Bu bölümde cinsellik vardır. Rahatsız olacaksanız bölümü atlamanızı tavsiye ederim.
Çok da bir şey beklemeyin ama kdldmdldmdk.
İyi okumalarr~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Öpüşlerini gittikçe sertleştiren Jungkook bir elini Haneul'ın beline yerleştirmiş, diğer elini de yatağa koyarak destek almaya çalışmıştı.
Saniyeler sonra nefes almak için dudaklarını onun kilerden ayırmıştı Haneul. "Benden önce sevgilin yok muydu yani?"diye sormuş ve Jungkook'un gözlerinin içine bakmaya başlamıştı.
Hafifçe sırıtmıştı Jungkook. Olumlu anlamda kafa sallamış ve Haneul'ın boynuna yönelip birkaç öpücük kondurmuştu.
"Sevgili olduğumuzda keşke sevişseydim seninle."
Doğrulan Jungkook Haneul'ın gözlerinin içine bakarak pantolonunun kemerimi açmış ve tekrar eğilip Haneul'ın dudaklarını öpmüştü. Ellerini onun omuzlarına yerleştirmişti Haneul. Bedenine sarılıp parmaklarını saçlarının arasına daldırmış ve kendine doğru çekip öpüşmeye devam etmişti.
Bir elini Haneul'ın tişörtünden içeri sokmuştu Jungkook. Bu yüzden de Haneul'ın bedeni gerilmiş ve hafifçe havalanıp Jungkook'un bedenine değmişti.
"Ah, ellerin! Buz gibiler." demişti dudaklarını ayırıp.
Soğuk ellerini Haneul'ın vücudunda gezdiren Jungkook en sonunda tişörtün ucundan tutmuş ve yukarı doğru sıyırmıştı. Haneul da hafifçe itmişti onu kenara. Sırtını yatakla buluşturan Jungkook da üstündeki tişörtü çıkartan Haneul'a hayranlıkla bakmıştı.
Jungkook ellerini onun bacaklarının üstüne koymuş ve hafifçe okşamıştı. "Çok güzel görünüyorsun."
Ellerini Jungkook'un karınında gezdiren Haneul "Sen de." demişti ona. Sonra onun iç çamaşırının lastiğinden tutmuş ve havaya kaldırıp yavaşça sıyırmıştı.
Kasıklarına bakmıştı. Sonra gözlerini yukarı çevirmiş ve heyecanla onu izleyen Jungkook'a bakmıştı.
Daha önce hiç sevişmediği gerçekten belliydi. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Haneul'ın ne yapacağını da merak ediyordu.
Hafifçe gülümsemişti Haneul. İç çamaşırının lastiğini bırakıp Jungkook'un üstüne doğru eğilmiş ve dudaklarından öpmüştü.
"Beni soyar mısın?"
Gözlerini onun gözlerine sabitleyen Jungkook olumlu anlamda kafa sallamış ve hızlıca Haneul'ı altına almıştı. Elini sütyeninin kopçasına atıp onu açmıştı önce. Sonra bir kenara atıp göğüslerine bakmıştı. Boynuna yönelip öpücükler bırakmıştı ona. Elini göğüsünün üstüne getirmiş ve hafifçe sıkmıştı. Sıkmasıyla da Haneul'ın inlemesi bir olmuştu.
"Fazla mı sıktım?"
Kıkırdayan Haneul "Hayır, devam et." demişti ona. Jungkook da dudaklarını Haneul'ın dudaklarıyla birleştirmiş ve elini belindeki pijamanın lastiğine yerleştirip pijamayı bacaklarından sıyırarak çıkartmıştı.
"Tanrım..."
Kendi pantolonunu da çıkartan Jungkook Haneul'ı öpmeye devam ederken elini iç çamaşırının içindeki penisine atmıştı.
Hafifçe oynamıştı kendiyle. Sonra bacaklarını tamamen açan Haneul'ın arasına girmiş ve kendini ona bastırmıştı.
Boynuna yönelmişti tekrardan kendini ona sürterken boynunu emmiş ve öpücükler bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunny 2 | JJK
FanfictionZaman durmaz. Durmamıştı da. Yıllar geçmişti o günün ardından. Jungkook'unu kaybeden Haneul liseyi bitirmiş ve üniversiteye başlamıştı. Hatta üniversitesini bitirip mezun olmuştu iyi bir hemşire olarak. Hayatına devam etmekten başka çaresi yoktu. ...