Jungkook elindeki anahtarla Haneul'ın odasına girmiş ve kapıyı yavaşça kapatmıştı.
Gözleri hala dolu doluydu ve ne yapacağını bilmiyordu.
Odada ilerlemiş ve banyodan gelen su sesini fark edip yatağın bir kenarına oturmuştu. Üstündeki ceketi çıkartmıştı sonra. Gömleğinin düğmelerini açıp kenara bırakmıştı.
Banyonun kapısına tıklatmıştı bir kaç kez "Sevgilim?" diyerek. Ardından Haneul "J-Joonhyun?" demiş ve suyu kapatarak "Sen misin?" diye sormuştu.
"Benim."
"Beş dakikaya çıkarım."
Kafasını kapıya yaslayıp "Sana katılabilir miyim?" diye soran Jungkook Haneul'ın cevabını dinlemişti önce. Duraksayıp "Tamam, gel." diyen Haneul'dan sonra da kapıyı açmış ve içeri girmişti.
Pantolonunu, iç çamaşırını ve çorabını çıkartıp kenara bıraktıktan sonra duşakabini açmıştı Jungkook. Hızlıca içeri dirmiş ve duşakabini kapatıp kollarını sabunlu Haneul'ın bedenine sarmıştı.
Gözlerini kapatıp suyun altına girmişti Jungkook. Haneul da "Aşkım, iyi misin?" diye sormuştu ona.
"Çok yorgunum Haneul."
...
Jungkook kendini yatağa bıraktığında yanına uzanıp bir elini onun göğüsüne koyup kafasını Jungkook'un omzuna yerleştirmişti Haneul. Gözlerini kapatan Jungkook'un göğüsünü hafifçe okşamıştı.
"Duş iyi geldi mi?"
Olumlu anlamda kafa sallayan Jungkook elini Haneul'ın beline atıp kendine iyice yaklaştırmış ve "Sana bir şey sormak istiyorum." demişti. O da "Sor." diyerek karşılık vermişti.
"Bu işleri bırakmamı söylediğin zamanları hatırlıyor musun?"
Olumlu anlamda kafa sallamıştı Haneul. Jungkook da "Peki yine öyle düşünüyor musun?" diye sormuş ve gözlerini açıp tavana bakmaya başlamıştı. "Hiçbir zaman öyle düşünmeyi bırakmadım ki."
Gözlerini sıkıca kapatmıştı Jungkook. "Peki bunu başarabilmek için her şeyi yapar mıydın?"
Kaşlarını çatıp doğrulmuştu Haneul. Elini Jungkook'un yanağına yerleştirmiş ve "Bir şey mi oldu yoksa?" diye sormuştu. "Ya da bir şey öi yapmam gerekiyor."
Bakışlarını Haneul'a çevirmişti Jungkook. Hafifçe gülümsemiş ve "Hayır, sadece merak ettim." demişti. "Bu işleri bırakmam için her şeyi yapar mıydın?"
"Yapardım."
Duraksayan Jungkook elini Haneul'ın yanağına yerleştirmiş ve kafasını omzuna doğru yaklaştırmıştı. Sonra derin bir nefes vermişti.
"Jungkook bir şey olmadığına emin misin?"
"Adam seni istedi."
Tekrar doğrulup onun yüzüne bakmıştı Haneul. "Beni mi? Şu depodaki mi?" diye sormuş ve kaşlarını çatıp "Neden?" diyerek Jungkook'a bakmaya devam etmişti.
"Sormadım. Karını istiyorum diyince daldım direkt."
Hafifçe kıkırdamıştı Haneul. Tekrar kafasını Jungkook'un omzuna yerleştirmiş ve "Pek temiz bir niyetinin olduğunu sanmıyorum." demişti. Jungkook da olumlu anlamda kafa sallamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunny 2 | JJK
FanfictionZaman durmaz. Durmamıştı da. Yıllar geçmişti o günün ardından. Jungkook'unu kaybeden Haneul liseyi bitirmiş ve üniversiteye başlamıştı. Hatta üniversitesini bitirip mezun olmuştu iyi bir hemşire olarak. Hayatına devam etmekten başka çaresi yoktu. ...