Chapter nineteen

417 31 0
                                    

Violet

"Vio patinka Harry."

"Susikaupk."

"Tu giliai-"

"Pasakiau susitelk į mūsų namų darbus, Elle." pasakiau milijoninį kartą. Po mokyklos, Elle pasakė, kad ji nori likti mano namuose ir pasimokinti su manimi, aš, žinoma, sutikau. Oh, dabar aš nenoriu!

Ji neramina mane dėl Harry, ji vis sako, jog jis man patinka - ne tai, jog aš nesutinku - bet aš nenoriu, kad kas nors žinotų. Netgi jai, aš vis dar meluoju ir neigiu.

Nenoriu, kad Harry ir mano draugystė pasibaigtų. Žinau, tai kvaila, bet man tai yra didelis dalykas. Žinojau nuo akimirkos, kuomet savo rudomis akimis sutikau jo žalias akis, kad kažkas atsitiks.

Tai neteisinga, labai neteisinga. Turėčiau nustoti mėgti jį labiau. Nežinau kaip, bet pamėginsiu.

"Žinai ką turėtumėm daryti?" Paklausė Elle atsistodama. Nusiėmiau akinius ir numečiau juos ant lovos.

"Ką? Mokintis?" ji pažvelgė į mane.

"Mes mokinomės tris valandas!"

"Turi omeny, aš mokinausi tris valandas, o tu buvai erzinanti per tas tris valandas." pasakiau kikendama pabaigoje.

Ji nuėjo prie lango ir išsišiepė, o ne, tai blogiukės Elle's veidas.

Ji nustato tokį veidą, kai ji turi beprotišką idėją, arba kai ji flirtuoja. Aš išsigandusi, kas vyksta tavo galvoje?

"Elle ateik čia." pamojavau jai, kad ateitų, bet ji neklausė.

"Ne, aš nesimokinu. Darau kai ką geresnio." pasakė Elle.

"Ir kas tai yra?" ji pakėlė antakius išsišiepusi. Tuomet aš pakėliau antakius ir kikenau. Tada supratau.

"O ne." įspėjau ją. Ji nori šnipinėti Harry pro mano langą.. tik ne vėl! "Įspėju tave, Elle. Žinau ką tu sugalvojai."

"Ką aš sugalvojau?"

"Šnipinėti Harry pro mano langą. Niekada!" Atsistojau ir bėgau prie lango, bet ji užstojo kelią.

"Oh, nagi, Violet! Gyvenk šiek tiek." aš įsižeidžiau. Žinau, jog ji darys ką ji nori. "Nebijok, jis nepastebės."

Ji nusisuko ir šiek tiek atsleidė užuolaidą pamatyti ką jis veikia, ką aš vadinu šnipinėjimu. Ji žiūrėjo ir užtruko ilgiau, nei aš maniau, aš tiesiog stebėjau ją.

"Elle?"

"Shush." aš atsidusau, tuomet staiga mano telefonas sudūzgėjo. Nuėjau paimtį jį ir pažiūrėti kas parašė, ir išsigandau. Aš visiškai pamiršau apie jį. Tai buvo Jake.

'Labas Violet, nesikalbėjome ilgą laiką, tad nusprendžiau parašyti tau xxx'

Nežinau, ar turėčiau atrašyti jam, ar ne, bet būtų nemandagu neatsakyti, tiesa? Plius, kas su tais bučiniais gale? Jei Harry rastų, kad aš jam atrašiau... Galbūt jis supyks?

Palauk, kodėl aš galvoju apie tai, ką Harry pagalvos? Jei jam rūpi. Arba galbūt sekudei pagalvojau, kad priversiu jį pavydėti, bet jis niekada nepavydės, nes jis į mane žiūri tik kaip į draugę. Ne kaip į jo merginą ar daugiau.

'Labas, Jake! Atsiprašau, buvo užimta su mokykla'

Aš atsakiau, bet be bučinių. Aš nesu tokia flirtuotoja kaip jis, iš tiesų Jake kažkaip man primena Harry. Jie abu yra flirtuotojai ir klausosi manęs, tai yra keista, kad jiems rūpi ir klausosi tokios nuobodžios merginos kaip aš.

Man pasisekė, kad turiu juos.

'Tu neateini į kavinę, kodėl? xx'

Tai tiesa, paskutinį kartą buvau ten, kai Elle buvo su manimi. Aš nėjau ten, nes vengiau Jake. Jis mielas ir panašiai, bet nenoriu, jog jis galvotų, kad esu lengvas taikinys.

Taip pat, pasitikėjau juo, bet ne tiek daug kiek Harry. Dieve, turėčiau nustoti juos lyginti. Aš nekęsčiau, jei kas nors mane lygintų su Sarah ar Elle.

Pažvelgiau į Elle ir ji vis dar buvo užimta 'sekdama ar šnipinėjama'. Ji pakvaišusi ir aš myliu ją. Pažvelgiau žemyn į telefoną ir pagalvojau ką turėčiau atsakyti.

'Taip, kaip ir sakiau, buvau užimta ir tai šiek tiek toli nuo mano namų'

Tai nėra taip toli, bet turėjau pameluoti. Negaliu jam pasakyti, kad nenoriu ten eiti, kad vengiau jo, ar kad buvau užimta dėl savo jausmų savo draugui.

'Oh, ką gi, tai buvo mano vienintelė galimybė pamatyti tave'

Manau, jog vienintelis dalykas, kuris padėtų išmesti Harry iš galvos, yra susitikimas su Jake?

'Nesijaudink, matysi mane dažnai'

"Elle, ar baigei būti kraupia?" paklausiau jos nepažvelgdama į ją, ji neatsakė.

'Gerai, negaliu sulaukti, kol pasimatysime, gražuole, labanaktis! xx'

Net jei tai tiesiog žinutė, jaučiu raudonuojančią save. Atsakiau ir nuėjau pas Elle. Ji buvo tyli, tai ne ji.

"Elle?"

"O dieve..."

"Kas?" ji atsisuko su išsipūtusiomis akimis ir atviru žandikauliu. Daviau jai sutrikusį žvilgsnį. "ar tau viskas gerai, meile? "

"Pažvelk."

"Į ką?"

"Į tai." ji pasakė pastumdama mane per užuolaidas.

Pažiūrėjau į Harry langą, ir buvau tiek pat šokiruota kaip ir Elle. Tikrai.. O mano aukščiausiasis. Pamačiau Harry be marškinėlių su visomis tatuiruotėmis ir jis atrodė labai seksualiai. Ar aš ką tik pasakiau seksualiai? Manau, jog pasakiau.

Greitai nusisukau, kai pastebėjau jį žiūrintį į mano langą, nenoriu ir vėl būti pričiupta. "Ar jis pamatė tave?" Elle paklausė išsigandusi.

"Ne, ačiū dievui. Ne taip kaip praeitą kar-" šaunuolė, Violet.

"Atleisk?" Ji išsišiepė. "paskutinį kartą?"

"Ar galim dabar dirbti, prašau?" Nemanau, jog galėsiu miegoti šianakt.

Kaip aš dabar galiu jį išmesti iš galvos? Aš dar niekada nemačiau, kad kas nors turėtų tokį kūną ir tokias tatuiruotes. To jau per daug.

Dieve, padėk man.

Violet ;; h.s. ✓Where stories live. Discover now