pasakė Jay krizendamas.
Harry pažvelgė į mane ir laukė atsakymo. Jaučiu, kad tai kaip įšūkis ir turėčiau gailėtis to, bet jie mano, kad aš nuobodi. Atsistojau nuo savo vietos išsišiepusi.
"Aš einu." pasakiau didžiuodamasi savimi. Harry šypsojosi ir nebuvo nustebęs, bet kiti buvo šoke.
"Tu ką? Ar tu juokauji, Violet?" Elle atsistojo prie manęs ir uždėjo ranką ant mano kaktos. "Ar tau viskas gerai, meile?" aš pastūmiau jos ranką ir pavarčiau akis.
"Aš nejuokauju, aš einu."
"Ar tu tikra?" paklausė Jay, o aš palinksėjau. "Gerai, tuomet būsim tavo namuose septintą."
"Gerai." pasakiau žiūrėdama į Harry.
"Spėju, dabar Harry eis." Elle šypsojosi jam.
___"Kodėl tu sutikai?" Paklausė Harry, kuomet ėjom namo. Pažvelgiau į jį ir pagalvojau, kodėl iš tiesų pasakiau 'taip' šį kartą? Ar tai dėl to, jog nenoriu, kad jie manytų jog esu nuobodi ir kad pasikeičiau? Tuomet, kodėl aš to nepasakiau anksčiau?
"Aš tikrai nežinau." atsakiau nusisukdama.
"Galbūt, n-nes norėjai eiti?"
"Nežinau." pakartojau ir jis atsiduso.
"Aš a-atsiprašau."
"Už ką?" pažvelgiau į jį ir jis gūžtelėjo pečiais.
"Aš tave prie to privedžiau, aš g-galėjau jiems pasakyti, kad aš neinu-"
"Ne, viskas gerai. Tikrai, Harry." sustabdžiau žingsnius priešais savo namą ir nusišypsojau jam. "Tiesiog... prižadėk man kai ką."
"B-bet ką."
"Lik su manimi ten. Aš nieko nepažįstu ir-"
"Aš nepaliksiu tavęs. Niekada, prižadu." jis nusišypsojo ir aš pasilinksėjau. Aš nervinausi ir kažkaip atsileidau žinodama kad jis bus su manimi, nebūsiu viena. "Spėju pasimatysim vėliau."
"Taip, pasimatysim vėliau." nusišypsojau ir nuėjau į vidų. Čia buvo tylu, tad supratau, kad mama dar negrįžo. Užlipau laiptais į savo kambarį ir nubėgau prie savo drabužinės. Nežinau ką apsirengti, aš painiavoje. Bet nusprendžiau kad apsirengsiu įprastai - megztinį ir džinsus. Tai nebuvo vienas iš didelių vakarėlių, kur turi dėvėti aukštakulnius ir sukneles, bet tikiuosi, atrodau gerai.
Laikas praėjo labai greitai ir jau buvo septynios valandos. Mano telefonas sudūzgėjo ir aš jau žinojau, kad Elle ir Jay jau laukia manęs kieme. Pasiėmiau telefoną ir atidariusi duris radau Harry. "K-ką gi, manau man nereikia pasibelsti." sukikenau ir palinksėjau.
"Taip, aš čia."
"Na gi, draugužiai!" Surėkė Elle pro mašinos langą. Harry pažvelgė į juos, o tada į mane.
"A-ar tu pasiruošusi?" aš atsidusau.
"Pasiruošusi."
Harry ir aš nuėjom į Jay mašiną, jis man atidarė duris, o aš jam padėkojau ir jis nusišypsojo. Koks džentelmenas. Jis įsėdo po manęs ir Jay išvažiavo iš vietos. Elle garsiai klausėsi muzikos, tai žeidė mano ausis, o kas man atsitiks vakarėlyje?
Buvau susijaudinusi ir mano rankos drebėjo, taip pat galėjau jausti Harry žiūrintį į mane. Žinau, kad jis galėjo pasakyti - ar bet kas galėjo pastebėti kaip nervinausi vien pažvelgus į mano veidą.
Tai mano pirmas vakarėlis ir aš nenoriu padaryti ko nors kvailo, Elle ir Jay, žinoma, mane paliks ir prisigers arba kažką panašaus, bet tikiuosi Harry negeria ir nepaliks manęs vienos.
Ką gi, jis man pažadėjo, jog nepaliks, ir aš esi tikra dėl to, aš pasitikiu juo. Mašina sustojo ir galėjau girdėti garsią muziką. "Mes čia!" Jay pasakė ir Elle džiugsmingai suplojo rankomis.
"Eime!" mes išlipome iš mašinos ir įėjome į didelį namą pilną girtų žmonių, garsios muzikos, šokančių žmonių - tiesiog normalus vakarėlis.
Pašokau, kai pajaučiau, kad kažkas pačiupo mane už rankos, ir kai aš pažvelgiau žemyn, pastebėjau, kad tai Harry ranka. "a-aš čia. Nebijok," jis nusišypsojo ir aš pasijaučiau tikrai saugi, bet aš nuraudau kai pažvelgiau į mūsų rankas. Tai pirmas kartas, kai kažkas laiko mano ranką.
"Aš daugiau nebijau."
YOU ARE READING
Violet ;; h.s. ✓
Romance"Kodėl tu nuolat žiūri į mane?" "N-nes tu esi g-gra-ži." Violet yra mergina, kurią Harry mėgsta piešti. Harry yra vaikinas, kurį įsimylėjo Violet. • Istorija yra verčiama. Istorijos autorė - @londonstars . Istoriją verčiu pirmą kartą, tad atsipraša...