Chapter thirty three

393 35 0
                                    

Violet

"Jei tau kažko prireiks, tiesiog-"

"Žinau, žinau! Paskambinti tau."

"Ir jei būsiu nepasiekiama-"

"Aš tiesiog paskambinsiu Annei." pasakiau savo besijaudinančiai mamai, kuri verčia jausti, kad ji palieka savo aštuonių metų dukrą vieną namuose.

Myliu ją iki mirties, bet kartais ji tikrai erzina, kai ji elgiasi su manim kaip su vaiku. Žinau, jog ji jaudinasi ir kad myli mane, bet aš užaugau. Galiu pati išgyventi.

Mes sėdėjom virtuvėje, aš valgiau pusryčius, kuomet ji ruošėsi išvykti. Ji atsikėlė anksti ir jau pusryčiavo.

"Arba galėtum paskambinti Harry." paspringau vandeniu, kurį gėriau ir ėmiau kosėti. Mama atsistojo šalia manęs ir paglostė nugarą. "Ar tau viskas gerai, mieloji?"

Tai keista kaip visada norėjai būti su tuo žmogumi ir dievini visąlaik girdėti jo vardą. Bet kai kas nors atsitinka ir pakeiti savo nuomonę, tu tiesiog nenori prisiminti jo. Ar net išgirsti jo vardo.

Kad ir kaip tai buvo painu, tai yra tai kas atsitiko tarp manęs ir Harry. Buvau sutrikusi dėl visko ir vis dar nesuprantu kodėl jis taip elgiasi.

Ar aš bloga? Negraži? Keista? Nepakankamai gera? Ar net kitokia? Na, dėl paskutinio pagalvojau, aš turiu atsakymą. Taip, bet jie visada sako 'išskirtinumas yra gerai'.

Niekada tuo netikėjau, kol sutikau jį. Viskas pasikeitė nuo pirmos minutės, kai mes ėjome į klasę. Pirmas žvilgsnis, kai mano rudos akys sutiko jo žalias akis, dėl ko jis yra garsus. Arba kaip jis kalba, ko jis nekenčia, bet man patinka, kai jis mikčioja. Tai dalis jo.

Arba jo plaukai, dėl ko jis taip pat žinomas. Jo piešiniai, kurių niekas nematė, tik aš. Jis man parodė savo visus piešinius ir portretus. Ir kas verčia mane jaustis ypatinga... Jis piešė mane. Tai reiškia, kad jis galvoja apie mane kaip aš visą laik galvoju apie jį?

Jo asmenybė taip pat yra priežastis mirti, jis labai malonus ir mielas. Nenuostabu, kad visos merginos labai jį mėgsta, ir vaikinai nori būti juo ar turėti jo išvaizdą.

"Violet?"

"Huh?" grįžau į realybę. Mama susiraukė.

"Kas negerai?"

"Nieko. Man viskas gerai." nusišypsojau jai, bet jos nepapirko tai. Ji patraukė mano plaukus nuo veido ir atsiduso.

"Pasakyk man, Violet. Kas vyksta tavo galvoje? Ar kažkas atsitiko, kas verčia tave liūdėti?" papurčiau galvą.

"Tiesiog kai kurie dalykai... Kartais gyvenimas sudėtingas, tiesa?" sukikenau, o ji nusišypsojo.

"Tu užaugai." nusišypsojau jai atgal. "Tai reiškia, kad daugiau tavęs nereikia prižiūrėti kaip vaiko." ji pajuokavo ir mirktelėjo. Pratrūkau juoktis, o ji prisidėjo prie manęs. Tai yra priežastis kodėl aš myliu savo mamą, ji visada suranda kaip priversti mane nusišypsoti ir prajuokinti.

"Žinau! Užaugusi Violet."

"Taip, bet tai taip pat reiškia, jog tau reikės pabūti aukle." pasakė, kuomet lydėjau ją iki durų. "Jei nori."

"Žinoma, dariau tai ir prieš tai."

"Gerai." mes stovėjom prieš mamos mašiną ir ji parodė į mūsų kaimynę. Mamos draugė Sally. "Sally turi daug darbo šiom dienom, ir ji visada grįžta vėlai. Ji klausė manęs ar žinau kokią auklę. Pasakiau jai, kad pirmiau tavęs paklausčiau."

"Žinoma mama, padaryčiau viską."

"Ir štai mano miela dukra." ji pasakė apkabindama mane. Pabučiavau jos skruostą ir mes atsisveikinom.

Violet ;; h.s. ✓حيث تعيش القصص. اكتشف الآن