45

259 11 1
                                    

Tomův pohled
Ona to viděla?! Sakra, nevím jestli vezme vysvětlení to že furt mlela o tom co si to dovolila atd atd. Nějak umlčet jsem jí musel ale nenapadl mě jiný způsob.

T - Jen..jsme se líbali nic víc.
Ch - Jen mi přijde že si protiřečíš..nejraději bys mi zakázal se vidět s Denisem. A ty se pak tu cucáš s Kate. Hele měli by jsme jít spát...nebudem se o tom bavit. Dobrou.
T - Dobrou...

Trošku mě to vytočilo ale zároveň zamrzelo, ale i tak jsem Chlaudii dal pusu do vlasů a víc si jí a malého k sobě přitáhl. A po nějaké době jsem usnul...

V 01:27 mě probudilo vzlykání, zvedl jsem hlavu koukl se jestli to není Chlaudie. Ta tvrdě spala, takže to byl Jacob.
Opatrně jsem se zvedl a obešel jsem postel a šel k němu.
Koukal na mě se slzami očích, trochu mi to připomnělo Billa když byl malí a brečel večer kvůli tomu jak se naši hádali. Jen já ho dokázal uklidnit.

T - Copak se stalo že pláčeš?
J - Zdálo se mi o tátovi, jak mlátil mámu a na mě křičel.

Hodně brečel, je mi jo líto. Pohladil jsem ho po jeho malé ručičce, pokusím se ho nějak uklidnit.

T - Neboj, on už je pryč. A kdyby ti někdo ublížil tak si ho najdu s klukama jasný? Až zas přijedeš tak mi teta napíše a vy k nám přijedete a budem si spolu hrát jo?

Jacob se uklidnil a usmál se na mě.

J - Jo.
Ch - Co se děje..Tome proč neležíš?

Asi jsme tak moc nešeptali jak jsem si myslel.

T - Jen malej měl zlej sen, tak jsem jo uklidnil že jo?
J - Jo. Strejda je moc hodnej této! Zdálo se mi o tátovi a já brečel a strejda si toho všiml.

Chlaudie se na mě podívala a nadzvedla obočí, asi moc nevypadám na to že bych to uměl s dětmi ale opak je pravdou.
Jen jsem se na ní jemně usmál, a ona mi úsměv oplatila.

Ch - Tak to je dobře, a jdem zase spát.
J - Této?
Ch - Ano?
J - Vezmeš si strejdu Toma za muže?

Já a Chlaudie jsme vykulili oči koukli se na sebe a oba jsme se začali smát.

Ch - Já ze strejdou nechodím takže si jo nemůžu vzít a jsem na to dost mladá a dobrou.

Jacob se jen podíval na Chlaudii a pak zavřel oči a šel spát. Já si zas šel lehnout do postele a zas jsem si k sobě Chlaudii přitáhl a Jacoba.
Ale Chlaudie otočila hlavu směrem ke mě a koukala se na mně.

Ch - Tobě se fakt povedlo ho uklidnit?
T - Jo? Proč by ne?
Ch - Jen tak ho nikdo neuklidní na tož podstatě  cizí člověk teď to neber zle.
T - Chápu, hele víš Bill měl dříve záchvaty když byl malej a já ho uměl a podstatě umím uklidňovat. Takže jsem věděl jak na to.
Ch - Děkuju.

Trošku se ke mně naklonila a dala mi pusu na tvář. A lehla si, pousmál jsem se nad tím. Pak jsem dal Chlaudii pusu do vlasů a pokusil se usnout.

Ráno jsem se probudil v 8:00 jen s Jacobem v posteli. Chlaudie byla pryč, ale za to jsem cítil krásnou vůni.
Zvedl jsem se a šel do kuchyně kde už seděli všichni a Chlaudie s Gustavem dělali lívance.

T - Dobré ráno.
B,Gu,Ge,Ch - Dobré ráno.
Ch - Malej ještě spí?
T - Jo.
Ch - Dojděte ho někdo vzbudit prosím.
Ge - Já jdu.

Georg se zvedl a šel vzbudit Jacoba, já si šel mezitím sednout. Bill mi hned podal kafe které fakt potřebuju jak sůl.

T - Díky.
B - Není zač, potřebuješ ho když se na tebe podívám..na tebe je teda pohled.
Ch - A hlavně když spí.
T - Jsem neodolatelnej prostě.
Ch - Ne Tome, jsi strašně ošklivej když spíš.

Vážně má už teď po ránu rejpavou?

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat