67

233 11 4
                                    

Pořád jsme na vodnici, a zatím je všechno v pohodě. Kluci si nevšimli že tu je Denis, ani jsem se nenadála a už byl pryč s tou holkou.
Na vodnici jsme byli ještě hodinu, pak jsme se všichni složili a zaplatili to a odešli jsme. Podívala jsem se kolik je protože už zapadalo slunce, bylo 19:30
Přišel ke mně Tom a naklonil se k mému uchu.

T - Pojedu s Billem domů abych si zabalil věci a koupil něco na večer a hned přijedu brouku.
Ch - Dobře budu se těšit.

Ušklíbla jsem se na něj a on na mě taky. Nakonec jsme se všichni rozloučili s holkama se uvidíme zítra ve studiu aby jsme nacvičili. Tom šel s Billem k jeho autu a já ke svému, otevřela jsem auto a sedla si do něj a jela domů.

Přijela jsem domů a zaparkovala. Vyšla jsem z auta a šla dovnitř.
Šla jsem kolem babi která ze mně nezpustila oči.

Ch - Děje se něco? Nebo proč na mě tak koukáš?
Ba. - Přijede dneska zase ten kluk s těmi copánky?
Ch - Jo? Jede za mnou.
Ba - Doufám že spolu neděláte určité věci co se mají dělat až manželství. Musíš být čistá.

Teď jsem stála v šoku, opravdu se mě ptá zda spím s Tomem?
A jako v manželství?

Ch - To nemyslíš vážně? Že se mě ptáš jestli náhodou nechrápu s Tomem?
Ba. - Pochop mně, chci jen dobro pro tvojí duši.
Ch - Ale mě to nezajímá. Žádnej bůh neexistuje! A jo spím s Tomem!

Než stihla cokoliv něco říct tak jsem odešla k sobě. Nebudu si ničit den tímhle tím.

Tomův pohled
Přijeli jsme s Billem k nám domů, vystoupili jsme z auta a já šel rychle do svého pokoje kde jsem si zabalil věci. Zkoukl jsem jestli mám všechno a měl jsem. Pak jsem si vzal klíče od auta šel ke svému autu ale zastavil mě Bill.

B - Kam zase jdeš?
T - Pryč.
B - To vidím taky ale kam?
T - Ke Chlaudii.
B - Nebyl si tam náhodou dneska?
T - Jo, a ještě budu.
B. - Jak to mezi vámi je?
T- Nikomu to neříkej..ale dáváme tomu čas.
B - Fakt?! Copa to že zrovna ty bys chtěl vztah?
T - Nevím, táhne mě to k ní.
B - Dobře tak hlavně ať nejsem strejda jo?
T - Neboj.

Rozloučil jsem se s Billem a šel jsem k autu. Hodil jsem na sedadlo tašku a já si sedl za volant a jel jsem do jedné čínské restaurace kde mě a Chlaudii koupím něco na večer.

Přijel jsem k té restauraci, nikdo tu naštěstí nebyl tak to bylo hned hotové.
Pak jsem jel do lékárny kde jsem koupil 3 prášky po sexu. Jo můžu použít ochranu, ale tu si beru když je to jednorázovka nebo když jsem opilej.
Všechno jsem měl tak jsem jel směrem ke Chlaudii domu.
Napsala mi teda ať jdu normálně dovnitř že uklízím terárko a chce to mít hned.

Přijel jsem před její vrata kde jsem zaparkoval, vzal jsem všechny věci a šel ke dveřím kde jsem zaklepal.
Otevřela mi její babi, která si mě prohlédla celého...je fakt divná.

T - Dobrý den, jdu jen za Chlaudii.
Ba - Ahoj, mě to bylo jasné že jdeš za ní.

Pustil mě dál, já si položil věci na zem a začal se zouvat. Furt na mě koukala.

T - Potřebujete něco? Nebo proč na mně koukáte?
Ba - Víš Tome moje maminka mi říkala že ďábel je skutečnej. A není to červenej panák s parohama a ocasem. Dokáže být krásnej...potažmo krásná. Protože je to padlý anděl a bejval oblíbencem boha. V Chlaudii je ďábel...jestli chceš zachránit svojí duši drž se od ní dál.

Byl jsem v šoku co právě o ní řekla...je to její vnučka.
Jen jsem na ní civěl a nic neřekl, vzal jsem si věci a šel ke Chlaudii po schodech.
Otevřel jsem dveře a zavřel je za sebou.

T - Ahoj brouku jsem tu.

Chlaudie vylezla ze svého pokoje a měla okolo krku Nagini. Jak jsem jí viděl musel jsem se usmát.

Ch - Ahoj.

Přišla ke mě a dala mi pusu na tvář, položil jsem jídlo na linku co tu je a šel jsem k ní do pokoje kde jsem si položil věci.

Ch - Podržíš jí nachvilku? Jen to doklidím a hned jí tam vrátím a nakrmím.
T - Jasně.

Usmála se na mě a ukázala svoje krásně bílé zuby.
Podala mi Nagini kterou mi dala okolo krku, nebudu lhát trošku jsem byl překvapenej ale nebylo to nic hrozného.
Během chvilky to měla tak jsem jí podal Nagini a ona jí dala do terarka a pak šla pro myš. Tentokrát živou.

Ch - Občas mi jich je líto...ale je to koloběh života.

Nagini zaregistrovala jak Chlaudie drží myš, byla v útočné pozici. Bylo to jako sledovat dokument.
Najednou si jí rychle chytla a začala jí škrtit, Chlaudie zavřela terarko a hlavou na mě kývla ať jdem do obýváku.

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat