Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen 🩷🤍
Bölüm şarkısı medyada:
On my own - Darci
Bölümde +18 sahneler mevcuttur. Uygun olmayan, hoşlanmayan kitlenin bölümü geçmesi için bu son uyarıdır❤️
Keyifli okumalar...
_________________________Levent'in yüzüğü başarılı bir şekilde taktığından emin olduktan sonra doğrulmasıyla Aysun kollarını açmış ve gövdesine o an için tüm gücüyle sarılmıştı. Etraflarındaki alkışları pek duydukları söylenemezdi.
O an dünya üzerinde yalnızca 'o' vardı.
Her ikisi için yalnızca bir diğeri...Onu koluyla sardı. Dünya bir anlığına daha iyi bir yerdi. Çok kısa bir anlığına... Ardından, onu saran kollar bedeninden uzaklaştı. Dünya artık eskisi kadar iyi değildi. Çok geçmeden yüz ifadesini gördü. Kocaman gülümsediğini...
İyi bir şey başardığını hissediyordu, en azından iyi bir şey başarmaya çalıştığını.
"Nasıl hissediyorsun?" Diye sordu. Bu, evlilik teklifinden sonra alınması beklenen bir soru değildi ama Aysun bunu tuhaf bulmamıştı.
"Tüy kadar hafif." Dedi dudaklarını ona yaklaştırırken. Bu esnada farkında olmadan gözleri dalmış bir şekilde gülümseyen Levent, kıvrılmış olan dudak kenarına gelen baskıyla kendine geldi.
"Levent!" Dedi heyecanla gökyüzüne bakarken.
Levent'in bakışları da gökyüzüne giderken neye bu denli heyecanlandığını anlamaya çalışıyordu. Gökyüzünde tek tük yıldızlar vardı, onun dışında simsiyahtı.
Aysun'un gözleri bir an dahi gökyüzünden ayrılmazken "Tüm bunlar bizim için mi?" Diye sordu. Levent, an itibariyle karşısındaki dünyanın en iyi kalpli kadınına bakarken gülümsemesi yüzünde genişlemişti.
Sevdiği kadın görünmez bir havai fişek gösterisini seyrederken o yalnızca onu seyrediyordu. Tüm mimiklerini ezberlemek istercesine baktı ona. Sakin ve telaşsız...
Sonunda bakışları birbirini bulduğunda Aysun bu çocukça hareketi nedeniyle utanmıştı.
"Pardon." Dedi gülmeye çalışırken. Levent'in yanıtı gecikmemişti.
"Ben hiçbir problem göremiyorum. Hatta..."
"Hatta?" Diye fısıldadı. Devamını getirmesi istiyordu.
"Hatta... Ben sadece seni görüyorum."
Aysun'un, duyduklarıyla gözleri dolarken burnunu çekmeden hemen önce "Levent." Dedi.
"Efendim karıcığım."
"Takım elbise giydiğinde çok seksi oluyorsun."
Levent bir süre karşısında ağlamaklı duran eşinin ciddi olup olmadığını anlamaya çalışırken son derece ciddi olduğunu fark ederek gözlerini devirdiğinde, Aysun aralarındaki mesafeyi kapatarak sol koluna girmişti.
"Bu gecenin devamını da planlamıştır benim kocam, değil mi?"
Levent onaylamayan bakışlarını yollarken su altındaki gülümsemesini bastırmaya çalışıyordu. Elbette ki birkaç planı daha vardı. Birkaç sokak ötede onları alan araca bindiklerinde Aysun fazlasıyla heyecanlı görünüyordu.
"Nereye? Başka bir yer mi yoksa kaldığımız otel mi?" Diye sordu.
Nedense Levent şu an onunla uğraşmak istiyordu. Onaylamayan bir ses çıkarırken "İkisi de değil." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN 2 | Yıllanmış Yalnızlık
Romance(Kitapta yetişkin öğeler ve +18 anlatımlar bulunmaktadır. Seri kitabının devamıdır. Öncesinde Yıllanmış Aşk'ı okumanızı tavsiye ederim. Aşağıdaki içerik, ilk kitabı okumayanlar için spoiler niteliği taşımaktadır.) . . . . . Yıllanmış Aşk'taki Aysun...