Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen 🩷🤍
Bölüm şarkısı medyada:
The Night We Met - Lord Huron
Keyifli okumalar...
_________________________Levent ise oldukça ciddi bir ifadeyle ona bakıyordu. Daha çok, odaklanmış bir şekilde bir şeyi hesaplıyor gibiydi.
"Şu an..." Dedi. Ardından ekledi.
"Dışarı çıksam, ertesi gün hapı bulabilir miyim sence?"
An itibariyle gece yarısı otelde çalışan ne kadar görevli varsa hepsi Aysun'a ertesi gün hapı bulmak üzere seferber olmuştu. Aysun ise her ne kadar utancından inmeyi reddetse de Levent'in ısrarıyla lobide bir adım arkasında, koltukta oturuyordu ve utancından üzerine Levent'in sweatlerinden birini geçirmiş, kapşonunu da sonuna kadar örtmüştü.
Olayın bu kadar büyümesindense artık seve seve hamile kalmayı tercih ediyordu ama Levent bir çözüm bulmayı kafasına koymuş gibiydi. Sonunda ilacı almak için gecenin bir yarısı dışarı gönderilen adam geri dönmüştü ki Levent adamı henüz girişte durdurmuştu. Aysun gözlerini devirerek koltuktan kalktı ve Levent'in arkasına geçti.
"Levent sakin ol, sanki doğumhanenin girişinde bebek bekliyorsun var ya. Sakin ol, daha eşleşemedi bile pek sevgili spermlerin."
Levent bu esnada Aysun'a ters bakışlar yollamayı ihmal etmemişken adam olumsuz bir ifadeyle başını salladı, bir başka kutu getirmişti. Levent kutuyu eline alıp incelerken Aysun'a döndü.
"Senin istediğin yokmuş ama bu varmış ve bu da çok etkiliymiş diyor adam."
Aysun kutuyu Levent'in elinden alarak üzerini okurken bu ilaç hakkında tek bir şey biliyordu.
"Levent bu ilaç Avrupa'nın çoğu ülkesinde yasaklandı yan etkilerinden dolayı. Biz en iyisi yarın başka bir eczaneden benim bildiğimi alalım olmaz mı?"
Levent başıyla onaylarken adam araya girmişti. Levent'e Çince bir şeyler anlatırken geri kalan görevliler de başlarıyla onu tasdikliyorlardı.
"Ne diyor?"
"Adamın annesi burada aşçıymış. Özel olarak bitkisel ilaçlar da yapıyormuş. Kabul edersek bir çayıyla kesin çözüm olur diyor. Hiç yan etkisi yokmuş, siz de içebilirsiniz dedi. Eski zamanlarda kadınlar günlük canlılık ve gençlik için de içerlermiş."
"Annesi kocakarıymış yani?"
Levent ona 'Bunu söylerken ciddi miydin?" bakışı atarken Aysun kesinlikle durumdan mutlu değildi ama ciddi anlamda şu an hamile kalmanın mantıklı olmadığını düşünüyordu.
Başıyla onaylarken "Önce sen içeceksin." Diye uyardı Levent'i. Anlaşılan an itibariyle o çayın etkili olacağına inanmak zorundaydılar.
Şimdi ise Aysun ve Levent masaj odalarından birinde karşılıklı olarak yere bağdaş kurarak oturmuşken kadın ilk çayı Aysun'un rica etmesine kalmadan Levent'e içirmişti. Çok geçmeden Aysun'a bir başka kasede çayı uzatırken uzunca bir ağaç yaprağını yerden kaldırdı ve Levent'in üzerinde gezdirmeye başladı. Aysun şok olmuş bir ifadeyle kadını izlerken elini ağzına götürerek "Levent yemin ederim çok kötü gülerim birazdan." Demişti.
Levent ise durumdan memnun görünmüyordu ama bir şekilde çaya inanması gerektiği için sesini çıkarmayacaktı. Yarın ilk işi ertesi gün hapı almaya gitmek olurken tüm bu ritüele inandığını söylemek pek gerçekçi değildi. Kaşlarını kaldırarak Aysun'a uyarı bir tonda konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN 2 | Yıllanmış Yalnızlık
Romance(Kitapta yetişkin öğeler ve +18 anlatımlar bulunmaktadır. Seri kitabının devamıdır. Öncesinde Yıllanmış Aşk'ı okumanızı tavsiye ederim. Aşağıdaki içerik, ilk kitabı okumayanlar için spoiler niteliği taşımaktadır.) . . . . . Yıllanmış Aşk'taki Aysun...