75

230 16 0
                                    

Seděli jsme s Toman na louce u sebe a mlčeli, jen jsme si užívali přítomnost toho druhého.
Rex si lehl k Tomovi a odpočíval, mohla bych tu být furt.

Ch - Je tu krásně.
T - Mně je jedno kde jsem hlavně aby jsi tam byla ty.
Ch - Od kdy jsi takový romantik?

Ušklíbla jsem se na Toma a ten jen protočil oči a svojí ruku položil na mojí tvář kterou přitáhl k sobě a spojil naše rty a začal je líbat. A já začala spolupracovat.
Svoje ruce jsem položila na jeho tváře, příjemně mě chladil jeho piercing.
Jemně jsem kousla Toma do rtu a pousmála se, od dělili jsme naše rty a podívali se na sebe.

T - Jsi můj ráj.
Ch - Ty můj taky.

Usmáli jsme se na sebe, chvilku jsme tam ještě seděli ale po chvilce jsme se zvedli a vzali psi a šli zpátky do útulku.
Při cestě jsme se chytli za ruku a propletli naše prsty.
Když jsme došli k útulku tak jsme té paní vrátili psi a rozloučili se s ní a šli k autu.

Došli jsme k autu a sedli si do něj, už pojedem ke mně.
Sedli jsme si do auta a Tom nastartoval auto a vyjeli jsme.

T - Zítra už pojedu domů, musíme s klukama něco zařídit a taky bych měl trénovat na kytaře.
Ch - Dobře, a nechceš mi dneska něco zahrát na mojí kytaru?

Tom se na mně podíval a usmál se na mě.

T - Pro tebe cokoliv.

Vrátil svůj pohled k silnici a já se usmívala a koukala na cestu. A pozorovala jsem jak krajina se mění v město a všímala se městského krušného života.
Jak každý má svůj život, svoje problémy, svoje štěstí a neštěstí.
Všichni lidé vypadali stejně...a to je to děsivé. Na první pohled není vidět kdo je zlej a kdo je dobrý člověk.
Jde to vůbec poznat?

Tom zastavil auto bo na semaforu se objevila červená barva, aby chodci mohli přejít.
Podívala jsem se na přechod kde byl Denis...naše oči se setkali. Zrychlil se mi tep a tlukot srdce. Klepali se mi ruce...co mi ten člověk provedl?

T - Mám ho srazit?
Ch - Budu jedině ráda.

Tom chytl mojí ruku kterou pak políbil. A palcem hladil hřbet mojí ruky.

T - To bude dobrý, na každou svini se vaří voda.
Ch - Máš pravdu.

Usmála jsem se na Toma a ten mi úsměv oplatil.
Když svítilo zelená tak jsme jeli, už jsem byla v klidu.
Po chvilce jsme přijeli ke mně domů, Tom zaparkovat a oba jsme vystoupili z auta.
Tom šel ke kufru a vyndal kytaru a já si vzala věci co jsem měl v práci.
Pak jsme oba šli zas ke mně.

Byli jsme s Tomem u mně v pokoji a Tom hrál na mojí kytaru a já ho celou dobu pozorovala.
Hrál jako by s tou kytarou byli jeden.
Když dohrál tak položil kytaru na postel a koukal na mně a usmíval se na mě.

Ch - Proč se usmíváš?

Tom šel ke mně a obličejem se přibližoval k tomu mému. Dotýkali jsme se špičkami nosu, cítila jsem na obličeji jeho teplý dech.

T - Ty jsi příčina mého úsměvu, a já budu tvoje příčina úsměvu.

Spojil naše rty, které hned začal líbat a jal začala spolupracovat.

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat