14 | Her Eve Lazım

644 62 113
                                    

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen 🩷🤍

Bölüm şarkısı medyada:

Easy on me - Adele
_________________________

Bana karşı anlayışlı ol, bebeğim
Ben hala bir çocuktum
Etrafımdaki dünyayı hissetmek için şansım olmadı

Yapmayı seçtiğimi seçmek için vaktim olmadı

O yüzden bana karşı anlayışlı ol
Her şeyin değişmesi için yer yok
İkimiz de kendi yollarımıza derinden bağlanmışken

Ne kadar fazla uğraştığımı görmezden gelemezsin

Seni önceliğim yapmak için kişiliğimi değiştirdim
_________________________

"Seni bu kez incitmeden, dikkatle ve özenle seveceğim."

Evet, Levent tam da bu sözleri söylemişti. Aysun neden bu kez dediğine takılmadı. Yalnızca, Levent'in geçmişi hatırlamasa dahi yanlış şeyler yapmış olduğunun farkında olduğunu düşünmek istedi. Bu gerçek için henüz hazır hissetmiyordu.

Bir eli elindeyken diğer eliyle yüzüne dokundu. Levent'in pürüzsüz cildine inat, çenesinin arkasına gizlenmiş olan ize baktı. Kaza esnasında olmuş olmalıydı. Parmağını ize götürerek üzerini kapattı. Bu adamın hiçbir kusuru, az önceki sözlerinden daha önemli değildi. Aysun, Levent'in de bu yolda zor kayıplar verdiğinin farkındaydı. Alnını alnına yaslayarak gözlerini kapattı. Levent de Aysun'un hareketlerine ayak uydururken zorluk çekmiyordu. İkisi, ne yapmaları gerektiğini biliyor gibi hareket ediyorlardı. Hepsinden önemlisi, ikisi de huzurlu görünüyordu. Aysun dakikalar sonra ondan ayrıldığında Levent'in uyuyakalmış olduğunu gördü. İlaçları da uyku yapıyor olmalıydı. Ya da belki de Levent, uzunca bir süredir erişememiş olduğu huzura dokunduğu için göz kapakları ağırlaşmıştı.

Aysun onu bir süre izlerken alnına düşen saçları arasına parmaklarını götürmüştü. Saatine baktığında Demir'i almak için henüz vakit olduğunu ve bu kollar arasında biraz daha vakit geçirebileceğini düşündü.

Levent'in dudaklarıyla gözünü açtığında uyuyakalmış olduğunu fark etti. Saatine baktığında Demir'i almak için bir saati kalmıştı. Doğrularak Levent'e döndüğünde onun bir süredir uyanık olduğu sonucuna varmıştı. Tahmin ettiği gibi, Levent yemek istetmiş, masayı hazırlamıştı.

Levent elini uzattığında, uzattığı eli tutarak yataktan kalktı. Banyoda elini yüzünü yıkadıktan sonra bakışları aynadaki görüntüsüne takıldı. Bugün farklı görünüyordu. Boynunda fark ettiği izle aklına yaşadıkları sıcak dakikalar gelince alt dudağını dişleri arasına alarak ize dokunurken gülümsedi. İz çıkacak kadar üzerinde durduğunu dahi düşünmemişti. Fakat nedendir bilinmez şimdiden soluklaşmış olan bu iz, hoşuna gitmişti.

Aşağı indiğinde Levent onu masada bekliyordu. Çin yemeği istetmişti. Karşısına geçmektense yanına geçerek kendini Levent'e yasladı. Levent hafif geri çekilerek göğsüne yaslanmasını sağlamıştı. Yemek esnasında Aysun, Levent'e birazdan Demir'i almaya gitmek üzere ayrılması gerektiğini söyleyene dek de her şey yolundaydı. Sonrasında Levent'in içini her zamanki yalnızlığı kaplamıştı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DİLHUN 2 | Yıllanmış Yalnızlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin