15

284 15 0
                                    

Byli jsme v klubu Tancovali jsme s holkama. Všimla jsem si jak Anastázie se líbá s Georgem, se nezdá holka.
Tancovali jsme všichni celkem dlouho, nakonec jsme se všichni vydali na čerství vzduch. Vyšli jsme ven a všichni si hned zapálili, měla jsem hroznou chuť si taky vzít ale musím mile silnou vůli. Povídala jsem si s Billem, ale všimla jsem si že okolo jde jeden kluk s kterým jsem se vykousla a on se do mě hrozně zamiloval a já jo ignorovala když mi vypisoval.

Ch - Kurva..Bille schovej mě.

Hned jsem se schovala za Billa a doufala že si mně nevšimne.

B - Co děláš?
Ch - Tam jde jeden kluk s kterým jsem se vykousla a on se do mě hrozně zakoukal a já ho ignorovala.
B - Bože.

Modlila jsem se aby nešel okolo nás...ale já mám smůlu. Šel okolo mě a Billa a on si mně všiml...kurva.
Ale teď se mi vybavilo jak se jmenuje...asi Robin.

R - Chlaudie?
Ch - Jeee...ahoj.

Cítila jsem se strašně trapně, hodně jsem se mu vyhýbala.

R - Proč jsi mi neodepisovala? Jak jsme se vykousli tak ses na mě vykašlala...aspoň jednu zprávu si mohla napsat.

Ježiš on se snaží hrát na city. Aspoň to na mně nezabírá naštěstí.

Ch - Hele Robine...bylo to jen vykousnutí jestli to pro tebe něco znamenalo tvůj problém. Pro mně to nic neznamenalo, byl to ten malinkatý úlet.

Všichni nás pozorovali, pro holky to nebylo nic nového taková situace.
Pro kluky ano, sledovali to jako film.

R - ...jsi bezcitná víš to?
Ch - Fakt? Tak to děkuju že si to myslíš.

Usmála jsem se na něj, abych ho víc vytočila.

R - Ty jsi fakt kráva.
Ch - Fakt? Tak kde mám rohy a kopyta?

Protočil očima a odešel, já se uchechtla. Všichni dokouřili a šli jsme zpátky, do klubu
Já si sedla k baru a objednala jsem si panáka vodky a Colu. Kopla jsem do sebe panáka a seděla u baru. Najednou jsem ucítila něčí ruku na mém rameni. Chtěla jsem se otočit a natáhnout mu ale při mém překvapení to byl Denis.

D - Ahoj, co ty tu?
Ch - Ahoj, no jsem tu s přáteli.
D - Můžu si přisednout?
Ch - Určitě.

Usmála jsem se na něj a on na mě taky, povídali jsme si a hodně nasmáli. Fakt si rozumíme a to mně celkem překvapuje. Nechápu jak ho jeho ex mohla opustit, je to strašně milej kluk.

T - Čau Denisi..co tu chceš.

Za Denisem se objevil Tom, a netvářil se moc příjemně. Hlavně odkud ho zná?

D - Čau Tome..povídám si tu s kamarádkou Chlaudii.
T - hm hezký,nemusíš nás představovat je tu se mnou. A měl bys odejít.
D - Ty jsi furt stejnej..no nechám vás tu teda. Tak se uvidíme v práci Chlaudie ahoj.
Ch - Ahoj.

Odešel a já se podívala nechápavě na Denise. Co to mělo znamenat?
Chtěla jsem se zeptat co to mělo znamenat, jenže on mě chytl za ruku a někam mě vedl. Sakra co to má všechno znamenat?
Zavedl nás k nějakým dveřím které hned otevřel a šli jsme tam oba. Byl to nějakej kumbál.

Ch - Můžeš mi sakra říct co to všechno do háje má znamenat?!
T - S Denisem se nebav, byl to feťák. Strašnej debil to je holku si namotá. Aby mu dělala oporu a pak jí zničí a odkopne. S ním si nic nezačínej.
Ch - Bože můj Tome, je to můj kolega a náhodou si s ním rozumím. Nejsem malá aby si mi říkal s kým se mám bavit a s kým ne.
T - Jen nechci aby ti ublížil kurva.
Ch - A co když se to nestane hm? Co když se pleteš?
T - On to udělá, už viděl kolikrát to dělal. A fakt nechci aby si  dopadla jak ty holky.

Už jsme tam na sebe pomálu křičeli, oba jsme dost výbušný a náladový takže dokonalá dvojice.

Ch - Víš co radši si ho vyhoň nebo ať tě nějaká holka blafne. Jsi neskutečně nepříjemnej, až se uděláš a budeš normální tak za mnou přijď.
T - Tak to máš asi smůlu dneska nemám zájem o nikoho.

Zkřížil si ruce na prsou a skenoval mě pohledem.
On je tak na pěst! Fakt ať jde za nějakou nebo jal nevím. Já to s ním pak nezvládnu na pokoji!

Ch - No super.

Chtěla jsem se otočit a jít ale Tom mně chytl za ruku a přitáhl si mě k sobě. A chytl za boky.

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat