9 | 143 Saniye

647 60 126
                                    

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen 🩷🤍

Bölüm şarkısı medyada:

Love me like you do - Ellie Goulding

Keyifli okumalar...

_________________________

Çıldırmış olmalılardı. Aysun'un acilen ne tepki vereceğine dair bir karar vermesi gerekiyordu. Hangi Aysun'un devreye gireceği konusunda zihninde akıl almaz bir savaş vardı ki, Levent'in yüzü yana düştüğünde kontrolü kimin ele aldığını anladı.

Aysun, az önceki arzu dolu kadın kendisi değilmiş gibi Levent'e tokat atmıştı.

Levent şok olmuş bir ifadeyle geri çekilirken Aysun onu omzundan güçsüzce de olsa iterek odadan çıkmıştı. Levent başını elleri arasına alırken "Ne yaptım ben?" Diye fısıldadı. İç dünyasında korkunç bir savaş vardı. Onların kavgasını duymaktan, doğru düzgün düşünemiyordu bile.

( - ) negatif iç ses

( + ) pozitif iç ses

- Her şeyi berbat ettin Levent. Aylardır hatta yıllardır çabaladığımız her şey, bir hiç uğruna birkaç saniyede yok oldu.

+ Hayır, o şekilde yaklaşmadı ona. Bu yakınlaşma saf arzudan ibaret değildi. Levent eskisi gibi hareket etmiyor. Eminim Aysun da şaşkınlıktan tokat attı.

- Aysun tokat attı çünkü Levent gibi bir adamın kendisine dokunmuş, öpmüş olmasına katlanamadı. Her şeyi unutmuş olduğunu mu varsayıyoruz şimdi de? Kusura bakmayın ama her şeyi unuttuğunu iddia ederek en büyük yalanı söyleyen sadece biziz!

+ Hayır, Aysun da artık yetişkin bir kadın. Eminim bu durumu o kadar da sorun etmeyecektir. Hem, bizi istemediğini henüz bilmiyoruz.

- Bilmiyor muyuz? Bize tokat attı!

+ Ne yapacağını bilemedi sadece, günün başından beri aralarındaki çekimi sadece biz hissetmiş olamayız.

- Güldürme beni... Çekim dediğin şey, Levent'in bir türlü indiremediği aleti.

SİZ İKİNİZ, DERHAL KAPATIN ÇENENİZİ!

Aysun'un peşinden gitmeyi ve bir açıklama yapmayı düşündü. Özür dilemeyi düşündü ama üstünde yalnızca havlu oluşu bu durumda yardımcı olmuyordu. Hızlıca üzerini giyindikten sonra odadadan çıkacağı sırada kapının aniden açılmasıyla Aysun'un dudaklarına kapanması bir olmuştu. Levent o an ne tepki vereceğini bilemedi. Eli nazikçe Aysun'un beline giderken öpüşüne karşılık vermemek için kendini zorladı. Elbette ki başarılı olamadı.

Adımları gerilerken ikisi tekrardan odaya girmişlerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adımları gerilerken ikisi tekrardan odaya girmişlerdi. Aysun, karmakarışık duyguları arasında bunu yapmaya nasıl karar verdiğinden emin değildi ama şu an, Levent'in dudakları dudaklarının üzerindeyken kendini yenilmez hissediyordu.

DİLHUN 2 | Yıllanmış Yalnızlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin