~46~

67 1 0
                                    

14.00•

Hazan Gece'den;Poyraz ile birlikte hastaneden çıktığımızda, nereye gittiğimiz hakkında bir fikrim yoktu. Bir süre sessiz kalıp, Poyraz'ın açıklamasını bekledim ama Poyraz konuşmayınca dayanamayıp sordum.

"Nereye gidiyoruz?"

Poyraz, bakışlarını yoldan ayırıp bana baktı.

"Alışverişe."

Kaşlarımı çattım.

"Ne için?"

Poyraz, kırmızı ışıkta durduğunda gülümseyerek bana baktı. Bakışları yüzüm ile karnımda mekik dokuduğunda, yüzünde ki tebessüm genişledi.

"Kızımızın, ihtiyaçlarını alacağız."

Poyraz'ın sözleriyle bende kendimi gülümserken, buldum. Gözümde pembe kıyafetler canlanırken, tabiri caizse ağzım kulaklarıma vardı.

"Eve gider, gitmez de eşyalarını yerleştirip odasını hazır hâle getireceğiz."

Kızımızın odası kısmen hazırdı, oda beyaza boyanmış, beyaz bir beşik, beyaz dolaplar alınmıştı. Fakat cinsiyetini bilmediğimiz için, herhangi bir kıyafet almamıştık. Başımı sallayarak, Poyraz'ı onayladığımda el ele bir bebek mağazasına girdik. Her şey o kadar güzeldi ki, kazaklar, zıbınlar, eldivenler hepsi minnacıktı. Poyraz elimi attığım her eşyayı alıyoruz gözüyle bakıp, sepete atmıştı. 'Kızımızın hiçbir şeyi eksik olmasın' diyerek beni daha çok almam için teşvik ediyordu. Kızımızın hiçbir şeyi eksik olmasın diye diye fazlasını almıştık. Poyraz'ın kolları dolu vaziyette alışveriş merkezinden çıkmıştık, Poyraz poşetleri bagaja yerleştirirken ben çoktan arabaya binmiştim. Ayakkabım ayağımı sıktığı için ayakkabımı çıkardım. Poyraz, arabaya bindiğinde beni baştan aşağı süzünce kendimi açıklama yapma ihtiyacında hissettim.

"Yoruldum, ayaklarım ağırdı."
"Bir şey demedim ki."
"İmalı baktın sanki."
"Nasıl rahat ediyorsan, öyle davran sadece bir zamanlar kiracım olarak oturduğun koltukta şimdi kadınım olarak oturuyor olman, hoşuma gidiyor."

Poyraz'ın sözleriyle gülümsedim, zamanın eli değdi bize güzelleştik.

"Kim derdi ki acımasızlığıyla nam salmış mafya babası, yeni mezun kanun ve kuralları kendine ilke edinmiş avukata sırılsıklam aşık olacak."

Sözlerim ile Poyraz bana yaklaştı.

"Kim derdi ki, kanun ve kuralları kendine ilke edinmiş yeni mezun avukat, acımasızlığıyla nam salmış mafya babasına aşık olup, tüm kanunları çiğneyerek o mafya babasını hayatının merkezine yerleştirecek."

Başımı sallayarak, Poyraz'ı onayladığımda Poyraz aramızda ki milimlik mesafeyi kapatarak beni öpmeye başladı.

~•~

Pamir Güray'dan;Sonunda hastaneden çıkıyorum, hastane havası kadar iğrenç bir şey daha yok bu dünyada. Abilerim, kendi işlerine gittiği için hastaneden annem, ben ve Nihan çıktık. Arabaya bindiğimizde, annemin bakışı bana çevrildi.

"Nasılsın oğlum?"
"İyiyim anneciğim, çok iyiyim."

Annem beni tepeden tırnağa süzmesinin ardından, Nihan'a baktı. Nihan'ı da bir kez süzmesinin ardından önüne döndü. Eminim, Feraye sultan içten içe Nihan'a kuruluyordur. Başımı çevirip, sol tarafımda kalan Nihan'a bakıp konuşmaya başladım.

"Ne düşünüyorsun, laz kızı?"

Sorum ile Nihan'ın bakışları camdan ayrılıp bana döndü.

"Eve nasıl döneceğim, Pamir? İki kez ailemden kaçtım, yanına geldiğimi tahmin etmeleri, beni bulmaları uzun sürmeyecektir. Sonra ne yapacağım, ailemin yüzüne nasıl bakacağım?"

Kanunsuzların ŞehriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin