V klidu jsme relaxovali a pili u bazénu, ale to ležení mě začalo nudit tak jsem se zvedla a skočila do vody.
B - Ty jsi celkem vodní tvor co?
Ch - No spíš jsem specifickej tvor Bille.Zazubila jsem se na Billa a on na mě, Gustav a Georg skočil za mnou do body a Samuel pak taky.
Napadlo nás hrát kouhotí zápasy, vylezla jsem Gustavovi na ramena a Samuel na Georga. A začali jsme se prát, kluci a holky se na nás dívali.
Naše síly byli vyrovnané, ale podařilo se mi Samuela porazit.
Najednou začalo silně foukat a zatáhlo se, než jsme vylezli z vody začalo pršet. Rychle jsme vylezli z vody a běželi do domu.
Nakonec jsme se všichni šli převléknout, já šla k Tomovi do pokoje a on za mnou. Ale rovnou mi půjčil fén abych si rychle usušila vlasy. Poděkovala jsem mu a začala si je nejdřív fénovat.
Po chvilce byli suché a já se šla převléknout do koupelny a převlíkla se do tohodle.Na líčení už stejně kašlu tak to je jedno, mokré plavky jsem dala na topení a šla jsem dolů kde už byli všichni a čekali na mně. Chtějí hrát flašku.
Ale ještě jsem šla do lednice si vzít jedno pivo a pak jsem si k nim sedla.
Seděli jsme v kruhu a první kdo točil byla Patricie a padlo to na Georga.P - Pravda nebo úkol?
Ge - Úkol.
P - No dobře, tak na začátek z lehká. Den pusu Ann.Georg se usmál na Ann a ta na něj taky, nakonec si dali krátkou pusu. Ale oba se culili jak blbečci.
Pak točil Georg a padlo to na mně.Ge - Tak?
Ch - Pravda.
Ge - Kolik si měla kluků?
Ch - Dva.
Ge - tak to si mě překvapila.
B - No mě taky.
Ch - No jo no.Hráli jsme tak půl hodiny, točil Bill a padlo to na Toma.
B - Tak Tome ?
T - Úkol.Bill se koukl na mě a na Toma, a hned mi bylo jasný co ho napadlo.
B - Jdi na 20 minut s Chlaudií do koupelny.
T - Jak je libo.Tom se zvedl a šel ke mně a podal mi ruku. Jal jí však odmítla. Nakonec jsme šli do koupelny a Tom za námi zamknul.
Ch - Tak co teď tady budem dělat těch 20 minut?
T - Já bych věděl.Během chvilky se Tom objevil na proti mě a držel si mě za boky.
Jal svoje ruce omotala kolem jeho krku, jen jsme se tam na sebe dívali.Ch - Takže Anděl chce polibek od Démona?
T - Ano.Už se ke mně nakláněl ale já uhla. Vážně si myslí že to bude tak jednoduché? Že si s ním nepohraju?
Tom se na mě díval nechápavě.Ch - Jenže to tak jednoduché nebude.
T - Hele hele hele...víš přece jak to funguje když se při flašce zavře pár někam na 20 minut ne? Aspoň pusa má být tak nepeskuj.Naklonila jsem se k jeho uchu a pošeptala mu do něj.
Ch -Baví mě ta naše hra.
To mě Tom chytl pod krkem, a díval se mi do oči jen chvilku. Pak neváhal a spojil naše rty, a já začala spolupracovat.
Ruku co měl na mém krku přesunul na moje boky, a víc si mě k sobě přitáhl. Nachvilku jsme oddělili naše rty aby jsme se nadechli ale následně jsme je zas spojili.
Ucítila jsem jak svoje ruce dává na můj zadek za který mě silně chytl.
Ty jeho rty...jsou příjemné, sladké, lahodné...prostě dokonalé a jeho piercing mě příjemně studí.B - Už jste tam 20 minut můžete ven!
Uslyšeli jsme klepání na dveře od Billa, odtrhli jsme se od sebe a jen jsme se na sebe kouli.
T - Tohle nebylo naposledy.
Ch -Ale vždycky to nebude tak jednoduché.Pustila jsem Toma a on mě, a odemkla jsem koupelnu a vrátili jsme za ostatníma. Chvilku jsme hráli a pak jsme jen pili, jedli a tancovali.
ČTEŠ
Tahle hra teprve začíná baby...
Romance,,hrála jsem na kytaru..chtěla jsem se vyrovnat s tou zradou..tahle bolí hodně. Snažím se ovládat abych zas nepoužila svojí kůži jako sešit. Abych si nevyřezala ty slova...z mělo hraní mě vyrušil můj strážný Anděl...Tom