68

234 12 1
                                    

Chlaudie si sedla na gauč a já nám přinesl jídlo co jsem koupil.
Chlaudie pustila televizi a pustila tam Simpsonovi.
Občas jsme se pustili do jídla, nevím jak to ta holka dělá ale je mi s ní dobře. Že bych jí miloval? A ona mě?
Když jsme oba dojedli tak se Chlaudie položila o moje tělo a já si jí držel u sebe a měl jí celou pro sebe.

T. - Brouku he-
Ch - Mi budeš říkat přezdívkami?
T - Neskákej mi do věty, a budu a taky jsem ti koupil pilulky.

Podívala se na mě s nadzvednutým obočím a u toho se ušklíbla.

Ch - Od kdy je tak anděl nadrženej?
T - S tebou budu vždycky.
Ch - Tak to aby si mě nenakazil.
T - Nakazím.

Přilepil jsem si jí na její rty, a začala spolupracovat.
Položil jsem se na ní a cítil jsem její ruce na svém obličeji.
A já měl své ruce na jejím boku, cítil jsem jí teplo.
Každý její kousek těla mně víc nadrženým, kousla mně silně do rtu a já se musel usmát.
Náš polibek jsme prohloubili, začal jsem své ruce dávat pod její tričko. Prozkoumával jsem její tělo které bylo pro mně jako zakázané ovoce kterého jsem chtěl víc a víc.
Umožňuje mi prožívat ráj.
Začal jsem jí sundavat tričko což nás donutilo přerušit naše líbání.
Sundal jsem jí tričko a ona mě taky, koukali jsme si do očí, dýchali jsme si do tváří.
Cítil jsem její studený dech.

Ch - s tebou mám pocit že vím co je ráj.
T - Ty jsi můj ráj.
Ch - Tvoje.

Přilepils se mi na rty, a začala mě intenzivněji líbat.
Měl jsem v hlavě její slovo...tvoje. Jak to myslela? Stejně jak já?
Z mého myšlení mě přerušilo jak jsem cítil Chlaudii ruce jak rozepínají moje kalhoty. Abych nebyl pozádu tak jsem jí také sundaval oblečení, měli jsme na sobě jen spodní prádlo. Svoje rty jsem přesunul na její jemný krk který jsem začal líbat.
Zrychleně dýchala a potichu vzdychala, své rty jsem přesunul k její klíční kosti kde jsem se přisál a začal jí tam dělat cucák.
Občas jsem se silně zakousl což jí do donutilo zalapat po dechu.
Jedna moje ruka byla na vnitřní straně její ho stehna, a pomálu šla nahoru. Byl jsem kousek od jejího rozkroku ale zastavila mě. Nechápavě jsem se na ní podíval.

Ch - Tady nemáme moc místa brouku, co takhle jít ke mně do pokoje?

Ušklíbla se na mě a já na ní taky, zvedl jsem se ale ona chtěla taky. Jenže jsem jí rychle zvedl a nesl jí v náruči.
Došli jsme k jejímu pokoji, položil jsem jí na postel a šel ještě zavřít dveře. Podíval jsem se na ní a naše oči se zas potkali, v jejich šedomodro očích s nádechem fialové jsem viděl oheň. Oheň co mně naplňuje šel jsem k ní a naklonil se k ní, chvilku jsme se na sebe jen dívali ale pak jsme zas spojili naše rty.
Moje ruka se zas vrátila kde byla předtím, vím co jí moje doteky dokážou způsobit..

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat