46

257 10 2
                                    

Chlaudii pohled
T- Hned takhle po ránu máš rejpavou?
Ch - Já jí mám furt Tome.

Ušklíbla jsem se na něj a on protočil oči, ve dveřích se objevil Georg který držel Jacoba a šel jo posadit na židli aby se mohl nasnídat.
Podala jsem mu talíř s lívanci a jablečný džus, chtěla jsem si sednout ale volalo mi neznáme číslo. Vzala jsem mobil a zvedla to.

Ch - Chlaudie Sackner.
X - Dobrý den, jmenuju se Mario Fischer jsem hudební producent a manažer. Slyšel jsem vaše album skupiny Suicide Angels. A chtěl bych se zeptat zda nehledáte manažera?

Byla jsem v šoku, štípla jsem se do ruky jestli se mi to nezdá. A ne! Ale otázka, kde vzal moje číslo?

Ch - No hledáme, řeknu to holkám a mužem se domluvit ohledně smlouvy. Ale mám otázku, kde jste vzal moje číslo?
Má- Tak to rád slyším! No to je moje tajemství ale nebylo to jednoduché. Až se s kamarádkami domluvíte tak mi zavolejte, už se o vás mluví a brzo budete mír nabídky na nějaké to interwiů (sorry jestli to píšu blbě)
Ch - Hned jim zavolám a pak vám.
Má - Dobře tak se mějte ahoj.
Ch - nashledanou.

Položila jsem mobil a opřela jsem se o linku a koukala do blba. Ono to fakt vychází..to co jsme s holkama budovali.

Gu - Kdo to byl?

Posadila jsem se na linku a řekla to klukům ty mi to hned přáli. Že je to úžasný!
Hned co jsme se uklidnili jsem vzala mobil a napsala to holkám.
Šíleli! A chtějí zítra podepsat tu smlouvu, naštěstí mám ranní tak to půjde. Domluvila jsem se s Mariem a zítra ve 16:00 máme bejt v jeho kanceláři, pošle mi adresu.
Jacob se nasnídal a šel dolů za mámou, dneska jedou do zoo.
Já vlastně dneska jdu na jídlo s Denisem málem jsem na to zapomněla.

B - No my zachvilku budem muset jít taky, musíme nahrát pár písniček na to naše nové album.
Ge - Tak já si zabalím věci a asi pojedem, máme toho hodně ještě.

Kluci souhlasili, dojedli snídani a pomohli mi s nádobím a pak si šli zabalit já šla teda do pokoje a se mnou Tom který se převlékl a koukal na mě.

T - Ohledně té Kate-
Ch - Tome, nechodíme spolu jen jsme se jen jednou spolu vyspali. Jen mi to prostě přišlo pokrytecký od tebe nebudem se o tom bavit jo?

Tohle téma fakt nechci probírat, trošku mě to i bolí se o tom bavit. Tom vzdychl a vzal si věci ale ještě šel ke mně a dal mi pusu na tvář. Pak jsem je šla doprovodit k autu s Jacobem.
Rozloučila jsem se s nima a Jacob se s nima chtěl obejmout tak ho obejmuli bylo to celkem roztomilé.
Následně odjeli a já s Jacobem jsme šli dovnitř, on se šel chystat do zoo a já napsala Denisovi v kolik pro mě přijede. Prý v 13:00 podívala jsem se na hodiny kolik je. Je 11:05 můžu se začít chystat. Šla jsem si dát rychlou sprchu, umyla jsem si vlasy atd. Pak jsem si je vyfénovala a šla si vzít nějaký fit

 Pak jsem si je vyfénovala a šla si vzít nějaký fit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 

Zvolila jsem tohle a následně jsem se začala líčit mám už jen hodinu.

Udělala jsem menší úpravy, česala jsem si vlasy a zrovna mi zavolal Denis že tu je

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Udělala jsem menší úpravy, česala jsem si vlasy a zrovna mi zavolal Denis že tu je.
Popadla jsem věci a šla za ním, vyšla jsem před vraty kde čekal v autě. Nasedla jsem do auta a obejmuli jsme se a od Denise jsem dostal jemný polibek na tvář.
Pousmála jsem se nad tím, nakonec jsme vyjeli a jeli.
Řekla jsem mu o tom Máriovi, stejně jako kluci nám to holkám přál.
Celá cesta byla s Denisem fakt super atmosféře, celkově s ním mi je dobře..a asi mám k němu slabost. Přijde mi že jsme si prožili něco podobného.
Asi...asi ho mám víc než ráda...

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat