Jungkook arabayı çalıştırmış ve gaza basmıştı. Çok heyecanlıydı Young Ae arka tarafta. Aynadan Jungkook'a bakıyor ve dolan gözlerini silip gülümsüyordu.
"Hala inanamıyorum!"
Kıkırdamıştı Haneul. Sonra gülümseyen Jungkook'a doğru bakmıştı.
İşleri hiç de yolunda değildi. Olmaması gereken bir şekilde Hyun Woo ve Young Ae de öğrenmişti onun kimliğini.
Jungkook direksiyonu sola çevirip yolda ilerlemeye devam ettiğinde "Neredeydi evin?" demişti ona. Young Ae de "Ne? Ben de sizinle gelmiyor muyum?" diye sormuştu.
"Nereye gittiğimizi biliyor musun ki?"
Olumsuz anlamda kafa sallamıştı Young Ae Haneul'a. Bilmem öyle atladım arabaya geliyorum sizinle.
"Aşkım sağdan gireceksin."
Young Ae kendini arkaya doğru atıp "Ya çok özlemişim sizi!" diye bağırdığında kıkırdayan Jungkook aynadan Young Ae'yi kontrol etmiş ve "Ben de özledim." demişti.
"Sizi."
Doğrulan Young Ae gülümsemeye devam ederken gözlerini Jungkook'a çevirmişti Haneul. Jungkook da derin bir nefes vermiş ve "Hyun Woo nasıl?" diye sormuştu.
Yüzü anında düşmüştü Young Ae'nin. Arkasına yaslanmış ve "Bilmiyorum." demişti.
"Ne demek bilmiyorsun?"
Önüne dönen Haneul arkasına yaslanıp camdan dışarıyı seyretmeye başladığında "Haneul anlatmadı mı sana?" diye sormuştu Young Ae. Jungkook da "Ben senden duymak istiyorum." demişti.
"Ayrıldık. O da başka biriyle nişanlı."
Olumlu anlamda kafa sallayan Jungkook "Bu kadar mı?" diye sorduğunda doğrulup "Başka ne bekliyordun?" demişti Young Ae. Jungkook da kenara çekmiş ve "Geldik." demişti.
"Bir gün toplanıp birlikte vakit geçirelim."
"Saçmalama. İstemiyorum."
Jungkook aynadan Young Ae'ye bakmış ve "Üçümüz." demişti ona. "Sen ben ve Haneul. Değil mi?"
Olumlu anlamda kafa sallayan Jungkook kapısını açtığında. Haneul da açmıştı kapısını. Üçü de arabadan inip yan yana gelmişlerdi.
"Hyun Woo salak zaten biliyorsun."
Kıkırdamıştı Haneul Jungkook'un bu dediğinde. Young Ae de gülümseyerek olumlu anlamda kafa sallamış ve "O zaman görüşürüz." demişti.
Birbirlerine sarılmıştı Jungkook ve Young Ae. Sonra Young Ae ayrılmış ve Haneul'a sıkıca sarılmıştı.
"Bunny'nin hikayesini merak ediyorum."
Jungkook işaret parmağını dudaklarının önüne getirip "Şşş" dediğinde ellerini havada sallayan Young Ae "Yess!" diye bağırmış ve hızlı adımlarla evine doğru ilerlemişti.
Arada bir arkasını dönüp onları kontrol etmişti evine gidene kadar. Jungkook ve Haneul da o gittikten sonra arabaya binip yola koyulmuşlardı.
...
"Gün geçtikçe daha fazla kişi öğreniyor."
Olumlu anlamda kafa sallamıştı Jungkook. Haneul'a ufak bir bakış atmış ve "Bay Lee öğrenirse ne olur bilmiyorum." demişti.
"Young Ae'ye söylemek zorunda değildik. Ben bir şekilde yalan söylerdim."
Gülümsemişti Jungkook. "Günlerce benim yanında kalacaksın Haneul. Başka türlü bunu ona nasıl açıklayacaktın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunny 2 | JJK
FanfictionZaman durmaz. Durmamıştı da. Yıllar geçmişti o günün ardından. Jungkook'unu kaybeden Haneul liseyi bitirmiş ve üniversiteye başlamıştı. Hatta üniversitesini bitirip mezun olmuştu iyi bir hemşire olarak. Hayatına devam etmekten başka çaresi yoktu. ...