T - Ahoj.
Je nádherná..nejraději bych jí políbil.
Přišli k nám paparazzi, začali nás fotit a já si jí k sobě přitáhl držel si jí okolo pasu. A pro mé překvapení se ke mně Chlaudie přitiskla.
Odfotili nás a všichni jsme šli do budovy, vzali jsme si všichni šampaňské a všichni si ťukli a napili se.T - Jsi nádherná.
Ch - Děkuju.Začervenala se a koukala na mě...je nádherná.
T - Dneska si ze sebe udělala anděla.
Ušklíbl jsem na ní a ona na mě taky. Moc dobře vím že v posteli není anděl.
Ch - Vypadám jak anděl mluvím jak anděl ale jsem ďábel v duši, a moc dobře to víš Tome.
Dala mi jemný polibek na tvář a kousla se do rtu..dneska si to budu zas chtít rozdat s ďáblem.
Celkem jsem si to tu i užíval, ale to asi bude tím že tady jsou holky.
Všiml jsem si jak se Ann drží u Georga, tady si asi někdo zaprcá a doufám že já taky.
Všiml jsem si jak Chlaudie sedí u stolu a na ostatní kouká. Asi fakt není moc na ty společenské věci, ale rozhodl jsem se jít k ní.
Došel jsem k jejímu stolu dal na stranu židli a sedl si k ní.T - Se nebavíš?
Ch - Víš že nejsem moc na tyhle akce...ale zas jsem si aspoň koupila tyhle šaty co se mi moc líbí.
T - Mě by se víc líbilo kdyby leželi u mně na pokoji na podlaze.Ušklíbl jsem se na ní a ona na mě taky. Zatím to vypadá dobře.
Ch - Jo? A co by se ti ještě líbilo aby leželo na podlaze?
T - Tak třeba tvoje spodní prádlo, a pak by se mi líbilo kdyby by si ležela v mé posteli nahá.Kousla se do spodního rtu a svůdně se na mně podívala.
Naše hra nezná meze, a je to znát.Ch - To by se mi líbilo taky, ale taky aby si tam byl i ty bez prádla.
T - Tak proč dnes večer nesplnit naše přání?Nachvilku se zamyslela ale zas se na mém tím svým úšklebkem podívala.
Ch - Démon umí plnit přání.
Dala mi jemný polibek na tvář a pak se napila svého šampaňského a šla za klukama.
Dohání mě k šílenství jako žádná jiná, a já jí taky .
Přišla za mnou Astrid, a koukala na mě zvláštně.T - To se tak tváříš blbě furt ?
As - Jen na tebe Tome, co máš s Chlaudii?
T - Nic.
As - Nejsem blbá jo? Jen nechci aby jí někdo ublížil. Víš že to neměla jednoduché v životě.
T- Já jí neublížím to se neboj...spíš bych si dával bacha na Denise.
As - Co tak hrozného udělal?
T - Tak poslouchej.Řekl jsem jí všechno co se stalo a co dělal. Nechápavě a nevěřícně se na mě dívala musí to znít šíleně.
Celé jsem jí to dořekl a ona se jen napila a snažila se pobrat všechny ty informace.As - To je hajzl...
T - Je.
As - Tak jí opatruj, a teď vás tu nechám osamotě jde zpátky.Astrid odešla a místo ní přišla Chlaudie..fakt je nádherná.
ČTEŠ
Tahle hra teprve začíná baby...
Storie d'amore,,hrála jsem na kytaru..chtěla jsem se vyrovnat s tou zradou..tahle bolí hodně. Snažím se ovládat abych zas nepoužila svojí kůži jako sešit. Abych si nevyřezala ty slova...z mělo hraní mě vyrušil můj strážný Anděl...Tom