Chapter One

1.6K 75 1
                                    

Violet

Žiūrėjau į tai ką piešiau savo užrašų knygutėje, kuomet dauguma iš klasės klausėsi ką pasakojo mokytojas. Pakėliau akis ir pamačiau Jay, mano geriausią draugą, žiūrintį į mane. Jis pavartė savo akis ir be garso sušnabždėjo 'kada tai baigsis?'

Bandžiau sulaikyti juoką ir pažvelgiau į laiką. Aš palinksėjau jam ir jis pakėlė savo antakius. Mes išgirdom skambutį ir Jay išsišiepė. Žmonės skubiai išėjo iš klasės, o Elle, mūsų geriausia draugė, priėjo prie mūsų šypsodamasi.

"Nekenčiu istorijos, ugh! Aš vos neužmigau," pasakė Jay, ir aš įsidėjau knygą į rankinę. Visi trys buvome paskutinieji mokiniai, kurie išėjo iš klasės, ir mes ėjom link spintelių.

"Aš buvau užmigusi." Elle pasakė ir nusižiovojo, mes su Jay pradėjome juoktis iš jos. Ji nusišypsojo ir nuėjo prie savo spintelės įsidėti daiktus. Jay padarė tą patį, nes jo spintelė buvo šalia jos.

"Tu perdedi, istorija nėra taip blogai." Jay ir Elle pradėjo juoktis dėl to ką pasakiau. Oh, damn, na ir štai, juokitės iš manęs. Bet aš vistiek juos visada mylėsiu.

Aš, Jay ir Elle esame draugais tris metus. Visi turime skirtingas asmenybes, bet mes užpildome vienas kitą. Jay man kaip brolis. Jis visada pastovi už mane, ir jis yra rašytojas. Jis labai mėgsta rašyti.

Elle yra mieliausia mergina kokią tik esu sutikusi. Ji flirtuoja. Jos mėlynos akys ir blondiniški plaukai darė ją dar gražesnę ir tai vertė vaikinus įsimylėti ją.

"Taip, teisingai, mes perdedam... Tau patinkas kiekvienas dalykas, nes esi sumani ir nekalta," Jay pasakė nusišaipydamas. Jis žino kaip nekenčiu kai žmonės vadina mane nekalta. Taip, esu, bet aš nesu nuobodi ar vėpla. Tai pirmas dalykas šovęs į galvą, kai žmones mane taip pavadina.

"Ei, baik. Jay, tu taip pat esi sumanus," Elle pasakė šypsodamasi mums, aš nusišypsojau atgal, o Jay papurtė galvą besijuokdamas.
"Tikrai, turiu omeny, mes sumaningi gulėjime ir vakarėliuose!" mes pratrūkom juoku, o Elle tiesiog nusivaipė. Tuomet, jos žvilgsnis nukeliavo už manęs, aš pakėliau antakius jausdamasi sutrikusi.

Kodėl ji žiūri už manęs?

"Oooh, kažkas žiūri į tave, patrauklu." aš parodžiu į save ir sukrizenau. Palauk, į mane? Patrauklu? Ir kodėl kas nors turėtų žiūrėti į mane.

Aš nuobodi brunetė mergina, kuri yra apsėsta piešimo. Piešimas yra mano gyvenimas, taip aš išreiškiu savo jausmus.

"Kas žiūri į Violet?" Paklausė Jay ir suskambėjo skambutis. Ugh, noriu sužinoti kas.

"Eime į kitą klasę dabar, pratęsime pokalbį vėliau." pasakė Elle ir nuėjo su Jay į klasę. Dieve, pamiršau pasiimti daiktus kitai pamokai.

Puoliau prie savo spintelės ir įsidėjau daiktus į rankinę. Skubiai ėjau į klasę, koridorius buvo tuščias. Staiga į kažką atsitrenkiau, ir pajaučiau kai dvi rankos gelbsti mane nuo kritimo. Pakėliau akis pamatyti į ką atsitrenkiau, ir mano rudos akys sutiko dvi gražias žalias akis.

"Atsiprašau, nežiūrėjau kur einu." jis nusišypsojo, o aš palinksėjau. Jis skubiai nuėjo, o aš buvau... sužavėta.

Minutei užmiršau apie viską, netgi jog vėluoju į pamoką.

Kas jis?

Tuomet prisiminiau klasę. Pribėgau prie klasės ir pabeldžiau į duris. Atidariau jas ir atsiprašiau mokytojos. Visa laimė, negavau palikimo po pamokų. Iš tiesų, tai pirmas kartas, kai vėluoju.

Per klasės poilsį, aš negalėjau klausyti ką sakė mokytoja, antrą kartą per šiandieną. Buvau užimta galvodama apie tą vaikiną. Ar jis naujokas? Aš žinau, kad esu nuobodi, aš tokia esu.

Staiga durys atsidarė ir aš pažvelgiau kas tai, tai buvo jis.

"A-atsiprašau, aš v-vėluoju. Aš esu n-naujokas." jis sumikčiojo. O dieve... Jo balsas. Bet jis buvo susijaudinęs? Mokytoja nusišypsojo jam ir ir palinksėjo.

"Taigi, tu esi naujas mokinys. Sveikas atvykęs... Oh, Harry Styles." jam jo vardas tiko. Mokytoja pasakė keletą dalykų ir visos merginos iš klasės, žinoma, kalbėjo apie jį. Jis naujokas, taigi, kodėl gi ne.

Jis nuėjo į klasės galą ir užsiėmė vietą. Aš atsisukau į jį pažiūrėti bet greitai nusisukau, kai jo akys sutiko manas.
___

"Taigi, tu vėlavai į pamoką, tai ne tu." Pasakė Jay kikendamas. Aš palinksėjau tai pat kikendama. Mes pakėlėm galvas, kad pamatytumėm Elle bėgančią koridoriumi, krizenančią kaip vaiką.

"Sveiki, draugužiai!" Elle sušuko ir žmonės pažiūrėjo į mus. Ji visada prišaukia visų dėmesį, kai nori ką nors pasakyti.

"Lėčiau, lėčiau." pasakė Jay jai, o ji nustojo bėgusi ir atsikvėpė. "Kas naujo?" Jis paklausė jos ir nusivaipė.

"Ar jūs matėt tą naują vaikį? Ar turėčiau sakyti... karštą naują vaikį?"

"Ką?" Aš paklausiau sutrikusi.

"Harry! Jis naujokas. Britų berniukas su garbanotais plaukais ir nuostabiom žaliomis akimis." Elle pasakė nusivaipydama. Jay papurtė galvą juokdamasis iš jos, o aš pažiūrėjau žemyn į savo rankas.

Atrodo, jog aš esu ne viena, kuri vadina jį; 'berniukas su žaliomis akimis ir garbanotais plaukais'.

"Taip, mačiau jį. Jis buvo mano pamokoje."

"Tau pasisekė!" Elle žaismingai trinktelėjo man. Aš nusijuokiau, o Jay pavartė akis. Skambutis vėl. Dieve, nekenčiu šio skambučio, tai gadina mano laiką.

"Kokia tau kita pamoka?" jie paklausė manęs, nes jie abu turi visas pamokas kartu. Jiems pasisekė.

"Dailė, jums?"

"Anglų." aš palinksėjau ir tuomet mes nuėjome į savo klases. Iš tiesų, tai mano mėgstamiausia pamoka. Aš atidariau duris ir nusišypsojau savo nuostabiajai mokytojai. Jos vardas Emily, ji nėra sena, ji netoli mūsų amžiaus ir visi ją mėgsta.

Kai mokiniai pradėjo įeidinėti, aš pastebėjau Harry esantį toje pačioje klasėje kaip ir aš. Kas dabar, ar jis su manimi visose pamokose ar kas.

"Sveiki, draugužiai, prašau pasveikinti mūsų naują mokinį Harry." jis nusišypsojo ir mokytoja tęsė savo kalbą. Ji liepė mums piešti bet ką, ką mes norime piešti šiandien.

Aš nežinau ką piešti, bet tada aš pažiūriu kur Harry sėdi. Jis sėdėjo klasės gale. Galbūt jam patinka sėdėti ten. Pastebėjau, kad jis pradeda piešti.

Jis atrodė, lyg jis žinotų, ko jis nori ir kas yra jo galvoje. Jis savo akimis sutiko manąsias vėl ir nusišypsojo. Gerai, galbūt aš turėčiau nustoti spoksoti. Aš nusišypsojau atgal ir atsisukau į savo paprastą portretą.

Tai tik... Kažkas apie jį verčia mane žiūrėti į jį visą laiką. Smalsumas, galbūt?

Harry Styles, manau, jog niekada nepamiršiu jo vardo.

Violet ;; h.s. ✓Where stories live. Discover now