✵5✵

450 53 27
                                    

"Bende bir şey yok." demişti Jungkook elini omzunun yanında tutarken. Ceketinin parçalanmış kısmına gözü kayan Haneul da kaşlarını havalandırmış ve "Ne demek yok?" diye kızmıştı ona."Acıyor mu? Çok mu derin?"

Jungkook boş bir sedyeye oturarak "Adamlarımla ilgilen" dediğinde "Benden başlayabilir miyiz?" demişti biri. "Çok canım yanıyor." Haneul da önce o adama ardından da elini yaranın altına koyan Jungkook'a bakmıştı. Ardından da gözlerini Jungkook'da tutmaya devam etmişti.

"Git hadi. Bakma suratıma"

Haneul iseteme istemeye diğer adamın yanına gittiğinde Jungkook sedyede iyice geri gelmiş ve sırtını duvara yaslayarak derin bir nefes vermişti acıyla karışık yüz ifadesiyle.

O adamlarla ilgilenirken doktor ve hemşire ağır yaralılarla ilgilenmeye bırakmışlardı bile. Ne fazla kan kaybı vardı ne de organlarda hasar. "Ucuz yırttık" diyerek. "Haneul'ın yanına gelmişti doktor. Ardından da yaralı Jungkook'a bakmış ve Haneul'a dönüp "Neden önce onunla ilgilenmedin?" diye sormuştu.

"O öyle söyledi."

Haneul ayağa kalkıp adama "Geçmiş olsun." dedikten sonra doktora bakmıştı önce. O da "Joonhyun'la ilgilen." demişti. Ardından hızlı adımlarla Jungkook'un yanına gelmiş ve "Canın çok yanıyor mu?" diyerek yaralı omzuna dokunmuştu sertçe. Jungkook da acıyla yüzünü buruşturmuş ve doktorun bileğinden tutup onu kendinden uzaklaştırarak "Kes şunu." demişti.

Haneul elindeki malzemelerle Jungkook'un yanına geldiğinde doktor Jungkook'un sıkıca tuttuğu bileğini elinin arasından kurtarmış ve ardından Haneul ile Jungkook'u yalnız bırakıp ikinci odadan çıkmıştı. Haneul ise şaşkın bakışlarla doktorun gidişini izlemişti. Aralarında ufak çaplı bir gerginlik oluştuğunu anlamıştı fakat bedenini anlayamamıştı.

Ceketini ağır ağır çıkartan Jungkook kolunu kaldırırken zorlanmış ve buruşturmuştu yüzünü. Haneul da "Yavaş!" diyerek ceketinin kolundan tutmuş ve çıkartmasına yavaşça yardım etmeye başlamıştı.

Jungkook'un tek eli gömleğinin düğmelerine gittiğinde Haneul da hamle yapmıştı düğmelerine. Jungkook ise sessizce "Bırak." demişti ona.

Diğer hemşire hala odada yaralıları kontrol ederken Jungkook gömleğini de çıkartmıştı. Tek eliyle olabildiğince katlayıp karnının önüne yerleştirmişti. Ardından da vücudunda gözlerini gezdiren Haneul'a bakmış ve gözlerini kaçırıp karnını daha da saklamıştı.

Onun omzuna bakan Haneul yaklaşıp "Neyse ki sıyırmış." dediğinde "Yine de canım yanıyor." demişti Jungkook. Haneul da "Neden acaba?" demiş ve Jungkook'un yüzüne çatık kaşlarıyla bakmıştı.

Sonra kaşlarını çatmıştı Jungkook. Haneul da "Pardon." diyerek doğrulmuş ve yarayı temizlemek için malzemelere yönelmişti.

"Neden böyle davranıyorsun bilmiyorum ama gevşekliği sevmem." demişti Jungkook. "Daha önceki tanıdıklarına benzemem."

Haneul olumlu anlamda kafa salladığında yavaşça bakışlarını Jungkook'un gömlekle kapattığı karnına çevirmişti ama hiçbir şey belli olmuyordu ki. Bu yüzden de kafasını hafifçe eğmiş ve yarayla ilgilenir gibi yaparak bakışlarını onun karnında tutmaya devam etmişti.

"Sapıklığa da izin vermem." diyerek Haneul'ın kolunu tutmuştu Jungkook sıkıca. Haneul da hafifçe sıçramış ve gözlerini Jungkook'un gözlerine çevirmiş, öylece kalmıştı. "Sapık falan değilim." demişti Haneul kısık çıkan sesiyle. Jungkook da "Bu yüzden mi karnıma bakıyorsun?" diye sormuştu.

Her ne kadar onun yara izine bakmaya çalışsa da dışarıdan onun vücuduna baktığı sanılıyordu Haneul'ın. Buna karşı bir şey de söyleyemezdi. Gerçeği söylese yine kızardı ona.

Bunny 2 | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin