32-

3.9K 382 67
                                    

05.09.23

Zehir Deliveren

Üç saatin uzun bir kavram olmadığını biliyorum, o yüzden sakinim. Hiç olmayacak kadar sakin ve huzurluyum. Ne 'Çağan' diye çığlık çığlığa havaalanında oğlunu arayan Sibel umurumdaydı ne de başka şeyler. Olmuyordu. Sanki biri aniden dünyanın ışıklarını açmış gibi hissettim. Bunca zaman hiç ağlamamıştım da ne olmuştu ya da sürekli kendime dikkat ederek? Ne yaparsam yapayım ben yalnız değilim, herkes yaşadıklarımı yaşayabiliyordu. Çağan'ın sırf Karan iki tokat attı diye ağlaması... Garip.

"Zehir! Zehir, oğlum nerede? Gitmedi de. Gitmedi, seni bırakmadı desene!" Ağlayarak yanıma gelmiş Sibel, bana bağırdığında yavaşça ona baktım. Neden umursamıyorum? Ayağa kalkıp görevli kadının yanına gittim ve güvenliği çağırmasını rica ettim. Kadın anında güvenliği çağırırken korkulu gözlerle Sibel'i izliyordu. Ağlayan kadın yere oturup eliyle saçlarını çekiştirdi. "Gitmedi. Gitmedi..." Bir deli gibi tekrar etmeye başladı.

Gelen güvenlik görevlisine Sibel'i gösterip 'o kadın' diye anlatmaya başladım; kaldığım otelin sinir hastası konuğu olduğunu söyledim. Görevli, çağırdığı sağlık personelleriyle Sibel'i sakinleştirmeye çalışırken koltuklara oturup bir bacağımı diğerinin üzerine attım ve telefonumu çıkardım. Selin'in mesaj attığını gördüğüm an yüzümde tebessüm oluşmuştu.

"Selin: Nabıyon la arsız

Hani benden nefret ediyordun?

Hani annenin abine özene bözene yaptığı tabağı aldım diye kızgındın?

Bak ya, kesin bir şey olacak... (:

Selin: Hemen cıvı

Erkek değil misiniz hepiniz aynısınız!

Aslında bunu Çinli bir kadın söylemiş, ama neyse işte...

Havaalanındayım, üç saat sonra uçacak uçağı bekliyorum.

Sen ne yapıyorsun?

Ha bu arada, seni ikizime manitam diye tanıttım, haberin olsun

Selin: Ya ne manitası anasını satayım

Döverim olm seni

bak bi bıçak takarım eben sikilir

Abinle DNA testi yaptırmana gerek yok biliyor musun? İkinizin de ebelerle alıp veremediği bir derdi var.

Selin: Avradına şiir yazdığım karısı bizi çekip çıkarmasaydı derdimiz kalmazdı gardaş

Hayırdır, anan mı eben de bu korumacı tavrın?

Gelecekte sevgilin olacak insana 'gardaş' demen biraz kırıcı, haberin olsun.

Annem ev hanımı (:

Selin: Sevgilim olacak????

lksjgsıgğpogğsepkgwe

sie

Seni sevdiğimi bildiğin halde niye mesaj atıyor ya da çevrende tutuyorsun, diğeri gibi beni de bıçaklayabilirsin?.."

Telefondan başımı çekip etrafa bakındığımda sağlık personellerinin Sibel'e sakinleştirici yapıp sedyeye yatırdığını gördüm, omuz silktim ve telefonuma geri döndüm.

Zehir -Erkek VersiyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin