43 | Çünkü Bana Aşık Olduğunu Biliyorum

333 27 4
                                    

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen 🩷🤍

Bölüm şarkısı medyada:

Say yes to heaven - Lana del Rey

Keyifli okumalar...
_________________________

"Vov! İşte favorim bu baba!"

Demir aynı anda hem annesinin hem de babasının elini tutarak zıplarken ikisinin de bir anlığına dengesini bozmuştu. İkili bozuntuya vermeyerek çocuklarının heyecanına ortak olmaya çalışırken Demir ellerini bırakarak babasının hediyesi olan kamerayla acemi fotoğraflar çekmeye başlamıştı bile. Sabah Aysun'un korkunç çığlığıyla uyanmışlardı ve doğrusunu söylemek gerekirse Levent'in o çığlıktan beri başına giren ağrı şu an dahi sürüyordu.

Uyanır uyanmaz Demir'in bacağını görmüş ve biraz fazla korkmuştu. Levent'in açıklaması gereken durumu ise, sabah sersemliğini atlatamayınca Demir'in açıklaması gerekmişti. Şimdi ise rotanın son noktasındaydılar. Kolezyum.

(Seri fotoğrafı / Kolezyum)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Seri fotoğrafı / Kolezyum)

"Aysun çok kıpırdama."

"Neden? Aa çektin mi?" Dedi yanına doğru gelirken. Telefonuna uzanırken "Bakayım." Diye tamamladı cümlesini. Ekrana bakarken aniden alnında hissettiği dudaklarla şaşkınca başını kaldırmıştı. Açık konuşmak gerekirse, bunlar bugün dahi Levent'den beklemediği hareketlerdi. Farkında olmadan gülümserken yüzünü kısa bir anlığına göğsüne yaslayarak bekledi. Sol tarafına geçerek kolunu tamamiyle kavrarken ona batan köşeli küçük cisimle başını indirmişti. Bu cisim her neyse Levent'in pantolon cebindeydi. Küçük bir prizmayı andıran cismin ne olduğunu çıkarmaya çalışırken Levent'in ona dönmesiyle bakışlarını ona kaldırmıştı. Sanıyordu ki, sorsa daha iyi olacaktı.

"Levent cebi-"

"Levent biz dönüyoruz bir saate."

Harun'un araya girmesiyle Aysun'un bakışları bir kez daha Levent'e giderken "Biz?" Diye sordu. Harun'un ne demek istediğini pek anladığı söylenemezdi.

Levent acemi bir şekilde ensesini kaşırken "Şey..." Dedi. Bu işi beceremiyordu.

"Ne?"

"Levent ve sen biraz takılın akşam Aysun. Demir'in gitmesi pek uygun olmayan harika yerler var. Hem onun uyku saati falan gelir. Son durağı İtalya seçmişken iyi değerlendirin diye düşündük. Demir'in de haberi var üstelik."

Harun'un âdeta Levent'in imdadına yetişmesiyle Aysun başını sallamakla yetinmişti. Levent'in sakladığı bir şeyler olduğunu çok net bir şekilde anlamıştı ama o an üstelese de bir sonuca varamayacağını hissetti. Harun'un Levent'e duyduğu sadakat ortadaydı.

DİLHUN 2 | Yıllanmış Yalnızlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin