~9~

283 9 0
                                    

Poyraz Gediz'den:Mahzenden çıktığımda, Pamir ve Giray beni mahzenin kapısında bekliyorlardı. Gömleğime bulanan, kanı görmeleri ile ikisinin de göz bebekleri büyüdü fakat sessiz kaldılar. Cebimde ki, siyah ipek mendili çıkarıp ilk önce kana bulanan yüzümü ardından ellerimi sildikten sonra konuşmaya başladım.

"Hayatta,kalan var mı?"
"Yok abi."

Giray'ın cevabını başımı sallayarak onayladığımda, az önce elimi sildiğim mendili cebime koydum. Pamir'e döndüm.

"Kameralar?"
"Hallettim, abi."

Pamir'i de tıpkı Giray'ı onayladığım gibi başımı sallayarak onayladım.

"Giray, Tuncay'ın cesedini yok et. Dikkat et, arkanda hiçbir iz bırakma."
"Tamam, abi. Silah ne olacak?"
"Yok edeceksin."

Giray, ona verdiğim silah ile yanımızdan ayrıldı. Giray'ın gitmesi ile Ilgaz'a döndüm.

"Kemal, ile birlikte arabanın bagajında duran benzin şişelerini alın, evin dört yanına dökün."
"Emredersiniz efendim."

Ilgaz'ın yanımdan ayrılmasıyla, Pamir ile birlikte Tuncay'ın malikhanesinden çıktık. İkimiz, evin önünde duran arabaya sırtımızı yaslayarak Ilgaz ve Kemal'in işlerinin bitirmesini bekledik. Kısa bir süre sonra Ilgaz ve Kemal yanımıza geldi.

"Benzini, evin dört yanına döktük, Poyraz bey."

Cebimden çıkardığım iki çakmaktan birini, Pamir'e uzattım. Pamir elimde ki çakmağı eline alınca, Ilgaz ve Kemal'e döndüm.

"Siz,evin arka tarafına gidin."

Başlarını sallayarak beni onayladıktan sonra, malikhanenin arka tarafına geçtiler. Bizde Pamir ile birlikte arabadan uzaklaşıp eve yaklaştık. Elimizde ki zippo çakmakları ateşleyip, malikhaneye doğru fırlattığımızda, malikhane büyük bir gürültü ile alev topuna döndü. Beni,karşına almayacaktın Tuncay Erdal. Pamir ve Giray ile birlikte arabaya bindik. Arabaya binmem ile Ilgaz'a döndüm.

"Ev, işini hallettin mi?"
"Hallettim efendim."

Ilgaz cebinden bir not kağıdı çıkarıp bana uzattı.

"Adres bu efendim, fakat Balçova'ya biraz uzak."

Ilgaz'ın verdiği kağıtta yazan adrese baktım. Balçova'nın aksine güvenli bir semtti.

"Balçova'dan uzak olması sorun değil. Mühim olan, güvenli olması. Bir de gözü kapalı güvenebileceğin adamlar seç, Gece hiçbir yerde yalnız kalmayacak!"

"Tabii, efendim."

•01.50•

Evime geldiğimde saat ikiye geliyordu. Yorgun ve kanlı bir gündü. Üzerimde ki gömleği çıkarıp kirli sepetine attıktan sonra duşa girdim. Belimde havlu ile duştan çıktığımda, bitkin bir hâlde kendimi yatağa attım. Sırt üstü vaziyette yatakta uzanmış, tavanı izlerken aklımda Tuncay'ın sözleri yankılandı. 'Avukata değer verdiğini biliyorum, Poyraz.' Avukat. Ahh, Gece neye sebep olduğunun farkında mısın acaba?

~•~

Ertesi Gün~08.00•

Hazan Gece'den:Evden çıkıp, büroya gittiğim sırada, yanından geçtiğim arabanın dikiz aynasından, peşimde takım elbiseli adamlar olduğunu fark ettim. Nabzım, hızlanmaya başladığında cebimden telefonu çıkarıp Poyraz'ı aradım. İkinci çalışta açtı. Sesi uykulu geliyordu, bu saatte uyuyor mu?

"Efendim?"
"Peşimde adamlar var."
"Biri lacivert takım giymiş sarışın, diğeri de siyah takım giymiş esmer, yapılı adamlar mı?"
"Ne?!"
"Göz ucuyla adamlara bak, Gece tarif ettiğim tipler mi?"

Kanunsuzların ŞehriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin