55

229 15 0
                                    

Co?
Fakt se mě na to zeptal?  Jen jsem na něj vykulila oči. Čekala jsem jakoukoliv otázku ale tuto?

Ch - No...jako možná mám k tobě nějaký ty city..ale na vztah nejsem připravená a nevím jestli by na to nebylo brzo.
T - Takže, bys tomu dala čas?
Ch - Asi jo.
T - Dobře.

Tom se na mě usmál šel ke mně a pohladil mě po tváři. A odešel pryč, já tam furt seděla a střebávala zrovna jeho otázku.
Myslel by to se mnou vážně?
Po chvilce jsem se zvedla a šla k Billovi do pokoje pro nějaké to oblečení.
Jediné tričko co mi dobře sedělo bylo černé s bílými pruhy a krátkým rukávem. To asi už nenosí protože mu to musí být malí. Pak jsem si vzala jedny tmavě modré kalhoty, musela jsem si vzít pásek aby mi nepadali.
Se tu můžu chovat jak doma, protože mám na sobě Tomovo trenky a Billovo oblečení. Jen si nechám svoje boty protože já mám celkem malí nohy a pochybuju že tu mají boty ve velikosti 38.
Vyšla jsem z Billova pokoje, a Tomo tričko jsem hodila do špíny.
Vrátila jsem se k Tomovi do pokoje, na zemi byli furt moje oblečení a Tomovo taky.
Mohl to aspoň uklidit a ne se válet v posteli, jen jsem zvedla svoje šaty a tanga co tam byli složila je a hledala nějakou tašku.

T - Ve skříni v levém rohu by měla být taška, můžeš si jí nechat. Patří mé ex a už si pro ní nepřišla. Tak si tam dej to oblečení
Ch - Dobře a děkuju.

Usmála jsem se na Toma a ten na mě taky, šla jsem ke skříni a vyndala jí. Je celkem k hezká.

Dala jsem si do ní věci, co jsem tu měla a pak jí dala na židli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Dala jsem si do ní věci, co jsem tu měla a pak jí dala na židli. Sedla si k Tomovi do postele a vzala si mobil a koukala na sociální sítě. Na našem profilu bylo několik editu kde nás označili. Ale všimla jsem si že jeden byl přímo pro mně kde jsem s Tomem?!
A ty komentáře stály za to, psaly že musíme být spolu. Že by nám to spolu slušelo atd atd.
No tak to bude ještě zajímavý tohle.
Ale zas nám přibylo několik sledujících,
Položila jsem mobil a koukla se na Toma, na fotkách a tak vypadá hezky ale v realitě je mnohem hezčí.

Ch- Tome?
T - No?
Ch - Odvezeš mě pak domů?
T - Jasně, v kolik?
Ch - Kolik je hodin?
T - 11:30.
Ch - Tak za hodinu?
T- Dobře.

Tom se na mě usmál a položil svůj telefon a přitáhl si mně k sobě a já mu ležela na hrudi. Nechala jsem se od něj hladit po zádech, měla jsem co dělat neusnout.

—-skipe time—-
Mám noční v práci, takže pohodička. Denis má svojí práci hotovou tak je u mě v "kanceláři" a kecáme. Měl trošku horší období ale teď je na tom líp, za což jsem fakt ráda.

D - Takže až se víc proslavíte tak aby jste nemuseli s holkama pracovat aby jste se nějak uživili tak od sud jdeš pryč?
Ch - Jo, ale za jak dlouho to bude fakt nevím.
D - Pche mě tady necháš.

Dělal jakože uraženého, ale jak to předváděl tak jsem se tomu jen začala smát a on taky.

Ch - To že tu nebudu makat neznamená že se nebudem scházet.
D - No to doufám, jdu jen na záchod a hned jsem zpátky.
Ch - Jasně.

Denis odešel na záchod a já si vzala mobil a koukala na Instagram. Sleduju jeden profil kde co je jakoby "Bulvár". A měli tam nový příspěvek o Tomovi?
Najela jsem na to a málem se mi zastavilo srdce. Byla tam fotka jak je s Kate a psali tam ,,Vyměnil Tom Kaulitz Chlaudii Sackner za jinou dívku? Tom Kaulitz ( kytarista ze skupiny Tokio hotel) na nedávném gala večeru byl nejvíc viděn s Chlaudii Sackner ( kytaristka ze skupiny Suicide Angels). Dost lidem přišlo že se k sobě měli. Ale Včera byl viděn Tom s jinou dívkou kterou si držel u svého boku. Že by tu byl milostný trojúhelník?,,

 Že by tu byl milostný trojúhelník?,,

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bylo mi špatně když jsem to viděla...on se mě zeptá zda nechci vztah? A pak se tahá s Kate? Nebudu lhát celkem to bolelo nevím co si mám myslet.

D - Tak jsem tu, copak? Vypadáš jako bys našla kostlivce ve skříni.

Ani jsem si neuvědomila že přišel Denis, nevím jestli mu to mám říct nebo ne co mě trápí.

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat