Psala jsem si s Denisem, je to fakt fajn kluk. Mohla bych s ním jít ven, dost si rozumíme.
Zítra ho ještě budu zaučovat a pak mám klid, no stala jsem od stolu a šla k Tomovi do pokoje se převléknout.
Přišla jsem k Tomovi do pokoje byl už převlečenej, a koukal do mobilu. Já si šla pro oblečení. Kdybych měla podprsenku tak se před ním převléknu ale nemám jí. A nechce se mi jít do koupelny. Prostě to udělám jednoduše, otočila jsem se k Tomovi zády a sundala jsem si tričko a rychle si nasadila podprsenku.T - Ses klidně mohla otočit čelem.
Ch - Tome, nejsem jako každá druhá holka co je z tebe mokrá.
T - Věř mi že to dokážu udělat.Točila jsem se čelem k Tomovi měla jsem spodní krajkované prádlo.
To Tomovi málem spadla čelist, vždycky mám něco v rukávu abych ho překvapila.Ch - Jsi si jistej?
Najednou se Tom zvedl a šel ke mně, rychle jsem si vzala tričko aby neviděl ty slova. Když jsem měla na sobě to tričko tak se zastavil a nadzvedl obočí.
Musí to vypadat divně.T - Copak? Ses začala stydět?
Ch - Ne...jen...to je jedno.Šel ke mně blíž a chytl mě za ruce. Zvedla jsem hlavu abych viděla jeho oči. Jsou tak krásné, prohlídla jsem si celej jeho obličej.
T - Mě můžeš říct cokoliv.
Ch - Tome...nejsem připravená to někomu říkat a dost blbě se to vysvětluje...
T - Ale kdyby ses cítila nejhůř..tak mi zavolej a hned přijedu.
Ch - Dobře.Jemně jsem se usmála na Toma a ten mě pohladil po tváři a usmál se taky.
Pustil moje ruce a šle si zpátky sednout do postele. Já si vzala na sebe kraťasi, a trošku se upravila.
Uklidila jsem si věci do batohu, v rohu jsem si všimla Tomovo kytary.Ch - Tome?
T - Ano?
Ch - Můžu zkusit tvojí kytaru?
T - Jasně.Šla jsem jeho kytaře a vzala jsem si jí a začala jsem hrát. Hrála jsem rette mich, Tom mě při tom celou dobu pozoroval. Když jsem dohrála tak jsem položila kytaru zas zpátky tam kde jsem jí vzala.
T - Fakt jsi dobrá.
Ch - Děkuju, s holkama budem mít vystoupení u nás na vesnici v hospodě 20.7. Tak jestli by jste chtěli přijít s klukama tak můžete. Teoreticky by jste pak mohli přespat u mně.
T - Dobře zapisuju si to.Usmál se na mě a já na něj taky, zvedl se z postele a šel ke mně. Chytl mě za boky a naklonil se ke mně. Chtěl mně políbit ale já uhla.
T - Copak?
Ch - Myslíš že to bude tak jednoduché?
T - Ta naše hra? Uvidíme.
Ch - Nezapomeň Anděli že já hraju proti pravidlům...a už musím jít.Odpojila jsem se od Toma a vzala si tašku a rozloučila se s ostatníma. Tom mě šel doprovodit k autu. Je jak pejsek pomálu.
Otevřela jsem dveře od auta, a sedla si do něj.T - Tak zas někdy, ďablice.
Ch - Určitě Anděli.Nastartovala jsem a jela domů.
Když jsem přijela domů šla jsem si dát sprchu, omotala jsem kolem pasu. Šla jsem do pokoje a všimla jsem si že tam mám zprávu od Denisa psal ,,Ahoj nechceš příští víkend zajít ven? ;),, pousmála jsem se nad tím.
Jenže to musím zrušit musím s holkama trénovat, ale můžu ho pozvat na to naše vystoupení. Pozvala jsem ho a on napsal že rád přijde.
Pousmála jsem se nad tím, položila jsem mobil a oblékla si oblečení na doma.
Zítra mám odpolední takže celej den v prdeli.
Šla jsem si vzít Nagini a dala si jí kolem krku a spolu jsme koukali na film.
Někomu může přijít že hadi jdou chladný atd atd, ale říkám vám že ona se mnou ráda mazlí atd.
Je úžasná!
ČTEŠ
Tahle hra teprve začíná baby...
Romance,,hrála jsem na kytaru..chtěla jsem se vyrovnat s tou zradou..tahle bolí hodně. Snažím se ovládat abych zas nepoužila svojí kůži jako sešit. Abych si nevyřezala ty slova...z mělo hraní mě vyrušil můj strážný Anděl...Tom