Violet
"Nes jei kada nors jausiesi žemai, aš čia, kad pakelčiau tave ir priversčiau tave jaustis gražia." Buvau nustebinta jo žodžių, jis buvo priežastis mano mini širdies smūgio.
Jis verčia mane jausti tuos dalykus, kurių niekada nejaučiau, ar kadanors jausiu su kuo nors kitu. Jis vienintelis kuri gali priversti mane jaustis saugia, mylima ir gražia.
"Aš tikrai nežinau ką pasakyti." jaučiau kaip tampu drovia, bet jaučiuosi patogiai. Labai patogiai ir laimingai, tai yra tai, ką jaučiu kai esu su Harry.
Tai neįprastas jausmas man, aš dar niekada nejaučiau to.
Kad ir kaip kvailai tai skambėtų, tai yra tiesa.
Bet aš visiškai nieko prieš jausti tai.
"V-violet, kodėl tu tyli?" jis paklausė nutraukdamas tylą.
"Nieko, manau jog turėčiau eiti." pasakiau žiūrėdama į laiką. Buvo vėlu. "Jau vėlu ir tamsu."
"Taip pat, tai graži naktis." palinksėjau.
"Taip, graži. Kita nuostabi... naktis." pasakiau atsidusdama pabaigoje. "Ačiū."
"Ačiū tau taip pat, kad praleidai laiką su manim." jis pasakė atsistodamas. Jis pasiūlė savo ranką, kad pakeltų mane.
Nesivaržiau ir paėmiau jo ranką, jo žalios akys susirakino su manosiomis. Jaučiau kaip artėja jo veidas ir kaip jo karštas kvėpavimas atsimuša į mano veidą.
"Tu turi labai gražias akis." jis sušnabždėjo.
"Harry?"
"Hmm?" Nusišypsojau.
"Tu nemikčioji tiek daug, kaip mikčiojai anksčiau." pasakiau jausdamasi laiminga.
"Nes jaučiuosi patogiai." pastebėjau, jog mes vis dar laikėm rankas. "Ir sekiau visus tuos dalykus kurių mokei per mūsų pamokas."
"Gerai."
"Ačiū." jis padarė kai ką nesitikėtino.
Jis pabučiavo mano skruostą pirmą kartą, ir man tai patiko. Buvau labai laiminga. Jis pažvelgė į mane ir pakėlė antakius.
"Atsiprašau jei-"
"Labanaktis, Harry." nusišypsojau jam ir neatsisukau atgal. Nežinau kodėl tai padariau. Aš tokia kvaila.
Sustabdžiau žingsnius ir atsisukau, jis atrodė sutrikęs. "taigi, tu man padėsi nusileisti žemyn, ar ką?" Paklausiau krizendama.
Nenorėjau kad jis manytų, kad padarė kažką negerai ar panikuotų, taigi, aš pakeičiau temą. Jis išsišiepė ir padėjo man. Aš įėjau į savo kambarį, o jis stovėjo lauke.
"Ačiū-" abu pasakėm viens kitam tuo pačiu metu, tuomet mes pratrūkom juoktis.
"Spėju m-mes turėtumėm dėkoti viens kitam." Harry pasakė, jo akys atrodo tokios gražios nuo mėnulio.
"Taip, turėtumėm." palinksėjau.
Nenoriu, kad mūsų naktis pasibaigtų, ir yra kai kas, kas mane kankina, aš to negaliu ignoruoti. Harry pastebėjo kokia tylia tapau. "Ar tau viskas gerai?"
"Aš dar nenoriu miego."
"Aš taip pat. B-bet atrodo, kad kažkas tave kankina." wow, jis labai sumanus. Jis primena man Jay, nesistebiu kodėl jie yra geriausi draugai.
"Turiu kai ką, kas kankina mane." žaidžiau su savo rankomis, nes nervinausi paklausti jo.
"Kas tai?" Jis paklausė. "Gali man pasakyti bet ką."
"Žinau tai nėra mano reikalas, bet.. Ar kažkas yra... Um, tarp tavęs ir-"
"Ir Sarah?" Palinksėjau, o jis sukikeno.
"Kas?" paklausiau stebėdamasi kas privertė jį kikenti.
"Ar užuodžiu pavydą?" žaismingai trenkiau jam ir jis nusijuokė.
"Aš? Ką?! Norėtum, Styles. Aš niekada nepavydžiu."
"Koks skirtumas. Ne. Nieko nėra tarp mūsų." palinksėjau ir jaučiau palengvėjimą. "Kaip dėl tavęs?" jis paklausė sukryžiuodamas rankas.
"Kas dėl manęs?"
"Tu ir tas vaikinas iš vakarėlio." jis pasakė išsišiepęs. Išsišiepiau atgal žaisdama tą patį žaidimą kaip ir jis.
"Turi omeny Jake? Dabar aš taip pat galiu užuosti pavydą." jis sukikeno.
"Taigi, tu pripažįsti, kad tu pavydėjai." o dieve.
"Ir dabar tu taip pat pripažini, kad pavydi?" mes laikėm tai tyloje kelias sekundes, bet tuomet mes vėl pradėjom juoktis dėl mūsų kvailo beprasmiško pokalbio. Jaučiausi lyg būtumėm girti.
Kartais, viskas ko tau reikia yra geras juokas su draugu, bet jei būnant atvirai, Harry nėra tiesiog draugas.
Po to kai nustojom juoktis, pažvelgiau į laiką ir jau buvo dvi valandos ryto. "Jau vėlu, turėčiau grįšti į savo kambarį."
"Kodėl?" greitai paklausiau ir nuraudau dėl to kaip tai nuskambėjo. Skambėjau labai nevykėliškai. "T-turiu omenyje nei vienas iš mūsų negali miegoti. Kodėl tau neįėjus ir praleidus nakties su manimi. Išvirsiu arbatos."
"Hm, s-skamba kaip gera idėja." jis įlipo į mano kambarį per langą ir aš nusišypsojau sau.
Tai lyg filmai, kuriuose vaikinai ateina naktį ir įsėlina į merginos kambarį.
Bet aš nežinau pabaigos šio filmo, kuriame dabar esu.
YOU ARE READING
Violet ;; h.s. ✓
Romance"Kodėl tu nuolat žiūri į mane?" "N-nes tu esi g-gra-ži." Violet yra mergina, kurią Harry mėgsta piešti. Harry yra vaikinas, kurį įsimylėjo Violet. • Istorija yra verčiama. Istorijos autorė - @londonstars . Istoriją verčiu pirmą kartą, tad atsipraša...