Ertesi Gün •09.00•
Lalin'den;Yüzüme kondurulan, buselerle güne gözlerimi açtım. Kollarımı yukarı doğru uzatıp, esnememden sonra bana aşkla bakan adama bakıp gülümsedim.
"Günaydın karıcığım."
"Günaydın kocacığım."Giray, iki kolunu iki yanıma koyup beni kolları arasına haps etmişti. Kollarımı boynuna dolayıp, onu kendime çektim. Dudaklarına tutkulu bir öpücük bıraktığımda hiç vakit kaybetmeden bana karşılık verdi. Öpüşmemiz sonlandığında, burnumun ucuna tatlı bir viske vurdu.
"Hadi kalk hazırlan, gidiyoruz."
"Nereye?"
"Malikhaneye."
"Malikhaneye?"Yatakta oturur vaziyete geldim.
"Yaa, biz daha dün evlendik bugün malikhaneye mi gideceğiz?"
"Evet, hadi kalk duşa gir."
"Neden?"
"Annemi özledim."
"Ha, ha, ha çok komiksin Giray Aksoy."Giray, beni kucaklayıp yataktan kaldırdığında çığlık attım. Giray beni banyoya bırakıp, aceleyle konuştu.
"On dakikan var, karıcığım. On birinci dakikada hiç düşünmem, banyoya dalarım!"
"Giray, delirdin iyice ya!"
"Çabuk!"~•~
Giray'dan;Bugün Lalin ile birlikte balayına gidecektik fakat henüz Lalin'in bundan haberi yoktu. Haftalar öncesinden, rezervasyon yapmıştım ve Lalin'e süpriz olmasını istiyordum. Annemlerinde henüz bundan haberi yoktu, birazdan annemlere gidecek onlarla kahvaltı edeceğiz ardından da İtalya'ya gidecektik. Lalin duştayken, bavullarımızı hazırlayıp arabaya yerleştirmiştim bile.Tekrar odamıza girdiğimde, Lalin duştan çıkmıştı.
"Üşütme hemen giyin, sevgilim."
Ellerimi Lalin'in omzuna yerleştirip, kollarını ovuşturdum. Boynuna minik bir buse kondurdum. Odadan çıkarken, Lalin'in bana seslenmesiyle durdum.
"Kocacığım."
"Efendim?"
"Gitmesek mi?"Sesli bir şekilde soluk aldım.
"Gideceğiz, Lalin. Beni annem ile senin aranda bırakma sevgilim."
Odadan çıkıp, alt kata uzanan merdivenlere ilerledim. Telefonumu cebimden çıkarıp, bizim için balayını ayarlayan adamımı aradım.
"Buyurun efendim?"
"Her şey hazır mı?"
"Evet efendim, uçak havaalanında sizi bekliyor."
"Güzel."Lalin, üst kattan indiğinde elini tutup evden çıktık. Arabaya binip, malikhânenin yolunu tuttuk.
~~
Malikhâneye vardığımızda, Lalin'in elini tutarak arabadan indim. Eve doğru yürürken, Lalin'in yüzünde bariz bir mutsuzluk vardı.
"Şşt, yüzünü toparla sevgilim ne bu zorla getirilmiş gibi."
"Acaba zorla getirildiğim için olabilir mi?"Lalin'in tavrına gülmek istesem de kendimi tuttum.
"Olmaz ama böyle, annem çok alınır."
Sözlerimle, Lalin'in kaşları çatıldı.
"Sen ciddi misin, Giray?"
"Evet, ne var ki hayatım bunda?"Lalin'in çatılan kaşları hayretle havalandı.
"Karşımda ki kişi sen değilmişsin gibi, bir gecede bu kadar değişmiş olamazsın yaa."
Zile basmamızın ardından, Ayşen teyze hemen kapıyı açtı. İçeri girdiğimizde, kahvaltı masası çoktan hazırlanmış annem ve Pamir masada oturmuş bizi bekliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanunsuzların Şehri
RomanceHayatın savaşçı olmaya zorladığı iki insan, hayat ile girdikleri savaşta biri adaleti, diğeri de adaletsizliği kendine ilke edinmişti. Kurtuluş yolunu arayan tehlikeli bir adam ve yeni mezun bir avukat. Acemi avukat, bürosunu şeytanın hükmünde olan...