Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen 🩷🤍
Bölüm şarkısı medyada:
Fill the Void - The Weekend, Lily Rose Depp, Ramsey
Keyifli okumalar...
_________________________"Yıldızları izlemedik demeyiz." Diye mırıldandı.
Levent'in dudakları belli belirsiz kıvrılırken yıllar önce kollarındaki kadını ona aşık eden cümleyi, geceye doğru fısıldadı.
"Gökyüzündeki yıldızlar bile bana seni hatırlatıyor..."
Aysun o dakikalarda bakışlarını kendi gökyüzüne çevirmişti, Levent'e. Bu cümleyi ondan duymak, onu karşı konulamaz şekilde yıllar öncesine götürmüştü. Tüm hataları ve o hataların sonuçlarıyla yüzleşmesi ikisinin de yıllarını almıştı belki ama bugün dönüştüğü kadın her şeyin en ince ayrıntısına kadar farkındaydı. Aysun, Levent hakkındaki hata yapmasına neden olan hayallerini gerçekleştirebilmek için gençliğinin en heyecan verici dönemlerini adamıştı. Bugün aşık olduğu adamdan hayal ettiği bu cümleyi bir gerçek olarak duymak, Aysun'un dile kolay 7 senedir beklediği bir şeydi. 19 yaşından beri başını yastığa her koyduğunda hayalini kurduğu düşün gerçekleşmesi için çok çabalamıştı. Asla gerçek olmayacağına inandığı hayaller kurmayı bir gün olsun bırakmamıştı. Aysun bugün sahip olduğu yuvayı ve ona giden yolu tırnaklarıyla kazıyarak inşa etmişti.
Gökyüzündeki yıldızlar bile aşık olduğu adama onu hatırlatıyordu...
O zamanlar çok toydu, bu cümleler onu fazlasıyla etkiliyordu, etkilemişti. O yüzden bu noktadaydı ya... Şimdi ise fazlasıyla aşıktı. Ne yaparsa, ona ne söylerse yine etkileneceğini biliyordu. Duygularını saklamayacaktı. Yıllar sonra ilk kez sırtını yaslayabileceğini hissettiği bir bedene her gece sarılarak uyurken bu adamın her bir zerresini sevmek, onu sarıp sarmalamak istiyordu.
Levent de başını ona çevirdiğinde Aysun'un ay ışığındaki yüz ifadesini görmüştü. Aysun'un ne hissettiğini kelimelerle asla açıklayamazdı belki ama hissedebildiğini hissediyordu.
"Çok güzelsin." Diye mırıldandı kendisi için parıldadığını bildiği gözlere bakarken.
"Biliyorum." Diye yanıtlamıştı onu Aysun.
Dudaklarına eğilerek onu yavaşça öpmeye başladığında Levent tepkisiz kalmıştı. Aysun bu duraksamadan hoşlanmayarak dudaklarından ayrılırken yalnızca birkaç santim uzağında duruyordu.
"Sorun ne?" Dedi yanağına dokunurken. Levent ise boğazını temizleyerek uzanıyor olduğu yerde doğrulurken yalnızca "Pardon." Diyebilmişti. Onunla göz teması kurmuyordu. Bu durum Aysun'un gözünden kaçmamıştı ki, alnını alnına yaslayarak "Söyle bana." Diye fısıldadı.
Levent'in göğsü aldığı derin nefesle yükselerek inerken "Özür dilerim." Dedi. Ne için olduğunu sormayacaktı. Cevabını bildiği bir sorunun yanıtını duymak istemiyordu.
"Dönelim mi?" Dedi doğrulurken.
"Hiç iyi hissetmiyorum Aysun."
Aysun ayağa kalkarken üzerindeki görünmez tozları silkeleyerek kollarını kendine sardı. Denize dönerken "Hava bayağı soğudu sanki." Dedi.
Levent de aynı şekilde ayağa kalkarak ona sırtını dönmüş olan Aysun'un karşısına geçerken eline uzanmıştı. Elleri buz gibiydi. Dudaklarına götürerek bastırdığında Aysun bu sefer de adını, aşık olduğu adamın dudaklarından duymuştu ama bu defa adının ardından güzel bir şey gelmeyeceğini hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN 2 | Yıllanmış Yalnızlık
Storie d'amore(Kitapta yetişkin öğeler ve +18 anlatımlar bulunmaktadır. Seri kitabının devamıdır. Öncesinde Yıllanmış Aşk'ı okumanızı tavsiye ederim. Aşağıdaki içerik, ilk kitabı okumayanlar için spoiler niteliği taşımaktadır.) . . . . . Yıllanmış Aşk'taki Aysun...