Tom se na mě nechápavě podíval a já rukou přejela po jeho penisu který byl na půl pozoru ale po mém doteku zas stál.
Tom pochopil co mám v plánu, zalezla jsem pod peřinu a začala mu dělat dobře pusou.
Začal celkem nahlas vzdychat, začala jsem zrychlovat a on zrychleně dýchal.
Jednou rukou si omotal moje vlasy okolo své ruky.
A občas mě za ně zatáhl, po chvilce se mi udělal Tom do pusy a já to spolykala.
Vylezla jsem z pod peřiny, a podívala jsem se na Toma který těžce dychál a s úsměvem se na mně podíval.
A já si lehla na jeho hruď a koukala na něj, Tom mně pohladil po tváři a pak se ke mě naklonil a políbil.T - Se mě nemůžeš nabažit?
Ch - Nemůžu.Ušklíbla jsem se na něj a on na mě taky. Slezla jsem z Toma a šla jsem si vzít prášek po a vzala si ho.
Tom mě poprosil ať mu podám trenky ze skříně.
Šla jsem ke skříni a vyndala jsem nějaké rondom trenky pro Toma a pak jsem jsem si "půjčila" Tomovo trenky Calin klein a vzala si jedno jeho černé tričko.
Tom se ušklíbl tomu že jsem si vzala jeho spodní prádlo.T - Vážně sis vzala moje oblečení?
Ch - Jo, máš problém?
T - Ne, je to sexy.Ušklíbl se na mě, a vzal si mně k sobě. Dal mi pusu na čelo, a šli jsme už konečně spát.
Probudila jsem se v 9:27 v Tomově objetí, opatrně jsem se z jeho objetí a šla si vzít svoje léky.
A šla jsem do kuchyně kde jsem se rozhodla udělat lívance ke snídani.
Vyndala jsem všechny suroviny a začala jsem vařit.
Ucítila jsem jak mě někdo obejmul ze zádu, ale nebyl to Tom ale Bill.B - Nechceš tu častěji spát? Aby jsme snídani.
Ch - Si jí neumíte uvařit?
B - Umíme ale nevoní to tak skvěle.
Ch - Tak můžem se domluvit.
B - Jen budeš spát u mě v pokoji abych neslyšel Tomo sténání když mu asi děláš dobře.Jak to řekl tak jsem zrudla, teď otázka slyšel i mně?
No než jsem se stihla zeptat jestli ještě něco slyšel tak mi skočil do toho.B - Nevím jestli vy dva píchali protože jsem vás neslyšel..no spíš tebe ale jen Toma. Ale na to jsem si zvykl, ale aby tak sténal? To musela být dobrá kuřba.
Jak to dořekl začala jsem se tlemit jak prase že jsem se posadila na zem a brečela smíchy.
A Bill se tomu tlemil tak, po chvilce jsme se uklidnili a pak jsem pokračovala ve vaření.B - Jak to bude s váma? Jiskří to mezi váma jako dost.
Ch - No víš...já něco cítím k němu..ale i k Denisovi. A navíc pochybuju že Tom ke mně něco cítí víc.
B - Je pravda co ho podvedla jeho ex tak vztah nechce, ale podle mě by s tebou udělal výjimku.
Ch - Uvidíme jak to dopadne.
B - No asi ti nemusím říkat co si myslím o tom Denisovi, ale jak koliv se rozhodneš tak tě budu mít rád.Usmála jsem se na Billa a obejmula ho silně, a on mě taky.
Ch - No mám už hotové jídlo, tak si vem jídlo a já jdu vzbudit Toma.
B - Dobře, no po jídle jdu teda ke kadeřnici tak se pak nelekni že tu nejsem.
Ch - Dobře, jo a Bille?
B - Ano?
Ch - Můžu si půjčit pak nějaké oblečení? Mám jen ty šaty.
B - Určitě můžeš.Usmál se na mě a já mu úsměv oplatila, šla jsem k Tomovi do pokoje. Vešla jsem k němu do pokoje a začala jo budit. Zatřásla jsem s ním ale on jen zavrčel. Tak jsem mu sebrala deku a ten se na mě ospale podíval.
T - Co je?
Ch - No dobré ráno, máš dole snídani.
T - Co je ke snídani?
Ch - Lívance.Šla jsem k Tomovi a pohladila jo po tváři, chtěla jsem odejít ale chytl mě za ruku přitáhl k sobě a já na něm seděla obkročmo.
T - No asi mám chuť na tebe po ránu.
Připomínám že je skupina na ig kde jsou informace ohledně příběhů🫶🏻 kdo bude chtít se přidat tak napište váš ig. A děkuju za vaší podporu děkuju vám❤️🩹
ČTEŠ
Tahle hra teprve začíná baby...
Romance,,hrála jsem na kytaru..chtěla jsem se vyrovnat s tou zradou..tahle bolí hodně. Snažím se ovládat abych zas nepoužila svojí kůži jako sešit. Abych si nevyřezala ty slova...z mělo hraní mě vyrušil můj strážný Anděl...Tom