Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen 🩷🤍
Bölüm şarkısı medyada:
Cry / Cigarettes After Sex
Keyifli okumalar
_________________________"İnanmıyorum."
"Aysun ne oluyor? Endişelenmeli miyim-"
Levent erkekliği üzerinde hissettiği sıcak ve ıslak dalgayla elini yüzüne götürdü.
"Hissettiğim ıslaklık zevk suyu değil, öyle değil mi?"
"Regl oldum."
"Şaka yapıyorsun."
"Çok ciddiyim."
"Hayır değilsin ya. Nasıl ya, nasıl olabilir?"
Levent bir süre elini yüzünden kaldırmazken Aysun'un daha fazla sahneye neden olmamak için kalkmaya çalışmasıyla ona yardımcı olmak adına kendine gelmeye çabaladı. Aysun kalkar kalkmaz boxerında gördüğü izle Aysun'a dönerek "Sen iyi misin?" Diye sormuştu ki Aysun onaylamakla yetinerek üzgün bakışlarla "Üstüne bulaştı özür dilerim." Diye mırıldandı.
"Saçmalama ne özrü... Ama keşke üzerime başka şekilde boşalsaydınız sevgili karıcığım."
Aysun banyoya geçerken Levent kendisi ve Aysun için iç çamaşırı almaya, giyinme odasına gitmişti. Bir an aklına, duş almasaydı 15 dakika daha sevişebilecekleri geldi. Hem belki o arada işi hallederlerdi bile.
"Off duş alan beynimi..." Diye söylenerek yeni bir boxer seçiyordu ki devam etti.
"Hayır resmen kan bile döküldü sevişmeyelim diye."
Banyoya girerek Aysun'a eşyalarını uzattığında banyo dolaplarından yüksekte birini açarak büyük, mor bir kutu çıkarmıştı. Aysun, kutunun içerisindeki sayısız ve çeşit çeşit pedi görürken "Bu ne?" Diye hayretle sordu. Levent boğazını temizleyerek övünmek istediği her halinden belli bir şekilde konuşmuştu.
"Derleme yapmıştım senin için. Rica ederim."
Aysun gülerek "Gerek yoktu, sağol." Demişti ki Levent onun banyodan çıktığını görünce elinde kutuyla şaşkınlıkla kalakalmıştı.
"Almadın ama?"
Aysun ona tekrardan dönerek "Çünkü tampon kullanıyorum." Dediğinde Levent hayal kırıklığıyla kutuyu geri yerine kaldırmıştı.
"Yani bir tampon bile günlerdir erişemediğim yerlere girebiliyor öyle mi? Ben de saf saf ped nasıl takılır diye öğrenmiştim."
Aysun gülmemek için dudaklarını birbirine bastırırken "Önümüzdeki maçlara artık." Diye mırıldanmıştı. Kollarını açtığında Levent düşünceli görünüyordu. Anlaşılan dakikalar öncesinin şokunu henüz atlatamamış, kaçırdığı fırsatlar bir bir aklına geliyordu.
"Kucaklamak?"
Levent o kolların arasına girmeyi kesinlikle çok isterdi ama şu an icabına bakması gereken kritik bir şeyler vardı.
"Seni şu an kucaklarsam, yalnızca kucaklamam. Ben temizinden bir duş daha alayım, soğuk olanından."
Aysun parmak uçlarına yükselerek yanağıyla dudağının kesişimine dudaklarını bastırırken "Kolunu çok yorma, dikkat et." Demiş ve göz kırpmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN 2 | Yıllanmış Yalnızlık
Romance(Kitapta yetişkin öğeler ve +18 anlatımlar bulunmaktadır. Seri kitabının devamıdır. Öncesinde Yıllanmış Aşk'ı okumanızı tavsiye ederim. Aşağıdaki içerik, ilk kitabı okumayanlar için spoiler niteliği taşımaktadır.) . . . . . Yıllanmış Aşk'taki Aysun...