76

255 19 0
                                    

Líbali jsme se s Tomem, kousla jsem Toma trošku silně do rtu.
Tom zavrčel a usmál se, pak mě na zpátky taky silněji kousl.
Bylo to strašně příjemné, Tom se pomálu na mě lehal a já svoje ruce měla na jeho tvářích.
Tom mně držel za boky ale, jednou ruku dával níž.
Až se dostal k mojim kalhotům, pomálu mi je rozepínal.
Nechala jsem ho aby si se mnou dělal co chtěl, jsem celá jeho.
Rozepnul mi kalhoty a pomálu dával svojí ruku pod moje kalhoty, jen mně dráždil přes kalhotky.
V břiše jsem měla milion motýlků a prolétla mnou neskutečná energie.
Odpojili jsme naše rty aby jsme se nadechli, podívali jsme si do očí.
A usmáli se na sebe, palcem jsem ho pohladila po tváři.

T - Teď tě dovedu k šílenství.
Ch - Předveď se Anděli.

Přitáhla jsem si Toma do polibku a Tom svojí ruku dal pod moje kalhotky.
Otřásla jsem se, Tom mně hned začal "masírovat" na klitorisu.
Zalapala jsem po dechu, Tom opustil moje rty a začal mě vášnivě líbat na krku.
Musela jsem se rukama chytnout za deku abych ze sebou nekroutila. Sténala jsem, tohle...tohle nejde popsat.
Pak Tom do mně dal dva prsty a začal s nima pohybovat ve mně.
A palcem mě furt dráždil u klitorisu.
Lapala jsem po dechu, Tom měl pravdu..dohání mě k šílenství.
Ucítila jsem jak se Tom přisál na můj krk, který jemně kousl.
Neskutečná euforie to pro mně byla.
Víc jsem sténala, a Tom víc přidal na tempu v prstech.
Párkrát s nima ještě pohyboval a já ucítila neskutečný orgasmus.
Celá jsem se klepala a popadala dech.
Tom vyndal svojí ruku z mích kalhotek a pohladil mě po tváři.

T - Já ti říkal že tě přivedu k šílenství a zároveň ti přinesu ráj.
Ch - Ale ty jsi můj ráj Tome.

Tom se na mně usmál a ukázal u toho svoje krásně bílé zuby.
A já mu úsměv oplatila.

T - Taky jsi můj ráj který je jen můj a nikomu tě nedám.

S Tomem jsme jsme zas spojili naše rty.
——skipe time—-

Dneska je den D, dneska máme s holkama náš první koncert. V Berlíně mimochodem. Je plná aréna, s holkama jsme to nečekali.
Teď jsme v backu a s holkama se upravujeme, líčení mám hotové

Teď jsme v backu a s holkama se upravujeme, líčení mám hotové

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A teď jsem si upravovala oblečení.

  A teď jsem si upravovala oblečení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Vlasy jsem si učesala. S holkama jsme byli nervózní ale zas jsme poctivě trénovali tak by to mělo být v pohodě.
Máme ještě půl hodiny.
S holkama jsme se chystali a zrovna přišli kluci za námi a ze Samuelem.
A všichni drželi 4 růže

Gu - Něco jsme vám přinesli, je to maličkost sice, ale všichni vám chceme dát jedné z vás jednu kytku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Gu - Něco jsme vám přinesli, je to maličkost sice, ale všichni vám chceme dát jedné z vás jednu kytku.

As- To je milé kluci.

Kluci se na nás usmáli a my jim úsměv oplatili.
Od každého jsme dostali jednu růži, jejich přítomnost nás trošku uklidnila nebudu lhát.
Krátil se nám čas a my už měli jít na podium, kluci nám popřáli hodně štěstí a my se s nima obejmuli.

Ch - Tak holky...je to tu.
P - Zvládneme to jsme Suicide Angels.

Všechny jsme se nadechli a šli na podium, hned jak nás fanoušci viděli začali šílet. Měli tam cedule kde napsali že nás milují atd.
Všechny jsme šli na svoje místa a Patricie k mikrofonu.

P - Tak co Berlíne? Jsi připravenej na Suicide Angels?!

Všichni začali ječet, bylo to kouzelné museli jsme se s holkama usmívat.
Patricie na nás kývla že můžem a my začali.
Začala jsem hrát na kytaru jako nikdy předtím hráli jsme naší písničku Feel z našeho alba.
Fanoušci byli nadšený když jsme začali hrát.


Je po koncertě a teď nás čeká setkání s lidma co si koupili VIP lístek. Jsou tu i s náma kluci. Furt nám říkali že jsme byli neskutečné jak jsme hráli.
A bylo to něco neskutečného to ano.
Tom ze mně nemohl zpustit oči když jsem hrála díval se na mě celou dobu a usmíval se. Teď teda na mě kouká taky furt a usmívá se u toho...miluju ho. Miluju ho celím svým srdcem.

Čeká nás poslední člověk co si koupil VIP. A už se teda těším až to bude za námi jsem unavená ale musím si zvykat.
Seděli jsme v klidu a čekali, otevřeli se dveře a v nich se objevil DENIS?!
To si dělá prdel?
Všichni jsme tam na něj zírali jako péra z gauče, měla jsem vztek když jsem ho spatřila.

Ch - Co chceš?
D - Ahoj...přišel jsem se ti omluvit..chtěl jsem si tě omluvit v práci ale ty si dala výpověď. A všude sis mě zablokovala. Ale když jsem zjistil že budete mít koncert tak jsem si musel koupit lístky a vidět tě.

To nemyslí vážně ne? Co si myslí o sobě jako? Tak blbá nejsem abych mu na to skočila.

Ch - Tvojí omluvu nepřijímám, skončil si u mě. Jsi jen sfetovaná hlava...a je mi líto že si tak blbej..blbej na to aby ses sám zabil. A teď jdi.

Všichni na mě koukali, co jsem to právě řekla. Jo byla jsem taky ze sebe mírně překvapená ale jsem upřímná.
Denis tam jen stál a koukal jako by mu uletěli včely.
Pak se otočil a odešel a zavřel dveře, byla jsem plná hněvu. Radši jsem se zvedla a odešla na záchody.
Opřela jsem se o umyvadlo a počítala do 10. Uslyšela jsem jak se otevírají dveře, otočila jsem se a tam jsem viděla Toma který se na mě ustaraně díval.

Ch - Jsem v pohodě.

Usmála jsem se na Toma který za mnou šel, a silně mě obejmul.
V tu chvíli ze mně všechno odpadlo, jakoby bylo všechno pryč. Jakoby všechny starosti zmizely.

Ch - Miluju tě Tome..

Podívali jsme se na sebe, a já jednou rukou pohladila ho po tváři a usmáli jsme se na sebe.

T - Taky tě miluju.

Naklonili jsme se k sobě a spojili naše rty, jenže nás vyrušil potlesk?
Odtrhli jsme se od sebe a podívali se ke dveřím kde stáli úplně všichni s úsměvy na tváři.

Ch - Co jste všechno slyšeli a viděli?
B - No jak jste si vyznali city a jak jste si chtěli dat francouzáka.

V tu ránu jsem se začala červenat, cítím se tak trapně.

An - Tak to spolu zkuste! Máte se rádi a jste pro sebe dělaný.

Koukli jsme se na sebe s Tomem a chvilku mlčeli.

T - Tak co myslíš?
Ch - Jo měli by jsme to spolu zkusit.

Tomovi se na tváři vykouzlil obrovský úsměv a hned mě políbil a já začala spolupracovat.

Anděl nemůže být bez Démona a Démon bez Anděla.

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat