Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen 🩷🤍
Bölüm şarkısı:
Living Legend - Lana del Rey
Keyifli okumalar...
________________________
"Levent... Herhangi bir gelecek planın var mı?"
Levent soruyu anladığından şüpheliydi. Her ne anlamda sormuş olursa olsun, cevabı belliydi.
Levent'in herhangi bir gelecek planı yoktu.
"Ne anlamda soruyorsun?" Diyebildi.
Aysun ona dönerek gözlerinin içine baktı. Levent, Aysun her gözlerinin içine baktığında tedirgin hissediyordu çünkü Aysun onun nasıl bir canavar olduğunu biliyordu. Yüzüne vuracak ve her şeyi kaybedecek diye ödü kopuyordu.
"Bilmiyorum, burada bu şekilde yalnız yaşıyorsun. Anladığım kadarıyla işe de dönmüyorsun. Bu durum ne kadar devam edecek merak ediyorum."
Levent yalnız yaşadığı konusunu es geçerek "İşe dönmeyeceğim. Hayatımın sonuna dek çalışmadan yaşayabileceğim kadar durumum var, zaten ne kadar daha yaşarım bilmiyorum." Dedi.
Aysun bu yanıttan rahatsız olmuştu.
"Demir... Onu sevdin mi? Onu ne sıklıkla görmek istiyorsun?"
"O benim oğlum, onu elbette ki seviyorum."
Aysun yerinde huzursuzca kıpırdandı. Az sonra soracağı soru şimdiden soğuk terler dökmesine neden olmuştu.
"Henüz evli olduğumuz için velayet davası açamayacağını biliyorsun değil mi?"
Levent, Aysun'un endişeli ifadesini görünce huzursuzlanmıştı.
"Aysun... Böyle bir şeyi asla yapmam, ona senden daha iyi bakamayacağımı biliyorum. Lütfen bu konu hakkında endişelenme."
Aysun pek ikna olmasa da bunu duymak ona iyi gelmişti. Başıyla onaylayarak konuştu.
"Birbirimizin iletişim numaralarını alalım. Birbirimize ulaşamadığımız durumlarda ulaşabileceğimiz yakınlarımızın bilgilerini paylaşalım. Anladığım kadarıyla bir yardımcın var. Onun iletişim bilgilerini de almak isterim. Sana Demir'in kreşi ile ilgili bilgileri gönderirim. Demir... Onu bazı günler kreşten senin almanı istiyor. Açıkçası bu son haftası. Onu yeni bir yere kaydetmeyi düşünüyorum. Artık altı yaş grubunda, anaokuluna geçiyor. İstersen... İstersen beraber onun için bir okul seçebiliriz. Benim aklımda birkaç yer var. Ziyaret ettiğimizde sen de bize eşlik edebilirsin. Onun için en iyi ortamı seçmek istiyorum. Ayrıca... Lütfen tedavi aldığın zamanları benimle paylaş. Demir gerçekten çok korktu. Bir daha bu şekilde korkmasını istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN 2 | Yıllanmış Yalnızlık
Romantizm(Kitapta yetişkin öğeler ve +18 anlatımlar bulunmaktadır. Seri kitabının devamıdır. Öncesinde Yıllanmış Aşk'ı okumanızı tavsiye ederim. Aşağıdaki içerik, ilk kitabı okumayanlar için spoiler niteliği taşımaktadır.) . . . . . Yıllanmış Aşk'taki Aysun...