Zaručovala jsem Denise, a je celkem šikovnej. Teď jsem ho nechala dělat samotného a jen koukám zda to dává.
Ch - Uplnul sis pořádně ten obrobek? Mě přijde že ne moc.
D - Ou..máš pravdu, díky že sis toho všimla.Usmál se na mě a já se na něj jemně usmála. Nakonec jsme se i zakecali, je ode mně 4 roky starší.
Všimla jsem si výrazné jizvy na zápěstí, že by se chtěl v minulosti zabít?Ch - Co ta jizva? Ses chtěl zabít? Promiň jestli ti to vadí jen...že jsem si jí všimla.
D - V pohodě, řekněme že nejsem zrovna ok psychicky. Dříve jsem hodně hulil trávu a to mi zhoršilo psychiku. Teď mi je mnohem líp ale rozbitá hlava bude už na furt.Zaskočilo mi jak to řekl, a dokázala jsem se v něm vcítit. Až na to holení ale spíš skrze psychiku.
Během směny jsme se celkem poznali, a je fakt fajn.
Když nám padla tak jsme se rozloučili, a já šla do šatny se převléknout a jela jsem domů.
Doma jsem se rychle převlíkla do oblečení na spaní a hned jsem si lehla do postele a během chvilky jsem usnula.—-skipe time—-
Konečně pátek, noční mám za sebou už jsem se prospala takže mám pro sebe celej den.
V klidu jsem si hrála na kytaru když mi někdo volal. Koukla jsem se kdo to je, byl to Bill.Ch - Ahoj Bille.
B - Ahoj, hele já a Tom jsme se rozhodli pozvat kluky a holky k nám do bazénů na menší "party" přijdeš? Rád bych tě zas viděl.
Ch - Oni přijdou všichni?
B - Ano.Bylo mi blbé ho odmítnout ale zas jsem nechtěla aby viděli moje slova na mém těle...něco vymyslím.
Ch - Tak jo, v kolik? A kde?
B - v 15:30 u nás pošlu ti adresu.
Ch - Dobře pa.
B - pa.Bill mi poslal adresu a já hledala vodoodolnej make-up. Našla jsem ho a zakryla jsem tím slova na mém těle.
Nakonec jsem si šla zabalit plavky oblečení a léky. Hodila do tašky a oblékla se jeden fit.
Nasadila jsem si sluneční brýle, vzala si věci a šla do auta. Dala jsem si do navigace jejich adresu.
Cesta mi trvala hodinu, když jsem přijela před jejich obrovský barák tak jsem poznala že tu je Patricie s tím jejím bo přijeli jeho autem.
Vystoupila jsem vzala si tašku a šla ke dveřím a zaklepala jsem na dveře.
A otevřel mi Bill, který mě hned obejmul. A já jeho taky.B - Rád tě vidím
Ch - Já tebe taky.Pustil mě a šla jsem dál, byli tam všichni a už byli v plavkách. Ze všema jsem se pozdravila jen Toma jsem neviděla.
Ch - Kde je Tom?
Gu - V pokoji, jo a budeš spát v pokoji s Tomem, prej to tak chce.Ušklíbli se na mě a já protočila oči, Bill mi řekl kde má pokoj.
Já se vydala do jeho pokoje, před jeho dveřma jsem zaklepala. Netuším co dělá..ale je to Tom.
Slyšela jsem jak zařval dále, otevřela jsem dveře. A první co jsem viděla v jeho pokoji byl Tom v plavkách jak leží v posteli.
Málem mi spadla čelist když jsem viděla jeho tělo...no kurva!
Tom odtrhl zrak ze svého mobil aby se koukl kdo přišel.
Usmál se když zjistil kdo přišel, vešla jsem do jeho pokoje a zavřela dveře.
Stal z postele a šel za mnou, a obejmul mě a já jeho.T - Dneska si to spolu užijem.
Ch - Si věříš.Ušklíbla jsem se na něj, odtrhla se od něj a z batohu plavky.
Zalezla jsem do koupelny kde jsem se převlíkla do plavek
Skontrovala jsem zda jsou někde vidět ty slova na mé kůži. Všechno bylo v pohodě, vyšla jsem z koupelny.
A Tom si mně celou prohlížel, a hrál si u toho s piercingem.
ČTEŠ
Tahle hra teprve začíná baby...
Storie d'amore,,hrála jsem na kytaru..chtěla jsem se vyrovnat s tou zradou..tahle bolí hodně. Snažím se ovládat abych zas nepoužila svojí kůži jako sešit. Abych si nevyřezala ty slova...z mělo hraní mě vyrušil můj strážný Anděl...Tom