21

272 14 1
                                    

Trénovala jsem na zítřejší vystoupení, prej mají přijéct pár lidí i z z vedlejší vesnice co jsem slyšela.
Trošku nervózní jsem, ale vždy mi pomůže když se dívám jen na kytaru nebo mám přizavřené oči.
Vyrušilo mě klepání na dveře, položila jsem kytaru a dveře se otevřeli a stála tam babi.

Ba - Chlaudie?
Ch - No?
Ba - Mohla bys prosím jéct nakoupit vajíčka,hladkou mouku a ještě pár věcí? Tady už mají zavřeno.

Povzdechla jsem si, ale radši to udělám jinak se pak hoooodně pohádáme.

Ch - Jo klidně, jen mi napiš seznam a dej mi tvojí kartu.
Ba - Dobře, děkuju.

Zavřela za sebou a odešla. Já na sebe hodila jen šortky a černé tílko.
Vzala si tašku dala do ní svoje věci a šla dolů, babi mi podala seznam co chce koupit a kartu.
Nasedla jsem do auta a jela do města, poslední dobou mám v hlavě jen Denise a Toma.
Oba mi uvízli v hlavě, s obou ma mi je dobře..ale přijde mi že s Denisem jsme si víc podobný.

Po nějaké chvilce jsem přijela k jednomu krámu. Vystoupila jsem vzala si věci a ten seznam.
Šla jsem si pro košík a šla jsem hledat ty věci co po mně chce.
Když jsem měla všechno v košíku tak jsem šla ke kase.
Z uličky se vynořil další košík a jal do něj narazila.

Ch - Dávejte bacha.

Za košíkem se objevil Tom, když mě viděl tak se ušklíbl.
Na něj se nedá zlobit když se na vás takhle koukne.

T - Taky tě rád vidím.
Ch - Ježiš zase ty.

Řekla jsem ironicky a usmála se na něj.

T - Co ty tu?
Ch - Ale babi mě poprosila ať sjedu do města něco nakoupit ty?
T - Koupil jsem něco domů a na pár flašek na zítřek.

Ušklíbl se na mě, a já na něj taky. Možná až přijdeme ke mě s klukama tak si asi něco dáme.
Oba jsme šli k pokladně a povídali jsme si, když jsme oba zaplatili tak mně Tom ještě šel doprovodit k autu a pomohl mi s nákupem. Fakt si myslí že jsem snad "žena v nesnázích"?.

Ch - Děkuju, a těším se na zítřek.
T - Já taky.
Ch- Jo Tome...víš bude tam i Denis, jen se podívat nebude u mně spát. Ale říkal mi že jste se dříve bavili ale že jste se pohádali...můžu vědět kvůli čemu?
T - Aha...no na tu chvilku ho přetrpíme s klukama. A proč jsme se pohádali ti řeknu jindy, už musím jít. Tak zítra pa.

Obejmul mě a šel pryč, moje zvědavost je větší ohledně toho co se mezi nima stalo. Zkusím se zeptat Georga třeba mi to řekne.

Zavřela jsem kufr a nastoupila do auta a jela domů.
Když jsem přijela domů vyndala jsem tašky a šla je odnést babi. Položila jsem je na stůl + její kartu.
Podívala jsem se kolik je hodin a je 20:30. Půjdu se jen osprchovat umyju si hlavu a půjdu brzo spát kvůli zítřku.
Šla jsem k sobě do patra, vyndala jsem myš z mrazáku a dala jí Nagini do terárka.
Pak jsem si vzala oblečení na spaní a šla do sprchy.
Osprchovala jsem se převlíkla do pyžama a vlasy jsem si dala do turbanu a šla si vyčistit zuby.
Doufám že si nás už někdo zítra všimne, nevynechali jsme nikdy žádnou zkoušku s holkama a ani příležitost mít tady vystoupení.
Vyčistila jsem si zuby, sundala turban z hlavy a vlasy jsem si dala do drdolu.
Zalezla jsem k sobě do pokoje, vzala jsem si laptop a pustila si nějakej film před spaním.
Když film skončil tak jsem uklidila laptop a šla spát.

Probudila jsem se v 8:30, takže krásnej čas. Stala jsem a šla si vzít svoje léky, hodil jsem je do sebe a vzala jsem si ke snídani jogurt a banán.
Vzala jsem si mobil, a měla jsem tam zprávu od Billa že přijedou ke mně v 10:00 se zbláznili ne?

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat