31

257 14 3
                                    

S Denisem jsme byli u té řeky, řekla jsem mu všechno a měl pro mně pochopení.
Seděli jsme spolu na zemi, a byla jsem hlavou opřená o jeho rameno. Denis si mě držel okolo pasu, je mi líp jak jsem mu všechno řekla.

Ch - Děkuju.
D - Neděkuj

Podívala jsem se na něj a on na mě taky, nevěřím že to je zlej člověk...zvedla jsem ruku a pohladila jsem ho po tváři. Pousmáli jsme se na sebe. Najednou se ke mně víc nakláněl..mám to udělat? Čert to vem...neváhala jsem a spojila jsem naše rty. Denis byl v šoku ale hned začal spolupracovat. Kousla jsem ho jemně do rtu..nejraději bych se klidně zakousla...ale nevím jestli by mu to nevadilo. Ucítila jsem jak jeho ruce byli přesunuté na moje boky.
Už nám docházel vzduch tak jsme oddělili naše rty. Pak jsme se na sebe jen dívali a prohlíželi si naše tváře.

D - Už budu muset domů...pohlídat sestru, ale odvezu tě to se neboj.

Věnovala jsem mu úsměv, oba jsme se zvedli a šli. Denis chytl mojí ruku a propletl naše prsty, došli jsme k autu. Sedli jsme dovnitř do auta, pustili písničky a jeli.
Celou cestu jsme si povídali o všem možném, přijeli jsme ke mně před vrata. Podívali jsme si na sebe obejmuli a dali si jemný polibek. Pak jsem vystoupila z auta a šla domů.

Když jsem byla u sebe tak jsem si začala kreslit, nakonec jsem nakreslila naše "logo"

Když jsem byla u sebe tak jsem si začala kreslit, nakonec jsem nakreslila naše "logo"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

( mě to zabralo 2 hodiny aby to bylo dokonalé)

Líbil se mi výsledek, tak jsem se rozhodla že založím novej profil na instagramu a profilovku jsem dala tuto.
Během pár minut tam naskočilo několik sledujících včetně kluků z Tokio Hotelu.
Podívala jsem se na hodiny kolik je, je 19:30. Nevím co mám dělat, napadlo mě si pustit nějakej film.
Šla jsem do obýváku sedla jsem si na gauč a pustila si horor. V klidu jsem koukala, ale všimla jsem si že mám nepřečtenou zprávu od Toma. Vzala jsem mobil a podívala jsem se co psal.

—-chat s Tomem—-
Tom -Ahoj, co jsi dělala s Denisem?
Já - Jen jsme se šli projít a pokecat.

—-konec chatu—-
Je mi jasný že nepodepíše hned, já mu neodepsala hodinu.
Furt mě žrala ta fotka co dal na story s tou borkou. Položila jsem mobil a koukala dál na film,  zítra se mi fakt nechce do práce...seru na to vezmu si dovolenou asi od Ledna jsem neměla dovolenou a měla bych si jí vybrat. Týden volna mi prospěje.
Vzala jsem mobil a napsala jsem mistrovi že si beru na týden dovolenou. Odepsal mi hned a je s tím v pohodě.
Denisa jsem taky informovala aby věděl že jsem v pohodě jen že mě se tam nechce.
Napsala jsem holkám že mám dovolenou tak můžem něco podniknout.
Třeba napíšu nové songy, uvidíme ale co budu dělat teď?
Napadlo mě napsat Billovi zda se nechce stavit, vzala jsem mobil a napsala mu. Bill mi odepsal hned že klidně přijede.
Zvedla jsem se z gauče a poklidila jsem tu aby to tu nějak vypadalo. Já na sebe hodila mezitím šortky co končili u kolenou a šedé tílko. Vlasy jsem si nechala v drdolu. Když jsem se trošku upravovala tak mi volal Bill že tu je, šla jsem k vrátkům a otevřela je. Bill hned vystoupil z auta a šel mě obejmout, jeho vlasy byli sepnuté v gumičce. Celkem mu to i slušelo a připomínal mi takhle Toma když si ty svoje malé dredy kole 13-14 let dával do culíku. A neměl žádné šátky a ani kšiltovky.

 A neměl žádné šátky a ani kšiltovky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



B - Ahoj
Ch - Ahoj.

Šli jsme do domů a zas si ho babi prohlížela pohledem. Je horší než dítě, s Billem jsme šli ke mně. Sedli jsme si na gauč a povídali si...mám se ho zeptat na tu holku?

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat