Violet
Tai negali vykti, jis varo mane iš proto. Jis ką tik pasakė, jog jis nėra pasiruošęs susitikinėti, o dabar atėjo ir klausia manęs to?
Ne, nenoriu, kad susitikinėtum su ja, ar net kad pažiūrėtum į ją. Kodėl? Nes man tu patinki. Aš prisirišusi prie tavęs, ir taip, būsiu liūdna.
Bet negaliu pasakyti jam to, taip pat aš nemeluosiu, nes tai skaudins mane.
"V-violet?"
"Huh?" pažiūrėjau į jį išsigandusi. Aš atsidusau.
"Na?" jis pakėlė antakius.
"Ar tu nesakei, kad kolkas nenori su niekuo susitikinėti?" paklausiau jo tikėdamasi, kad galiu priversti jį persigalvoti.
"Nežinau, turiu omeny, ji šauni." jis pasakė.
"Taigi, tu nori pasikviesti ją, nes ji tik... šauni?" Sukrizenau. "Tai ne priežastis, Harry."
"Tu t-teisi." taip, teisi.
"Plius, Sarah nėra tavo tipo." pasakiau ir jis išsišiepė man.
"Mano tipo? Aš neturiu tipo."
"Ne, tu turi." jis sukikeno.
"Ir tu žinai mano t-tipą?" sukrizenau ir vėl atsisėdau ant žolės. Jis atsisėdo šalia manęs ir laukė mano atsakymo. Tikiuosi, jog tikrai priverčiau jį persigalvoti.
"Na taip! Visi turi tipą."
"Tuomet koks mano tipas?" jis paklausė šypsodamasis.
"Hmm... Lažinuosi, kad tau patinka blondinės merginos su mėlynomis akimis ir dailiomis kūno linijomis." pasakiau liūdnai ir jis pratrūko juoktis. Nusišypsojau į nuostabų vaizdą, jo juokas žavingas ir aš tai dievinu.
Dieve, noriu praleisti visą savo laiką su juo, tik mes ir daugiau nieko kito. Nekenčiu kaip jaučiuosi ir kad negaliu pasakyti visa to.
"Ir koks tavo t-tipas?" parodžiau į save, o jis palinksėjo. "Man malonu žinoti." jis pasakė.
"Man patinka išvaizdūs vaikinai su miela, žavinga ir linksma asmenybe."
"Nieko daugiau?" patrūkčiojau pečiais. "Taigi, tarkim, išvaizdus vaikinas su garbanotais plaukais ir žaliomis akimis? Kaip tai skamba?" jis mirktelėjo kalbėdamas apie save.
"Man tai patiktų. Skamba gerai, iš tiesų." pasakiau kikendama. "Ar galiu tavęs kai ko paklausti?"
"Taip, žinoma."
"Um... Šiandien elgeisi kitaip. Ar padariau kažką blogai? Ar viskas gerai?" jis susiraukė.
"Ar galiu aš tavęs kai ko paklausti?" palinksėjau, tai keista kad jis nusprendė ignoruoti mano klausimą, bet aš nenorėjau jo spausti.
"Ar tu ir Jay... Ar turėjot kažką ar, k-kažką vis dar turit?" mano akys išsipūtė ir aš bandžiau suvaldyti savo juoką.
Jay ir aš kaip vaikinas ir mergina? Tai pats juokingiausias dalykas. Jay man lyg brolis ir aš niekada negalvojau apie jį kitaip. Mes esam draugais ilgą laiką ir mes niekada nekalbėjom apie tokius dalykus.
Nors, kai pirmą kartą nuėjau į jo namus, jo tėvai ir brolis manė, jog buvau jo mergina ir kad mes susitikinėjom, nes mes atrodėm labai mielai kartu ir elgėmės kaip pora, bet mes nesam.
"Harry, jis man kaip brolis." įdomu, kodėl jis to manęs paklausė. "Ką tai turi bendro su mano klausimu?"
"N-nieko." jis papurtė galvą. "Atsiprašau, kad elgiausi kaip kvailys šiandien, buvau pavargęs ir išsekęs." palinksėjau suprasdama, bet jaučiu kad yra dar kažkas negerai.
"Ar vis dar kalbi s-su Jake?" jis paklausė. Jo klausimai visada mane stebina, iš tiesų.
"Taip, bet aš nekalbėjau su juo šias kelias dienas." atsidusau. "Ar pasikviesi ją?" paklausiau jo žaisdama su savo plaukų galiukais.
"Ne." mėginau paslėpti savo šypseną, bet kai jis nusišypsojo ir jo duobutės buvo matomos, nusišypsojau.
"Kodėl?"
"Nes ji ne mano t-tipo." sukikenau. Atsistojau ir ištiesiau jam savo ranką. "eime, kol jos neįsiaudrino." pasakiau. Jis nusišypsojo ir suėmė mano ranką.
Bet staiga pajaučiau, kai Harry paėmęs mano ranką pargriovė mane ant jo, mes stipriai juokėmės. Kai nustojom juoktis, mano plaukai nuolat lindo į mūsų pusę.
"Žinai, tavo plaukai tikrai labai ilgi, jie lenda į mano burną." Harry pasakė vėl juokdamasis. Prieš man juos patraukiant, Harry ranka patraukė juos atgal ir žaidė su jų galiukais. "Štai. Graži kaip visada."
"Baik." pasakiau šypsodamasi. Jis nusišypsojo.
"Princesė Violet, visada atrodanti graži ir n-nepriekaištinga." nusukau žvilgsnį į šalį, todėl negalėjau sutikti jo žvilgsnio.
"Tu esi didelis flirtuotojas, Harry."
"Esu." jo ranka buvo po mano smakru ir aplink mus nebuvo jokio garso, tik oro garsai. Jis privertė mane pažiūrėti į jį.
"Harry..."
Ir tai buvo paskutinis dalykas kurį pasakiau, prieš jam sujungus mūsų lūpas kartu, tai buvo akimirka, kurios niekada nenorėjau pamiršti.
YOU ARE READING
Violet ;; h.s. ✓
Romance"Kodėl tu nuolat žiūri į mane?" "N-nes tu esi g-gra-ži." Violet yra mergina, kurią Harry mėgsta piešti. Harry yra vaikinas, kurį įsimylėjo Violet. • Istorija yra verčiama. Istorijos autorė - @londonstars . Istoriją verčiu pirmą kartą, tad atsipraša...