Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen 🩷🤍
Bölüm şarkısı medyada:
Video Games - Lana Del Rey
Keyifli okumalar...
_________________________"Aysun saçmalama."
Levent, sabahın erken saatlerinde rüyasında görmüş gibi saç rengini değiştirmeyi aklına koymuş bir Aysun'la uyanmıştı. Uygulamada açtığı saç rengi değiştirme efektiyle yüzünü ışığa dönerek bir kez daha ekrana baktı.
"Neden? Bence çok yakışır bana. Baksana tenime de oturur gibi."
Levent yastığı yüzüne bastırırken sesi boğuk çıkıyordu. Saat henüz sabah 6 dâhi olmamıştı. Aysun'a son günlerde sıklıkla gelmeye başlamış olan sarı saç krizine, şu saatte bir çözüm bulabileceğinden emin değildi.
"Aysun böyle bir şeye hiç gerek yok, ben senin doğal saçının rengini seviyorum zaten." Dedi yastığı yüzünden kaldırmadan.
Aysun bu esnada asla ikna olmuşa benzemiyordu. Telefonu ona doğru eğerken "Ama bakmıyorsun ki Levent. Bunu daha çok beğeneceksin belki sen de. Hadi kırma beni lütfen." Demişti ki, ısrarlarına dayanamayarak yastığı yüzünden kaldırdı. Yüzüne gereğinden fazla yaklaştırılmış olan telefon ekranıyla gözlerini kısması gerekmişti. Telefonu kendinden uzaklaştırırken "Hiçbir şey göremiyorum." Diye söylenmeyi ihmal etmedi. Filtrenin yüzüne yerleşmesiyle gerçekte sahip olmadığı kirpikler ve kırmızı yanaklar ekranda belirirken gözlerini devirmeden yapamamıştı.
"Bu ne şimdi Aysun?"
Aysun eğilerek Levent'in yanına uzanırken telefonu ikisinin yüzünü de alacak şekilde çevirmişti.
"Filtre işte bunlar. Son birkaç yılda çok popüler oldular. Saç rengi, makyaj, estetik, dolgu... Ne ararsan tek tıkla deneyebiliyorsun artık."
Aysun filtrenin kendisine geçmesi için Levent'in yüzünü boşta olan eliyle kapatırken Levent henüz olayı tam kavrayamamış görünüyordu.
"Ben komadayken dünyada popüler ola ola bu mu oldu? Uçan arabalar nerede?"
Aysun dediklerine kıkırdarken Levent'in uykulu ve huysuz halinin sevimliliğine dayanamayarak dudaklarını yanağına bastırmıştı ki "Şimdilik elektrikli araçlarla idare ediyoruz canım. Uçan arabaların devri için tahminimce bizi buz dağının içerisinde dondurmaları falan lazım." Dedi.
Filtre nihayet Aysun'a geçmişti. Levent ne işe yaradığını kendisinde net olarak seçememiş olsa da, Aysun'un ekranda beliren platin saçlarıyla filtrenin amacını ziyadesiyle çözmüştü.
"Nasıl?"
Kesinlikle kalbini kırmak istemiyordu ama olmamıştı.
"Yani mesela sarıysa da bu sarı mı, değil mi?"
Aysun gözlerini şaşkınlıkla açarak Levent'e dönerken ciddi anlamda bu tepkiyi beklemiyormuş gibiydi.
"Olmamış mı diyorsun yani?"
Levent dudaklarını aralamıştı ki yalan söylemek istemediğinden geri kapattığında Aysun filtreyi değiştirmişti.
"Bu da mı kötü?"
Bu kesinlikle kötü değildi. Çok daha kötüydü...
"Aysun senin saç rengin hepsinden daha güzel bence."
Aysun'un dudakları büzülürken telefonu kenara bırakarak bedenini Levent'e çevirmişti. Yüzünü elleri arasına alırken mırıldandı.
"Benim için de senin saç rengin hepsinden daha güzel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN 2 | Yıllanmış Yalnızlık
Romance(Kitapta yetişkin öğeler ve +18 anlatımlar bulunmaktadır. Seri kitabının devamıdır. Öncesinde Yıllanmış Aşk'ı okumanızı tavsiye ederim. Aşağıdaki içerik, ilk kitabı okumayanlar için spoiler niteliği taşımaktadır.) . . . . . Yıllanmış Aşk'taki Aysun...