36 | Biraz Da İlgi

523 47 85
                                    

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen 🩷🤍

Bölüm şarkısı medyada:

Stole the Show - Kygo, Parson James

Dayanamadım sürpriz bölüm attım🦋

Keyifli okumalar...
_________________________

"Çekiyorum... Çektim."

(Seri fotoğrafı 3 / Çin Seddi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Seri fotoğrafı 3 / Çin Seddi)

"Baba ben burayı kitapta görmüştüm."

Levent dizi üzerine çömelmiş, Demir'in alnına düşen saçlarını yatay bir şekilde geriye tararken sordu. Aysun da bu esnada yanlarında ayaktaydı ve Levent'in omzundaki görünmez tozları silkeliyordu.

"Öyle mi? Hangi kitapta?"

"Mihriban yengemin aldığı bir kitap vardı, buranın resmi vardı içinde. Beraber çalışıyorduk bazen."

Mihriban'ın adını duyduğunda Aysun'a bakmamak için kendini zorlaması gerekmişti. Ne demesi gerektiğini düşündü hızlıca.

Ne güzel? Aferin oğlum? Öyle mi?

Düşüncelerinden onu Aysun ışık hızında kurtarırken ilk olarak boğazını temizlemişti.

"Mihriban mimarlık okudu da."

Levent bu bilgiyi biliyordu. Araştırmıştı... Her şeye rağmen ilk kez duyuyormuş gibi kaşlarını kaldırarak "Anladım." Diye mırıldandı. Aysun'un gülümsemesiyle o da istemsizce gülümsemişti. Demir araya girerek "Ben annem gibi avukat olacağım." Dediğinde neyse ki gergin atmosfer tamamiyle dağılmıştı.

"Nedenmiş bakalım?"

Levent Demir'i koluna alırken Aysun endişeyle koluna sarılmıştı.

"Levent eğimli burası dikkat et, düşmesin çocuk şimdi."

Uyarıyı göz ardı ederek oğluna dönerken "Kaç kilosun sen?" Diye sordu.

Demir eliyle beş parmağını gösterirken Levent devam etti.

"Bak beş kiloymuş çocuk. Düşmez bir yere."

Aysun ikisine gözlerini devirmekle yetinirken Demir şaşkınlıkla elini ağzına kapatmıştı. Annesi, ona yapmamasını söylediği şeyleri bir bir yapıyordu. Çok geçmeden yaşlı bir çiftin, Aysun'u fotoğraflarını çekmesi için ele geçirmesinin ardından Levent ve Demir'den biraz uzaklaşmıştı. Yaşlı kadın iyi dileklerini sıralarken durmadan Aysun'a kocasıyla çok yakıştıklarını ve küçük ailesini çok beğendiğini tekrarlıyordu. Aysun bu cümleleri bir yerden hatırlıyordu. Burukça gülümsemekle yetindi. Bakışları az ötedeki Levent ve Demir ikilisine giderken onları beklenmedik bir şekilde genç kızların oluşturduğu bir grubun ortasında görmüştü. Kadın ayrılmadan önce de Aysun'u dikkatli olması için uyarmıştı. Ne uyarısıydı şimdi bu? Kaşlarını çatarak yanlarına ulaştığında, Demir babasının ona çeviri yapmasını beklerken tüm şirinliğini kullanıyor gibi görünüyordu.

DİLHUN 2 | Yıllanmış Yalnızlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin