✵7✵

397 57 45
                                    

Jungkook arabayı durdurup "Hadi." dediğinde emniyet kemerini açmıştı Haneul. Ardından da Jungkook'a birlikte arabadan inmişti.

Kapıyı kapatıp mağzaya bakan Haneul gerilmişti. Çok pahalı bir mağzaya benziyordu. Elbiseyi ne olursa olsun ödeme fikri yavaş yavaş uçup gidiyordu Haneul'ın aklından.

Jungkook hızlınadımlarla mağzaya doğru yürüdüğünde Haneul da peşinden gitmişti hızlıca. Önce Jungkook girmişti içeri. Kapıdaki çalışanlardan biri hızla Jungkook'un yanına gelmiş ve "Hoş geldiniz Bay Min Joonhyun." giyerek Jungkook'un hemen arkasından yürümeye başlamıştı.

"Bay Min yeterli."

Haneul da içeri girip Jungkook'un ve hemen arkasındaki kadın çalışanın peşinden gittiğinde "Yeni takımlarımız geldi Bay Min." demişti kadın çalışan. Jungkook ise "Kendim için gelmedim." demişti.

Hızlı adımlarını durdurup hızla arkasını dönen Jungkook yüzünden zor duran kadın çalışana çarpmıştı Haneul. Kadın çalışan da arkasını dönmüş ve Haneul'a uzunca baktıktan sonra gülümsemiş ve "Hoş geldiniz." demişti ona.

Birkaç adım geri doğru gelen çalışan Haneul'ı süzüp "Nasıl bir şey bakmıştınız?" dediğinde Haneul'ın konuşmasına izin vermeyip "Gece elbisesi." demişti Jungkook.

"Ne çok abartı olsum ne de çok açık."

Kadın çalışan olumlu anlamda kafa sallayıp "Aklınızda belli miz model ya da renk var mı?" diye sorduğunda Haneul'a dönüp biraz bakmış ve "Siyah olsun. Model fark etmez." demişti Jungkook. Kadın çalışan da Haneul'a dönüp "Bedeniniz nedir?" diye sormuştu.

Kaşları çatılmıştı Haneul'ın. Her ne kadar parasını o verecek olsa da ne giyeceğini kendisi seçenilirdi.

"Otuz altı."

Kadın çalışan arkasına dönüp elleri önünde bekleyen iki çalışana baktığında el hareketleriyle anlaşmış ve onların koşmaya başlamalarını sağlamıştı. Ardından da Jungkook ve Haneul'a bakıp "Buyrun, biz deneme kabinlerinin yanına gidelim." demişti.

...

Haneul ve Jungkook aralarında epeyce boşluk bırakarak yan yana oturdukları beyaz koltukta etrafı seyretmeye başlamışlardı. Sadece birkaç dakika sonra da ellerinde elbiselerle çalışanlar gelmişti.

Kadın çalışan elbiselerden birini alıp Haneul'a gösterdiğinde ayağa kalkıp elbiseyi kadının elinden almıştı Haneul. Ardından da hızla kabine gitmişti.

Jungkook kadın çalışana bakıp "Fiyatları üstünde yazıyor mu?" diye sorduğunda olumlu anlamda kafa sallamıştı kadın "Evet efendim." diyerek. Jungkook da "Haneul görmesin." demişti.

Kadın kaşlarını çatıp hızla iki çalışan adama döndüğünde "Duydunuz" demişti.

"Etiketlerin hepsini çıkartın. Alışveriş tamamlandıktan sonra diğer bedenlerden bakıp geri takarsınız."

Çalışanlar elbiseleri diğer koltuğun üstüne bırakıp tek tek ve hızlıca etiketleri çıkartırken Haneul derin bir nefes vermiş ve aynada kendisine bakmıştı.

Üstündeki elbise çok pahalıydı. İki aylık maaşıydı onun. Hatta yeni maaşıyla. Hayatta kabul edemezdi.

Elbiseyi düzeltip kabinden çıkan Haneul Jungkook'un yanına gelmiş ve kaşlarını havalandırmıştı.

Jungkook parmaklarının arasında sigarası, bacak bacak üstüne atmış elbiselerle uğraşan adamlara bakıyordu. Biraz doğrulmuş ve sigarasını küllüğe uzatmıştı. O sırada da gözleri Haneul'ı bulmuştu.

Bunny 2 | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin