Tomův pohled
Jsme s klukama u nás ve studiu a vymýšlíme nové texty...upřímně nám to nejde teď poslední dobou. S Georgem jsme si drnkali na struny s nadějí že nás něco napadne. Už jsem něco měl ale z mé myšlenky mě vyrušilo klepání. Kdo to může bejt?B - A už je tady.
T - A kdo sakra?
B - Ale jedna moje kamarádka..Kate. Dlouho jsem se s ní neviděl a ona přijel zas zpátky do Berlína.Bill šel ke dveřím a otevřel je, stála tam štíhlá holka s blond vlasy co jí končili u lopatek. Měla oříškově hnědé oči, plné růžové rty. Byla fakt pěkná..nechal bych si říct.
S Billem se hned obejmuli a pak nás všechny představil. Všiml jsem si že ze mně nezpustila pohled.
A usmála se na mě a já jí úsměv vrátil.
Nakonec jsme si všichni povídali, jen Kate si se mnou chtěla udělat fotku. Neodmítl jsem, a celkem ta fotka je pěkná. Taky jí dám na story, dal jsem to na story a během pár vteřin už to vidělo několik lidí. Včetně Chlaudie..co asi dělá? Je v pohodě?K - Tome?
T - Hm?
K - Nechtěl bys zajít ven? Nebo jít do klubu? Jen my dva.Proč ne? Je to fakt KUS! Ale ne tolik jak Chlaudie...co? Proč furt na tu holku myslím? Jo mám jí rád, to nezapírám. Ale...s ní mi je dobře nějak.
Radši na to nebudu myslet, ale na co budu myslet aby jí Denis nenamotal. Až přijdu domů tak jí napíšu.T - Jo můžem klidně dneska.
K - Tak to bude fajn.
T - Večer tě vyzvednu.Na to mi nic neřekla, jen se usmála a šla za Billem.
Vzal jsem si mobil a koukl jsem na ig, Chlaudie něco přidala na story. Otevřel jsem ho..byla to fotka nějaké krajiny...ale s kým tam byla..hádejte...ano ten sráč Denis.
Já jí snad přerazím, položil jsem mobil a přemýšlel jsem jestli jí taky ublíží jako těm ostatním...kurva Tome je to jasný že to udělá. Takže urtčitě dostane přes hubu.
Už jsem se nedokázal soustředit, uklidil jsem kytaru a rozloučil jsem se klukama a s Kate se uvidím večer.Chlaudii pohled
Než přijel Denis vzala jsem si na sebe tepláky a tílko. Všechno v černé barvě, líčit se nehodlám
Vlasy jsem si jen očesala a dala jsem si je do drdolu. Měla jsem ještě chvilku čas, tak jsem si otevřela ig a všimla jsem si že Tom dal něco na story. Podívala jsem se, na jeho story měl tam fotku s nějakou blonckou. Probudil se ve mně pocit žárlivosti, hlavně ta holka na mě působí jako...mrcha. Mám na to oko, s holkama už poznáme.
Bylo mi to o líto...ok kdyby to jen přesdílel ale tohle sám dal na story.
A upřímně? Moc radost mi to neudělalo.
Přišla mi zprava od Denise že tu je, zvala jsem si doklady klíče a mobil a rychle jsem vyrazila.
Rychle jsem naskočila k němu do auta kde jsem ho obejmula dost silně.D - Neboj..bude to dobrý, jsem tu.
Nezmohla jsem se ani na slovo, pustil mě z jeho objetí a nastartoval auto a jeli jsme někam. Bylo mi jedno kam.
D - Ukážu ti jedno hezké místo.
Jen jsem kývla hlavou na souhlas, pak Denis pustil písničky a pustil Peepa.
Po chvilce jsme dojeli k nějaké louce která byla u lesa. Vystoupili jsme a šli, Denis šel vedle mě..chytl mě za ruku a vedl nás přes lesní cestu.Ch - Kam to jdeme?
D - Uvidíš.Usmál se na mně a já mu oplatila menší úsměv. Asi po 20 minutách jsme došli k řece kde byli dvě labutě. To ticho..bylo krásné, Denis mi podal pečivo co měl u sebe.
D - Dej si to do ruky a ony k tobě přijdou, jsou krotké a já je ti krmím z ruky běžně.
Udělala jsem jak řekl, a fakt ke mě přišli. Tohle mi zvedlo náladu jak prase. Když nám došlo jídlo tak zas se vrátili k vodě, je to tu krásné že jsem si to musela vyfotit a dát na ig story.
ČTEŠ
Tahle hra teprve začíná baby...
Romance,,hrála jsem na kytaru..chtěla jsem se vyrovnat s tou zradou..tahle bolí hodně. Snažím se ovládat abych zas nepoužila svojí kůži jako sešit. Abych si nevyřezala ty slova...z mělo hraní mě vyrušil můj strážný Anděl...Tom