~49~

83 1 0
                                    

08.02.2020 ~ Kına Günü~ 08.00•

Hazan Gece'den:Güne gözlerimi, Aksoy'ların malikhanesinde büyük bir gürültüyle açtım.

"Yetişemeyeceğiz, Pamir yetişemeyeceğiz."
"Anne, sakin olur musun yetişeceğiz. Akşama daha çok var."

Bugün, Aksoy'ların malikhanesinde kına gecem olacaktı. Güldüm. Ciddi ciddi evleniyorum, bugün kına gecem yapılacak yarın ise Poyraz ile nikahımız kıyılacak. Gerçekten, yasal olarak Poyraz Gediz Aksoy'un karısı olacağım. Yataktan kalktığımda, Poyraz yanımda yoktu. İki haftadır çok yoğun çalışıyordu, onu tehdit eden kabadayıyı etkisiz hâle getirmeye çalışıyordu. Başarabildi mi, bilmiyorum. Çünkü günlerdir, malikhaneye geç saatlerde geliyor bana beni sevdiğini söylemesinin ardından uyuyordu. Omuzlarında, büyük bir yük var. Bunun farkındayım ama Poyraz'a yardım edemiyorum, çünkü hiç bilmediğim bir dünyada zorlu bir savaş veriyor. Keşke kanunsuzların şehrinde, kendi koydukları kanunları bilip Poyraz'ı koruyabilseydim.

Duştan çıkmamın ardından, üzerime beyaz uzun kollu sade bir elbise giydim. Saçlarımı kurulamamın ardından, ensemden başlayarak salaş bir örgü yaptım. Saçımı sağ omzuma atıp, odadan çıktım. Merdivenlerden ineceğim esnada, ayaklarım birden yerden kesildi ve çığlık attım.

"Hop, kaptım gelini!"

Beni, kucaklayan kişi Pamir idi. Kollarımı boynuna sardığımda, hâlâ üzerimde ki şaşkınlığı atamamıştım.

"Ne oluyor orada, Hazan kızım iyi misin?"
"İyi anne, iyi yengeme küçük bir süpriz yaptım."

Merdivenlerden inmeye başladığımızda, Feraye hanım ve Polen'in şaşkın bakışları üzerimizdeydi. Elimi karnıma yerleştirip, çatılmış kaşlarımla Pamir'e baktığım sırada Feraye hanım, Pamir'in omzuna çokta sert olmayacak şekilde vurdu.

"Yengen hamile, böyle süprizler yapılır mı hamile kadına? Yengene yada yeğenine bir şey olsaydı, abine nasıl hesap verecektin?"

Pamir, umarsızca omuzlarını silkti.

"Aman ne kadar geriliyorsunuz, alt tarafı yengemi kucağıma aldım. Bundan ne yengeme, ne de yeğenime zarar gelmez."

Kahvaltı masasına oturduğumda, Feraye hanım kötü bakışlarını Pamir'e yolluyordu. Ayşen hanım, meyve suyumu doldururken Feraye hanım konuştu.

"Poyraz, nerede kızım?"
"Sanırım şirkettedir, Feraye hanım. Giderken herhangi bir not, bırakmamış."

Feraye hanım, tam cevap vermek için dudaklarını aralamıştı ki Pamir, Feraye hanımdan önce davranıp, söze atıldı.

"Kendi düğün gününde bile çalışacak biri varsa, oda şüphesiz Poyraz Gediz Aksoy'dur."

Pamir'in sözleri canımı sıkarken, Feraye hanım diktatör bir tavırla konuştu.

"Sözlerin canımı sıkmaya başladı, Pamir. Biraz daha böyle konuşmaya devam edersen, açabileceğin bir ağzın kalmayacak oğlum."

~•~

Poyraz Gediz'den;Emrimde ki tüm korumaları şirkette ki toplantı odasında toplanmıştı. Odaya girmem ile hepsi aynı anda ayaklandılar, toplantı masasında başında ki sandalyeye oturduğumda tek elim ile adamlarıma da oturmaları için izin verdim. Gömleğimin kolunu düğmelerini çözüp, kıvırmaya başladığım esnada söze başladım.

"Biliyorsunuz ki, bugün ailemin evinin bahçesinde sevdiğim kadının kına gecesi olacak."

İki elimi masaya yerleştirip, yüzlerine baktığımda başlarını sallayarak beni onayladılar.

Kanunsuzların ŞehriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin