Dirseklerini dizlerinin üstüne koyup yüzünü elleriyle kapatmıştı Hyun Woo. Derin bir nefes vermişti.
"Ağladığını söyleme bana."
Jungkook yaklaşıp Hyun Woo'nun omzuna dokunduğunda doğrulup sıkıca sarılmıştı Hyun Woo ona "Kardeşim!" diyerek. Jungkook da sarılmasına karşılık vermiş ve sırtına patpatmayıp "Uzun zaman oldu." demişti.
"Biliyordum!" diyerek geri çekilmişti Hyun Woo. Gözünden akan yaşı elinin tersiyle silmiş ve "Gerizekkalı." demişti Jungkook'a.
"Bir de bana atarlanıyor. Şu hareketlere bak."
Kıkırdamıştı Jungkook yerine otururken. "Adamı gördüğünü söylemesen kim olduğumu söylemezdim." demişti ona. Hyun Woo da derin bir nefes vermiş ve "Sen olmasan dayak yerdim heralde." demişti.
"Dövdürtmeyi düşündüm aslında."
Gülümseyerek Jungkook'a bakmıştı Hyun Woo. "Neden saklandın?" diye sormuştu merakla. "Bunu daha sonra anlatırım." demişti Jungkook da.
"Haneul bilmiyor değil mi?"
Olumsuz anlamda kafa sallamıştı Jungkook "Biliyor." diyerek. Hyun Woo da duraksamış ve "Young Ae?" demişti.
"Terk ettiğin kız mı?"
Gözlerini kaçırmıştı Hyun Woo. "Haneul söyledi değil mi?" demişti tekrar Jungkook'a dönerek. Kaşları çatıktı Jungkook'un. "Neden ayrıldın?" diye sormuştu. "Başkası için mi?"
"Saçmalama!"
Doğrulmuştu Hyun Woo. Tekrar gözleri dolmuştu. "Young Ae'yi hala seviyorum. Sadece... Ayrı kalmam gerekiyor işte. Bensiz daha iyi olacağı da kesin."
Hafifçe kıkırdamıştı Jungkook. "Bunu nerden biliyorsun?" diye sormuştu.
"Klinik açmış kendine işte. Ne güzel işini yapıyor. Yakında da birisini bulur."
Duruşunu dikleştiren Jungkook "Bunu daha sonra konuşuruz." demişti ona. Sonra "Benden asla kimseye bahsetme." demiş ve cama tıklatmıştı.
Kapı açıldığında "Benden haber bekle." diyerek arabadan inmişti Jungkook. Arkadından inen Hyun Woo'ya dönmüş ve "Şimdi evine git." demişti.
...
Jungkook odaya girip ışığı açmış ve elindeki ceketi sandalyenin üstüne bırakmıştı. Düğmelerini açnaya başlar başlamaz da kapı çalmıştı.
Göğüsünün altına kadar açtığı düğmeleri bırakıp kapıyı açtığında Haneul'ı görmüştü karşısında. Meraklı bakışlarla ona bakıyordu.
Gülümsemişti Jungkook. Kafasını dışarı çıkartıp koridoru kontrol etmiş, sonra Haneul'ın bileğinden tutup içeri çekmişti onu. Kapıyı da kapatmıştı.
Ellerini düğmelerin üstüne yerleştiren Haneul onları açmaya davam ettiğinde sırtını kapıya yaslamıştı. Jungkook da kollarını iki yana yerleştirerek kapıyla arasına almıştı onu.
"Hyun Woo ne dedi?"
Jungkook eğilip Haneul'ın boynuna bir öpücük kondurmuştu. Sonra "Konuşuruz bunları." demişti ona.
"Önce üstümü değiştireyim ve ellerimi yıkayım. Olur mu?"
Haneul düğmeleri açmayı nitirdiğinde geri çekilip üstündeki gömleği çıkartmıştı Jungkook. Onu da sandalyeye asmış ve doğruca banyoya girmişti.
O banyodayken yatağın yanına gelmişti Haneul. Yorganın içine girmiş ve yastığa sıkıca sarılmıştı.
Çok merak ediyordu Hyun Woo ile arasında neler geçtiğini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunny 2 | JJK
FanfictionZaman durmaz. Durmamıştı da. Yıllar geçmişti o günün ardından. Jungkook'unu kaybeden Haneul liseyi bitirmiş ve üniversiteye başlamıştı. Hatta üniversitesini bitirip mezun olmuştu iyi bir hemşire olarak. Hayatına devam etmekten başka çaresi yoktu. ...