71

235 11 0
                                    

Co?!
Jen jsem vykulila oči a snažila se střebat to co právě řekl.
Upřímně jsem čekala že já budu ta co to řekne první.

T - Chlaudie?
Ch - Ano?
T - Asi se ptám moc brzo...ale jak to máš ty?
Ch - No...určitě tě mám víc než ráda. A taky s tebou prožívám něco co s nikým jiným ne...ale zároveň se bojím..ne že bych ti nevěřila...ale něco ve mě mi říká ať si dávám pozor.

Nechtěla jsem mu ukřivdit, on za nic nemůže ale to Denis. On mě zradil.
Cítila jsem se...trapně a...nevím moc pocitů to bylo najednou.
Tom mně pohladil po tváři a usmál se na mě.

T - Chápu to..proto tomu dáváme čas...jen jsem chtěl abys to věděla..a že jsi pro mně jediná.

Byla jsem víc překvapená z jeho slov. Vůbec jsem nevěděla co říct jen jsem na něj koukala s vykulenýma očima.
Tom se na mně usmál a pohladil mě po tváři.
Jeho dotek je příjemný, má příjemně hebké a jemné ruce.

T - Už půjdem spát ano?
Ch - Jo.

Naklonil se ke mně a políbil moje rty jemně a krátce.
Usmála jsem se na něj, a pak jsem se lehla na bok, tak že jsem k němu byla zády.
Tom si mně hned k sobě přitáhl a oběma rukama si mě u sebe držel a nos měl zabořenej u mého zátylku.
Cítila jsem se v bezpečí, cítila jsem klid. Jakoby všechno špatné najednou zmizelo a bylo jen to hezké.
Po chvilce jsem i usnula.

Probudila jsem se v 8:45, a Tom si mě furt silně u sebe držel. Otočila jsem se čelem k němu, vypadá jako drsňák co si budem. Ale v realitě je roztomilej a hrozně hodnej.
Pohladila jsem ho po jeho tváři,on se jen jemně usmál a nechal furt zavřené oči.
Já se opatrně dostala z jeho sevření a šla si vzít svoje léky.
Když jsem je zapila tak jsem přemýšlela co udělám ke snídani.
Napadli mě míchaná vajíčka.
Šla jsem to připravit a začala je dělat.
V klidu jsem stála u plotny když mě dvě silné ruce obejmuli ze zádu.

T - Dobré ráno kotě.
Ch - Dobré ráno.

Tom mi dal pusu na tvář a opřel si svojí hlavu o moje rameno.
A koukal jak nám dělám snídani.

Ch - Baví tě to koukat mi pod ruce?
T - No můžu něco jiného.

Než jsem stihla cokoliv říct tak se mi Tom rtama přilepil na krk který začal líbat.
Já se musela usmát nad tím jak to bylo příjemné.
Ale musela jsem jo odstrčit protože, jsem to měla hotové a chtěla jsem to nandat.

Ch - Tome, pusť mě nandám nám to a jdem jíst.

Tom beze slov ode mně odešel a šel si udělat kafe. Už se tu chová jak doma ale mě to nevadí, nevadí mi to ani u kluků.
Nandala jsem nám jídlo a šla jsem jo odnést na stůl. Pak jsem šla jen k lednici kde jsem si vyndala ovocnej džus a šla si ho nelejt do skleničky.

Tom už seděl u jídla a u toho pil svoje kafe, já si taky přisedla a začali jsme společně jíst.

T - Zahrajete dneska nějaké ty nové písničky co si napsala?
Ch - Jojo, je jich teda pár.
T - To nevadí, teď na to budeš mít víc času. Kdy vlastně jdeš podepsat ty papíry v práci že končíš?
Ch - Můžu dneska, jen přijdu na personální podepíšuje, vezmu di věci a jdu pryč.
T - Tak se najíme převlékneš se a já teda taky, a hodím tě tam. Rovnou di můžeš vzít kytaru tě pak hodím do studia.
Ch - A co do té doby budem dělat? Než půjdem do toho studia.
T - Zvu tě na oběd.

Zazubil se na mě a já se musela usmát.

Ch - No dobře, ale ještě jedna věc.
T - Jaká?
Ch - Dlouho jsem nebyla u hrobu rodičů, chtěla bych se tam zastavit a dát tam kytky.
T - Dobře.

Usmívali jsme se na sebe, a dal jsem pokračovali v jídle.
Když jsme dojedli tak jsme uklidili nádobí a já se šla připravit.
Nejdříve jsem se nalíčila.

A pak jsem hledala nějaké oblečení co si vezmu na sebe

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



A pak jsem hledala nějaké oblečení co si vezmu na sebe. Nakonec jsem vzala to co mě "praštilo" do očí.

Učesala jsem se a všimla jsem si že Tom je v pokoji a už i převlečenej

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.




Učesala jsem se a všimla jsem si že Tom je v pokoji a už i převlečenej.

Učesala jsem se a všimla jsem si že Tom je v pokoji a už i převlečenej

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Fakt mu to sluší. Nemohla jsem z něho zpustit oči, a nakonec si toho všiml.

T - Copak? Koukáš na mě jak na svatej obrázek.
Ch - Ale, dneska můžu oči na tobě nechat.
T - Já na tobě teda furt.

Ušklíbl se na mě a já se na něj usmála. Vzala jsem si věci a Tom vzal mojí kytaru. Vyšli jsme z domu a mířili jsme si to k Tomovi autu.

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat