Seděla jsem na posteli, a koukala na film. Bylo 23:35.
Volalo mi neznáme číslo, nevěděla jsem kdo to je ale zvedla jsem to.Ch - Ano?
B - Chlaudie?
Ch - Bille? Kde jsi vzal na mě číslo?
B - Od holek..stal se malér.
Ch - Jakej?
B - Astrid si zvrkla kotník a nemůže chodit..a my jsme všichni pili a nemůžeme jí odvést...mohla by si ty?
Ch - Pošli mi adresu a já přijedu.
B - Fakt ti to nevadí?
Ch - Ne, to kamarádky dělaj že si pomáhají, převleču se a jedu tak pa.
B - Pa.Položila jsem mobil, a šla si vzít mikinu. Nechala jsem si na sobě tílko co mám na spaní jen má výstřih. Zapla jsem si mikinu a pak jsem na sebe hodila legíny, byli hned první věc co jsem chytla.
Vzala jsem si klíče mobil a opatrně šla dolů abych nevzbudila babi. Opatrně jsem otevřela dveře a následně zavřela. Šla jsem do auto a sedla si do něj. Je celkem zima.
Zapla jsem si Peepa na cestu a vyjela jsem k tomu klubu.
Cesta mi zabrala 53 minut, před klubem stáli kluci a Astrid a Anastázie. Patricie asi už odešla s tím jejím.
Vystoupila jsem z auta a šla za nima, Astrid seděla na zemi.Ch - Chodit tě doma neučili?
Přišla jsem k ní a hned jak mě uslyšela tak zvedla hlavu.
Klepala se zimou a jak jí znám tak odmítala si vzít mikinu od kluků..As - Mě to nenaučili víš.
Ch - A ani se pořádně oblékat co?Rozepla jsem si mikinu a dala jí. Všimla jsem si že Tom tam stál s nějakou holkou, asi jeho dnešní úlovek. Ale teď byl jeho pohled upřený na mě.
Georg pomohl Astrid se zvednout a dostat jí ke mě do auta.Ch - Anni?
Takhle říkám Anastázii ve zkratce.An- Ano?
Ch - Nechceš hodit taky domů? Když tu jsem.
An - A nemůžu spát u tebe? Zas jsem se chytla s mámou.
Ch - Fajn tak nasedni je mi zima.
T - Chytej!Otočila jsem se na Toma který na mě zařval a hodil mi jeho mikinu.
A já jí chytla, koukala jsem se na něj nechápavě.T - Obleč si jí, jinak ti zachvilku tou zimou budou stát bradavky.
Ušklíbl se a ta holka co stála vedle něj do něj praštila do ramene.
Já se jen uchechtla.Ch - By se ti ale líbilo Tome.
Oblékla jsem si jeho obrovskou mikinu, Anastázie se rozloučila s klukama a Georgovi dala pusu na tvář. Koukala jsem na ní s nadzvednutým obočím. Sedla jsem si do auta, zamávala klukům a jeli jsme k Astrid domů.
Podala jsem Anastázii můj mobil aby zavolala Astrid bráchovi, že budem potřebovat pomoc jí dostat domů.
Když jsme přijeli k ní před dům tak tam čekal její bratr hned jí zvedl z auta a odvedl domů.
Pak jsem s Ann jeli ke mě, cesta trvala pár minut.
Přijeli jsme k nám a opatrně jsem otevřela dveře a šli jsme potichu ke mě do patra.
Když jsme došli ke mně a zavřeli dveře tak jsem se hned podívala na Ann, musí mi vysvětlit toho Georga.Ch - A teď vyklop co máš s Georgem.
An - Nooo...zakecali jsme se na baru a pak jsme šli tancovat...a nějak jsme byli u sebe nalepený a nakonec jsme se vykousli.
Ch - Hovno! A jak to vidíš s ním?
An - Nevím možná, něco bude uvidíme. Ale spíš co ty a Tom? Že s ním jen neflirtuješ a pak čus.
Ch - Však víme jak to má s holkama.
An - Ale od té doby co ho podvedla ta jeho ex. A navíc jste stejný a podle mě by jste si rozuměli.
Ch - Ano vím, všude se to psalo že ho podvedla. Jenže já na vztahy nejsem stavěná, měla jsem jen dva vztahy a víme jak to dopadlo.
An - Fatálně...
Ch - Oba mě podvedli a s tím druhým jsem se hádanka každý týden.
An - Ale jsi sama přes 3 roky..a vrzla sis s klukem na táboře to bylo tvoje poprvé a naposledy ne?
Ch - Ann...neřešme to, víš že taková už budu a pojď dám ti něco na spaní.Šli jsme ke mě do pokoje a já Ann podala staré tričko a kraťasi.
Jal si sundala legíny a flákla ze sebou do postele. Ani jsem si nesundala tu mikinu od Toma..krásně voní.
ČTEŠ
Tahle hra teprve začíná baby...
Romance,,hrála jsem na kytaru..chtěla jsem se vyrovnat s tou zradou..tahle bolí hodně. Snažím se ovládat abych zas nepoužila svojí kůži jako sešit. Abych si nevyřezala ty slova...z mělo hraní mě vyrušil můj strážný Anděl...Tom