Chapter 24

677 17 0
                                    

"Hello Amara. Well, i'm not surprised that's you here."sapa Demone dingin atau sudah terdedah wujud aslinya iaitu Aeden Rizky.

Amara terkedu dengan pandangan membunuh dari Aeden. Peluh rinik menitik membasahi kolar bajunya. Dipandang pakaian Aeden yang serba hitam membuatkan jantungnya semakin laju berdetak. Oh,sungguh petanda tidak baik!

"Ap...apa salah saya?!"soal Amara. Haihh, sudah gerharu, cendana pula. Sudah tahu, bertanya pula!

Aeden, Aryan, Zackry, Eriq dan Karl tertawa besar dengan kepuraan yang ditayangkan oleh Amara. Seketika kemudian suasana kembali hening. Hanya pandangan membunuh mereka berlima sahaja yang menusuk Amara. Perempuan bodoh!

"To...tolong lah. Le...lepaskan saya."rayu Amara. Kedua tangannya terikat ketat. Sedikit pun dia tidak boleh bangun dari kerusi dimana dia diikat.

"Shit! Can you here that guys? High class whore beg for us to let her go. Biasanya dia yang tak lepas ATM bergerak dia sampai puas ye tak Karl?"soal Eriq dengan senyuman sinis sambil memandang tepat ke arah Amara.

     Karl hanya membalas soalan Eriq dengan senyuman sinis. Senyuman yang lebih membawa maksud perli. Jijik aku dengan perempuan ni.

"Saya bukan pelacur! Lepas lah!"nafi Amara sambil meronta minta dilepaskan. Namun empat jejaka dihadapannya hanya ketawa jahat. Empat? Ye empat! Aeden hanya tersenyum sinis. Menjadi pemerhati rakan rakannya yang sedang galak mengusik mental Amara.

"Well well well. Amara Syafiqah. Adik kembar Amira Syuhada. Who do you think you playing with? Do you think you strong enough to beat us?"soal Aryan dengan wajah dinginnya.

     "Mana kakak kau? Opps lupa pula, kakak kau kan...dah mati."psiko betul gaya Aryan memprovokasikan Amara.

     Amara terkedu dengan apa yang dibicarakan oleh Aryan. Bagaimana mereka boleh tahu identiti aslinya?! Dia dan Amira kembar tak seiras! Identitinya juga ditukar bagi mengaburi mata mereka. Sejak bila mereka sedar tentang dirinya?!

    "Kau mesti dah tahu sebab aku pakai serba hitam kan?" Aeden duduk di hadapan Amara sambil bersilang kaki dengan badan yang disandarkan selesa di kusyen.

     Amara menelan air liur pahit. Ye dia tahu kerana dia pernah menjadi salah seorang anggota The Größte sebagai seorang perisik. Aeden menganggap warna hitam sebagai pakaian rasmi The Größte ketika membunuh. Warna hitam adalah warna pakaian untuk orang yang berkabung. Tapi dia bukan berkabung melainkan malaikat maut yang menanti mangsa.

     Selepas kematian kakak kembarnya, dia tekad untuk menjatuhkan Aeden walaupun dia mempunyai rasa cinta yang mendalam terhadap lelaki sedingin kulkas itu. Dia cuba untuk menggoda Aeden namun gagal. Lebih teruk lagi, dia terpaksa menjadi karyawan Aeden untuk berada dekat dengan Aeden.

     Pencaturan yang lemah membuatkan semua rancangannya musnah sehinggakan Aeden berjaya mengahwini Emerlyn. Jika tidak dapat menumpaskan Aeden, maka Emerlyn jadi sasaran! Seorang Aeden Rizky tidak boleh bahagia!

"Amara...Amara...Amara. Badan kau ni cantik. Tapi sayang dah kene pakai dengan banyak jantan. Aed memang pelawa aku ratah kau. But sorry lah aku jijik! So guys, have a good lunch!"ujar Zackry sambil berpusing disekeliling Amara kemudian berjalan pergi.

"You're not my type."Karl juga berlalu pergi. Kini tinggal Aeden, Aryan dan Eriq yang tersisa. Mereka duduk sambil tersenyum sinis.

"You guys come here."arah Eriq kepada empat orang lelaki berbadan tegap beragama Kritian di situ. Tanpa banyak soal mereka berjalan menghampiri tuan mereka.

"Aed give you permission to have a good lunch."ujar Eriq dengan senyuman jahat sambil memandang ke arah Amara. Empat orang lelaki tadi memandang Aeden tanda tidak percaya. Kemudian di balas dengan anggukkan.

Tersenyum mereka dengan 'keizinan' yang di berikan. Amara terkulat-kulat di tempat duduknya. Kepala digeleng geleng tanda tidak mahu. Menangis dia disitu merayu agar Aeden melepaskan nya dari empat orang bodyguard Aeden yang makin galak menyentuh tubuhnya.

Freeshow itu berlangsung dengan aksi aksi yang panas. Namun sedikit pun Aeden tidak memandang dan melayan raungan Amara. Empat orang bodyguard itu bergilir gilir menyetubuhi Amara.

Setelah semua selesai, baju Amara dipakaikan semula walaupun tidak begitu sempurna. Aeden bangun setelah Aryan memberi isyarat bahawa semua sudah selesai.

Aeden mendekati Amara yang terkulai di lantai sambil memakai sarung tangan hitam. Dicapai satu tin berisi cecair jernih 1liter.

"Biasanya lepas kau buat kerja diorang bayar kau berapa eh?"soal Aeden. Amara hanya diam sambil menangis. Meraung pun sudah tiada dayanya kerana tubuhnya semakin lemah.

Penutup tin itu dibuka kemudian disiram sedikit cecair itu ke tangan Amara. Tangan perempuan itu melecur akibat di mamah asid kuat yang di tuangkan oleh Aeden. Bergema ruangan itu dengan jeritan Amara yang mengerang kesakitan.

"Answer my question."kata Aeden dingin. Amara angguk dengan esakkan yang semakin kuat.

"Good! I change the question. Now, what is your ambition?"soal Aeden.
Aryan dan Eriq yang menjadi pemerhati hanya berdiam diri sambil memeluk tubuh. Demone sedang beraksi!

"A...a teacher."jawab Amara.

"Oh, i thought you want to be a nurse. Well, that's a wrong answer." Cecair jernih itu setuangkan pula di kaki Amara.

Amara mengerang kesakitan yang tidak tertanggung lagi. Air mata membasahi pipinya tanpa henti. Aeden tertawa kuat.

"Who give you an order to do it?" Kini muka Aeden bertukar serius. Dah macam orang meroyan! Sekejap sahaja moodnya dari gelak bertukar serius. Macam orang gila pun iya juga.

"No one. I do it because i want you! She doesn't deserve you. It's me! Amara yang selalu ada untuk Aeden sebelum Kak Zura jadi PA Aed." Jawapan itu hanya mengundang tawa dari tiga orang jejaka tampan itu. Eriq mendekati Amara.

"Sikit pun kau tak setaraf dengan adik aku."ujar Eriq keras sambil bertingkung kemudian kembali berdiri dan menyepak perut Amara berkali-kali.

Aryan yang seperti memahami pandangan Aeden segera mengambil tong minyak lalu diberikan pada Aeden.

"Let us wash your sin."ujar Aeden sambil tersenyum sinis. Tong minyak itu bertukar tangan. Eriq membuka penutup lalu dicurahkan ke serata tubuh Amara.

"See you in hell."ucap Eriq kemudian mencampakkan mancis. Terus api marak memamah tubuh Amara. Jeritan dan erangan tidak diendah kan oleh mereka.

"Clean it. Aku taknak ada satu pun abu dia tertinggal kat dalam ruang ni."kata Aeden tegas kearah anak buahnya sebelum mereka semua keluar dari mantion Demone.

'I used to be the normal in your eyes,but you choose to see the other side of me. You'll be sorry for it'

TBC

¹ˢᵗ HIS BABYGIRL | Emerlyn RayhanaWhere stories live. Discover now