✵15✵

395 52 73
                                    

Jungkook yavaşça gözlerini açmış ve kolunda hissettiği ağırlıkla yavaşça kafasını o tarafa doğru çevirmişti.

Haneul sıkıca sarılmıştı Jungkook'un koluna. Alnını da koluna değdirmiş ve ona olabildiğince yakın yatmıştı.

Bedenini Haneul'a doğru çevirmeye çalışmıştı Jungkook ama yapamamıştı bile. Hem yarasından dolayı canı acıyordu. Hem de tüm gece hareketsiz yattığından dolayı neredeyse tüm bedeni tutulmuştu.

Boşta olan kolunu kaldırmış ve elini diğer koluna sarılmış Haneul'ın elinin üstüne yerleştirmişti. Hafifçe sallamıştı onu uyanması için.

Eskiden olsa sıkıca sarılır, saçlarını koklaya koklaya öperdi. Hafifçe fısıldar ve adını söyleyerek ona günaydın derdi. Şimdi ise tek yaptığı onu sarsmak ve uyanmasını söylemekti.

"Haneul? Haneul uyansana."

"Beş dakika daha."

Boğuk çıkan sesiyle konuşan Haneul daha da Jungkook'un koluna gömüldüğünde hafifçe sırıtıp kafasını geri doğru atmıştı Jungkook.

Haneul gözüne çok güzel görünüyordu.

"Haneul, kalk hadi. Yardım et bana."

Jungkook onun elinin üstüne koyduğu elini onun bileğine sarmıştı ve baş parmağıyla hafifçe okşamıştı tenini. İyice gülümsemiş ve "Haneul." diyerek fısıldamıştı.

"Kalkmazsan üstüne su dökerim."

Birden gözlerini açıp yatakta doğrulmuştu Haneul "Ne?" diyerek. Jungkook da gülümsemiş ve "Başka türlü uyanmazsın." demişti.

Birkaç saniye duraksamıştı Haneul. Sonra yorganı üstünden atmış ve etrafa bakınmıştı.

Aynı şey olmuştu. Geçmişin her ayrıntısını hatırlaması bir kez daha kötü hissettirmişti onu.

Jungkook'da ilk kez kaldığında böyle diyerek uyandırmıştı Jungkook onu. Sıkıca sarılmış ve kafasını ensesine gömmüştü. Haneul yorganın altına saklandığında biraz da uğraşmıştı onu kaldırmak için.

Haneul doğrulup Jungkook'a baktığında "Tuvalete gitmem lazım." demişti Jungkook. "Kalkamıyorum, canım yanıyor." dedikten sonra da Haneul'ın cevap vermesini beklemişti.

"Tamam." diyerek ayağa kalkmıştı Haneul. Yatarken tekmeleyip aşağı attığı yastıkların yanından geçmiş ve Jungkook'un yanına gelip onun kalkmasına yardım etmişti.

O sırada da yüzü düşmüştü Haneul'ın. Jungkook da hatırladığını fark etmişti ve burukça gülümsemişti. Bay Lee başka çare bırakmamıştı ona. Madem Jungkook söyleyemiyordu Haneul'a Jungkook olduğunu. Kendisi bir şekilde anlamalıydı.

Bir kolu komodinin üstünde diğer eli Haneul'ın omzundaydı. Tüm ağırlığınını ona doğru yüklemese de oldukça yardımcı olmuştu Haneul ona.

Ayaklanan Jungkook yavaş adınlarla ve Haneul'ın desteğiyle tuvaletin önüne ulaşmıştı. O içeri girmeden önce "Yavaş hareket edin." demişti Haneul. Jungkook da olumlu anlamda kafa sallamış ve kapıyı kapatmıştı.

O içerideyken kanepeye oturmuştu Haneul. Ardından gözlerini odada gezdirmiş ve kaşlarını havalandırmıştı.

Gece Jungkook'a değmemek için kullandığı yastıkların tamamı yerdeydi. Ayaklanıp hızlıca yastıkları tekrar yatağın üstüne dizmişti Haneul. Dağılmış saçlarını tekrar toplamış ve aynaya bakıp kâküllerini düzeltmişti.

Çok geçmeden kapının kilidi açılmıştı. Kapıdan destek alarak bir adım atan Jungkook'un gözleri Haneul'ı aramıştı hemen.

Haneul hızlıca Jungkook'un kolunun altına girmişti. Olabildiğince destek olmuş ve tekrar onun yatağa yatmasına yardımcı olmuştu.

Bunny 2 | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin